Czego szukasz

Mamo pracuj w finansach! Spotkanie dla Mam w Capgemini i akcja speed recruitment

Interesują Cię zagadnienia związane z finansami i księgowością? Chcesz się rozwijać i marzysz o pracy w międzynarodowym środowisku? Weź udział w spotkaniu „Mamo pracuj w finansach” w firmie Capgemini w Katowicach i poznaj pracodawcę przyjaznego rodzinie! Podczas spotkania możesz wziąć udział w akcji speed recruitment i od razu odbyć rozmowę o pracę. Sprawdź szczegóły i zapisz się już dziś! >

spotkanie #MamoPracujwIT w Katowicach

Weź udział w świątecznej edycji spotkania „Mamo pracuj w finansach” w siedzibie Capgemini w  Katowicach

O Capgemini

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej. W Polsce firma obecna jest od 22 lat, a jej biura są w 6 lokalizacjach: Katowice, Kraków, Warszawa, Opole, Poznań, Wrocław.

Dział Business Service obsługuje wielu znanych klientów na całym świecie, oferując innowacyjne rozwiązania w zakresie finansów i księgowości, operacji bankowych, zarządzania dostawami czy zarządzania zasobami ludzkimi.

W Capgemini kobiety stanowią aż 56% pracowników. Wiele z nich decyduje się na założenie rodziny, a firma dba o to, aby wszystkie pracujące mamy mogły bez problemu łączyć życie zawodowe z życiem prywatnym, nie zaniedbując przy tym żadnego aspektu. Dodatkowo pracownikom przysługuje wiele benefitów, które są szczególnie atrakcyjne dla rodziców.

Jaki jest plan naszego spotkania?

9.45 – 10.00 – rejestracja uczestniczek

10.00 – 11:00 – poznaj Capgemini – pracodawcę przyjaznego mamie; Twoja przyszła ścieżka kariery? możliwości rozwoju w strukturach firmy Capgemini

11.00 – 12.30 – panel dyskusyjny z udziałem mam i kobiet, pracujących na różnych stanowiskach w firmie – inspirujące historie i work-life balance w praktyce

12.30 – 13.00 – przerwa

13.00 – 13.30 – office tour, czyli zwiedzanie biura

13.30 – 14.00 – konsultacje CV, networking, rozmowy z rekruterami

Zapraszamy też do udziału w speed recruitment!

W trakcie wydarzenia możliwe będzie wzięcie udziału w speed recruitment. Czym jest speed recruitment? To nowe narzędzie rekruterów umożliwiające rozmowę z kandydatem w mniej formalnej atmosferze, mające na celu uproszczenie i skrócenie całego procesu rekrutacji. Rozmowa trwa ok. 20 minut; w tym czasie odpowiadasz na pytania rekruterów i zadajesz swoje własne. Co ważne, po takiej rozmowie otrzymasz pogłębiony feedback od rekruterów na temat swojej kandydatury!

Chciałabyś wziąć udział w speed recruitment podczas dnia otwartego? Świetnie! To wykonaj cztery poniższe kroki:

1. Zapisz się na spotkanie „Mamo pracuj w finansach” – w akcji speed recruitment mogą wziąć udział wyłącznie osoby zapisane na spotkanie – POBIERZ BILET >>> LINK

2. Czekaj na informację mailową z linkiem do specjalnego FORMULARZA zapisów na speed recruitment, który wyślemy do Ciebie osobiście!

3. Wypełnij FORMULARZ zgłoszeniowy i dołącz swoje aktualne CV (może być w jezyku polskim lub angielskim).

4. Zaczekaj na kontakt od rekruterów Capgemini.

Akcja speed recruitment będzie trwała w czasie spotkania „Mamo pracuj w finansach” w dniu 7 listopada br.

W trakcie spotkania 12.12 w akcji speed recruitment może wziąć udział ok. 16 osób. Ale nie martw się, jeśli okaże się, że chętnych będzie więcej to rekruterzy znajdą rozwiązanie, aby odbyć z Tobą rozmowę telefoniczną lub spotkać się w innym możliwym terminie. Ważne, abyś wypełniła formularz!

Informacje praktyczne i zapisy

Gdzie i kiedy odbędzie się „Mamo pracuj w finansach” w Katowicach?

Spotkanie odbędzie się w siedzibie firmy Capgemini  w Katowicach 7 listopada 2018 (środa) w godzinach 10.00-14.00 w biurowcu .

Czekamy na Was w siedzibie firmy Capgemini w Katowicach, biurowiec Atrium
ul. Graniczna 54, Katowice (Poland).

Od godz. 9.45. Zaczynamy oczywiście punktualnie!

Jak się zapisać?

Pobierz bezpłatny bilet klikając tutaj >>> LINK

Zastanawiasz się czy na spotkanie możesz przyjść z dzieckiem?

Tak! Na spotkanie możesz przyjść z dzieckiem. Zapewniamy wygodny kącik, materiały plastyczne, kolorowanki i dostosowane przekąski. Dzieci będą pod Waszą opieką (nie zapewniamy animatora /opiekuna). Do Waszej dyspozycji będzie też osobna sala, gdzie będzie można np. nakarmić czy przewinąć maluszka.

Zapisz się już teraz i zaproś na również swoje koleżanki!

Zapraszamy także do odwiedzenia profilu Capgemini w naszej Bazie Pracodaców Przyjaznych Mamie >>>

W trackie spotkania będzie z nami fotograf, abyśmy mogli podzielić się później relacją ze spotkania i inspirować kolejne kobiety.

capgemini

Zdjęcia: własność Capgemini: główne ze spotkania #MamoPracujwIT w Katowicach, kolejne ze spotkania #MamoPracujwIT w Opolu

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Video: Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem

Za nami pierwszy z serii trzech webinarów przygotowanych wspólnie z Santander Bank Polska! To było wyjątkowe spotkanie, podczas którego ekspertki Santander Bank Polska opowiedziały, jak w praktyce wygląda praca w bankowości. Bardzo dziękujemy, że byliście z nami i serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie! Już 16 marca, punktualnie o godzinie 20.00 będziemy rozmawiali o tym "Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?" Kliknij i zapisz się!

Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem – zobacz webinar i zapisz się na kolejne spotkania!

Podczas serii trzech webinarów zorganizowanych wspólnie z Santander Bank Polska, omawiamy wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące rozpoczęcia i rozwoju kariery w branży bankowej. Pierwszy webinar już za nami i dzisiaj publikujemy go dla Ciebie! Dzięki uczestnictwu w naszym cyklu, będziesz mogła krok po kroku przygotować się do wejścia w nową branżę.

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkania poświęcone pracy w banku:

  • Webinar „Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?” – 16.03.2021, godzina 20.00.

Oraz

  • Webinar „Rekrutacja w bankowości oddziałowej, czyli zapytaj o to, co dla Ciebie ważne!” – 30.03.2021, godzina 20.00.

Kliknij i zapisz się już dziś!

Pamiętaj – uczestnicząc w webinarze na żywo masz niepowtarzalną okazję zadać naszym ekspertkom nurtujące Cię pytania i poznać odpowiedzi!

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Jak może wyglądać ścieżka kariery w Santander Bank Polska?
  • Na czym polega praca w oddziale?
  • Jakie kompetencje są niezbędne do pracy z klientem?
  • Jak połączyć bycie mamą z pracą w banku?
  • Oraz wiele innych praktycznych wskazówek dotyczących branży bankowej

Kim są nasze ekspertki?

Justyna Pietraszewska
Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Magister Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego o specjalizacji Rynki Finansowe. Od 2013 doradca klienta w Santander Bank Polska. Od 6 lat dyrektor 1 Oddziału w Strzelinie. Pasjonatka rolnictwa. Prywatnie mama 12-letniego Miłosza i rocznego Ignasia. W wolnych chwilach pasjonatka podróży, jazdy na nartach i nurkowania.

Małgorzata Szelwicka
p.o. Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Uzyskała stopień magistra na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. Od 15 lat pracuje w finansach. Od 11 lat Pracownik Santander Bank Polska. Od 8 lat menadżer zespołu sprzedażowego. W chwili obecnej p.o. dyrektor 12 oddziału we Wrocławiu. W 2020 Bohaterka Ryzyka Santander Bank Polska. W życiu prywatnym mama 4 letniej Łucji. W wolnych chwilach wolontariuszka Fundacji Santander i skrzypaczka.

Moderacja: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska (Fundacja Mamo Pracuj)

Kliknij i zapisz się już dziś na kolejne webinary!

Serdecznie zapraszamy Cię do zapoznania się z aktualnymi ofertami Santander Bank Polska!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Dzień otwarty BNY Mellon 2021 już za nami! Zobacz, co się działo podczas spotkania!

To było wyjątkowe wydarzenie, które zostało ocenione celująco! Wszystko dzięki ogromnemu zaangażowaniu zarówno uczestników, jak i prowadzących. Ponad 220 osób zgłosiło się do udziału, a blisko 90% osób, które pojawiły się na spotkaniu, było z nami do samego końca. Serdecznie dziękujemy za udział w Open Day BNY Mellon 2021! Koniecznie zobacz podsumowanie, skorzystaj z linków i działaj! Sprawdź otwarte rekrutacje na stanowiska w BNY Mellon!
zrzut ekranu ze spotkania online

Open Day on-line w BNY Mellon za nami!

Open Day BNY Mellon 2021 odbył się 18 lutego, w formule online. W dobie pandemii przekłuwamy ograniczenia w nowe szanse i dzięki temu, w wydarzeniu mogliśmy gościć zdecydowanie więcej osób niż zmieściłoby się w niejednym biurze! Celujące oceny uczestniczek i uczestników spotkania pokazują, że właśnie tego potrzebowaliście!

Zapraszamy do odwiedzenia strony karierowej BNY Mellon!

Co działo się podczas Dnia Otwartego BNY Mellon?

Spotkanie rozpoczęło się punktualnie o godzinie 10.00. Adriana Bereś –Marketing & Communication Manager w BNY Mellon i Agnieszka Czmyr-Kaczanowska – współzałożycielka Mamo Pracuj, przywitały uczestników spotkania i zaprezentowały plan ramowy wydarzenia, który skupiał się na prezentacji najciekawszych, z punktu widzenia kandydatów do pracy, informacji na temat firmy.

Następnie, w trakcie kolejnych wystąpień mieliśmy okazję poznać bliżej firmę BNY Mellon.

Jak wygląda praca w BNY Mellon?

W pierwszej części Katarzyna Adamkiewicz i Martyna Mamzer – rekruterki z BNY Mellon, opowiedziały o tym jak wygląda praca w BNY Mellon i szczegółowo zaprezentowały bogaty program benefitów, na które mogą liczyć zatrudnieni w banku pracownicy. Piękne biuro z tarasem, profesjonalny masaż, bardzo rozbudziły naszą wyobraźnię…. Jednak szczególnie ciekawe dla uczestniczek i uczestników spotkania okazały się benefity, z których korzystają w BNY Mellon zatrudnieni rodzice.
Tylko 2% pracodawców w Polsce oferuje żłobek i przedszkole dla dzieci pracowników, a taka placówka znajduje się właśnie w budynku firmy BNY Mellon we Wrocławiu. Do tego specjalny program „niani na godziny”, czy bogaty pakiet medyczny.

Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Pauliną Nozdryn- Płotnicką, Head of HR Poland w BNY Mellon, która opowiada o kulturze BNY Mellon i organizacji pracy z perspektywy mamy.

„W BNY Mellon pracujemy z całym światem”

W kolejnej części Martyna i Kasia opowiedziały o tym, jak napisać CV i przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Uczestnicy dowiedzieli się jakie są warunki zatrudnienia w BNY Mellon, jak wygląda kwestia dostosowania rytmu pracy oraz jaki poziom znajomości angielskiego jest potrzebny do pracy w firmie.

Rekruterki opowiedziały, na co zwracają uwagę podczas przeglądania CV i rozmów z kandydatami oraz opowiedziały o dobrych zwyczajach, których warto przestrzegać w kwestii pisania CV i uczestniczenia w rozmowach rekrutacyjnych. Przedstawiły także profil osób poszukiwanych do pracy w BNY Mellon, a w trakcie krótkiego ćwiczenia uczestnicy mogli sami spróbować zastosować w praktyce przekazane wskazówki.

Szanse, z których warto skorzystać

Następną prezentację poprowadziła Bernadetta Kralka, IT Recruiter w BNY Mellon, która opowiedziała o rekrutacji w strukturze technologicznej oraz o programach stażowych w BNY Mellon. Poniżej znajdują się linki do poszczególnych programów stażowych, dedykowanych grupom o różnym stopniu zaawansowania i doświadczenia zawodowego. Wybierz swój poziom i sprawdź ofertę stażu dla Ciebie:

O kodowaniu z prawdziwą pasją

Ostatnie wystąpienie należało do Agnieszki Stareckiej, DevOps Engineer w BNY Mellon, która opowiedziała o tym jak zacząć kodować i dlaczego to niezwykła umiejętność. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak w praktyce wygląda praca w dziale informatycznym BNY Mellon oraz ile prawdziwej radości i satysfakcji można czerpać z pracy związanej z kodowaniem.

Po części wykładowej wszyscy uczestnicy spotkania zostali zaproszeni na spotkania z rekruterami, w mniejszych grupach. To była wyjątkowa okazja by zadać rekruterowi pytania i poznać odpowiedzi, a następnie doskonale przygotować się do aplikowania i rozmowy rekrutacyjnej.

A co mówili sami uczestnicy w ankiecie po spotkaniu?

„Tego typu wydarzenia są kopalnią wiedzy i motywują do zmiany. Dla takich osób jak ja jest to jedyna możliwość kontaktu z osobami z branży (…)”

„Świetnie, że prezentacje były naprawdę treściwe – bez zbędnego „lania wody”, tylko z konkretne i zawierające dużo wiedzy”.

Zobacz jak BNY Mellon obchodził swoje dziesiąte urodziny!

Zapraszamy do śledzenia kanałów social media BNY Mellon. Zgodnie z rekomendacją rekruterek, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na znalezienie pracy marzeń. Na kanałach BNY Mellon znajdziesz sporo ciekawych informacji o firmie, bieżących wydarzeniach, a także ofertach pracy:

LinkedIn
Facebook
WWW

Sprawdź aktualne oferty pracy BNY Mellon

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się aktualnymi ofertami pracy w BNY Mellon. Niezależnie od tego czy jesteś pracownikiem z wieloletnim doświadczeniem, czy dopiero rozpoczynasz pracę zawodową – koniecznie sprawdź!

Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym w organizację wydarzenia Open Day BNY Mellon 2021!

Ada Bereś – Marketing & Communication Manager at BNY Mellon
Judyta Suwalska – Recruitment Manager at BNY Mellon
Martyna Mamzer – Recruiter at BNY Mellon
Katarzyna Adamkiewicz –Recrutiter at BNY Mellon
Bernadetta Kralka – IT Recruiter at BNY Mellon
Agnieszka Starecka – DevOps Engineer at BNY Mellon
Remigiusz Brzezicki – Junior Client Manager ar BNY Mellon
Agnieszka Czmyr-Kaczanowska – współzałożycielka Fundacji Mamo Pracuj

Dziękujemy!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×