ZAINSPIRUJ SIĘ
Mamy e-sklep! Wyniki konkursu!
- Agnieszka Kaczanowska
- 8 maja 2014
- 4 MIN. CZYTANIA
Przedłużające się obrady Jury są dowodem na to, że wybór był szalenie trudny. Ale już znamy pełne i ostateczne wyniki konkursu. Zatem ogłaszamy wyniki w kategorii "e-sklepy prowadzone przez mamy". Poznajcie pełną listę laureatek!
Przypominamy, że łączna wartość puli nagród w konkursie to 40 tys. zł!
Głównym sponsorem nagród w konkursie jest Platforma iStore.pl (Grupa Allegro). Do akcji dołączyli także liczni partnerzy i sponsorzy nagród: firma Power Media (ifirma.pl), Get Response, Traffic Trends, Fanpoint.
Pełna informacja o nagrodach dostępna jest tutaj >>>
O przyznaniu nagród zdecydowało Jury Konkursowe, którego skład możecie poznać tutaj >>>
Aby już nie przedłużać… Poznajcie zwyciężczynie w kategorii konkursowej „e-sklepy prowadzone przez mamy”
III miejsce: Paulina Maciejewska – www.gumigem.pl
Nowatorski produkt. Pani Paulina znalazła niszę i ją zagospodarowała! Brawo!
II miejsce: Beata Dużyk-Borowiec – www.wszystkozimieniem.pl
Wysoka ocena za przywiązanie bardzo dużej roli do wyglądu sklepu. Sklep ma konkretny pomysł, jego nazwa wskazuje już czym się będzie zajmować, a do tego właścicielka orientuje się w branży na tyle by wyciągnąć bardzo trafione pomysły marketingowe. Jakość i widoczne serce w projekcie, tak trzymać! – Piotr Urbaniak
I miejsce:
Aktualizacja 2019 – na prośbę laureatki jej dane osobowe zostały usunięte
Przemyślany, konsekwentny pomysł biznesowy, znajomość realiów świata e-commerce, pozytywna energia płynąca ze e-sklepu. Logiczna konstrukcja strony sklepu rzeczywiście „ułatwia życie”, a przynajmniej zakupy :-). W asortymencie znajdują się ciekawie wyselekcjonowane, nietuzinkowe produkty, które budują więź rodziców z dzieckiem. Dodatkowo: sklep z duszą i sercem – wspiera akcje charytatywne – Joanna Kozińska.
Przypominamy także, kto wygrał w kategorii konkursowej „pomysłów na e-sklep”!
III miejsce: Ewa Orzechowska – zobacz jak prezentowała swój pomysł Ewa
Realna wycena biznesowa pomysłu, starannie wybrana grupa docelowa. Przemyślany asortyment, duża widza na temat sprzedawanych (w przyszłości) produktów. Pasja, ekologia, dopracowany koncept biznesowy – ma szanse powodzenia – Joanna Kozińska.
4 mocne punkty pomysłu: monotematyczność – jeden konkretny produkt , produkt sprawdzony już gdzie indziej, zaspokajanie konkretnych potrzeb rodziców, produkt ekologiczny. Myślę, że sklep ma duże szanse na sukces, bo dostrzegam myślenie biznesowe założycielki. W dodatku jest pomysł na rozwijanie pokrewnych produktów . To jest dobry kierunek rozwoju. Warto trzymać się tej ścieżki! – Magdalena Nowacka
II miejsce: Katarzyna Dudek – zobacz jak prezentowała swój pomysł Kasia
Pomysł Pani Kasi również dociera do stosunkowo dużej grupy docelowej, nie wymaga inwestowania w towar i może służyć jako platforma na której klienci będą mogli mieć dostęp do (ilościowo) dużej grupy dostawców, a który to dostęp jest dosyć ograniczony. Taka usługa przyniesie wiele korzyści klientom – a w konsekwencji Pani Kasi – Jacek Mleczko.
I miejsce: Katarzyna Owczarska – zobacz jak prezentowała swój pomysł Kasia
Super pomysł z super produktem! Większość obecnych ojców swoje dzieciństwo kojarzy z kolejkami, więc rynek bardzo duży. Wymaga jedynie pobudzenia świadomości, że taki sklep istnieje. Trzymam kciuki i doceniam wiedzę z zakresu promocji! – Piotr Urbaniak
Koneserzy to nisza, ale która się z roku na rok powiększa, a dodatkowo daje wysokie zyski, brawo! – Barbara Sielicka
Gratulujemy!!!
Ze wszystkimi Laureatkami będziemy kontaktować się od 12 maja w celu przekazania informacji o tym jak odebrać nagrodę! Zatem czekajcie na kontakt od nas!
Kilka słów o konkursie „Mamy e-sklep”
Na zgłoszenia mam czekaliśmy od 10 marca do 14 kwietnia br. Na specjalnej platformie konkursowej, mamy z całej Polski zgłaszały do konkursu swoje pomysły na e-biznes, a te, które już prowadzą e-sklepy, miały szansę je wypromować, walcząc o wspaniałe nagrody… A wszystko to w ramach projektu „Mamy e-sklep”!
To jeszcze nie koniec!
Po zakończeniu konkursu nasza akcja będzie trwała dalej. Do końca czerwca mamy dla Was moc atrakcji i niespodzianek! Będziemy zapraszać Was na bezpłatne webinaria o tym jak zakładać i prowadzić efektywne e-sklepy, publikować wartościowe artykuły, a także śledzić zakładanie i rozwijanie e-sklepów przez nasze Laureatki. Bądźcie z nami aby nic Was nie ominęło!
Sponsor główny akcji „Mamy e-sklep”:
Organizator:
Partnerzy: