Czego szukasz

Mali piłkarze – pomysł na biznes dla rodziców!

Wielość oferty firm-franczyzodawców może przyprawić o zawrót głowy. Jeśli więc szukasz pomysłu na swój własny biznes; jeśli nie chcesz wracać do pracy na etacie; chciałabyś/chciałbyś połączyć swoją pasję z pracą zawodową – poszukaj systemu franczyzowego najbardziej odpowiadającego właśnie Tobie! Można otworzyć pachnącą mydlarnię, serwować świeżą pizzę, otworzyć myjnię samochodową albo prowadzić szkółkę piłkarską z Socatots!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 06/12/2011

Czym skorupka za młodu…

Socatots to sieć szkółek prowadzących zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci od 6. miesiąca do 5. roku życia z aktywnym udziałem rodzica. Ze względu na profil działalności biznes ten jest szczególnie dedykowany młodym małżeństwom i rodzicom, podobnie jak dla mamom, które po urodzenia dziecka nie chcą wracać do pracy na etacie.

W Polsce siecią Socatots zarządza master franczyzobiorca, który sprzedaje sublicencje i prawo wyłączności regionalnym franczyzobiorcom. Koszt inwestycji waha się od 10 do 100 tysięcy złotych w zależności od wielkości obszaru wyłączności. Łącznie w całym kraju działa obecnie ok. 50 szkółek Socatots. Młodzi piłkarze mogą już trenować w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście, a od września także w Starogardzie Gdańskim, Olsztynie i Gorzowie Wielkopolskim.

Być jak Messi…

Na świecie z zajęć Socatots korzysta ponad 2 miliony dzieci i rodziców w 55 krajach. Do grona Piłkarskich Maluszków należy m.in. Kai Rooney, syn piłkarza Manchesteru United Wayne`a Rooneya. Wychowankiem szkoły Clifforda jest m.in. mistrz świata w piłkarskim freestyle`u John Farnworth.

Więcej informacji na stronie: www.socatots.pl

Artykuł powstał na podstawie informacji prasowej Socatots, dzięki uprzejmości portalu www.franchising.pl.

Śródtytuły pochodzą od redakcji.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

5 powodów, dla których prowadzenie kampanii AdWords warto zlecić specjaliście

Reklama Google Ads to obecnie najszybszy sposób wyróżnienia swojej firmy w internecie. Efektywność działań zależy jednak od znajomości systemu, który adepci marketingu SEM studiują latami. Oto najważniejsze korzyści współpracy z certyfikowanymi partnerami Google.
  • Jagoda Jasińska - 29/06/2020
ekran tabletu

Nie odróżniasz sieci wyszukiwania od sieci reklamowej? Jeśli chcesz dowiedzieć się jak nie przepalić budżetu reklamowego w kampanii Google Ads sprawdź blog AdCookie.

Kompleksowa obsługa w zakresie marketingu SEM

Google Ads to tylko element większej układanki, którą jest skuteczna promocja firmy w kanałach online. Nawet drobny błąd w doborze słów kluczowych, lokalizacji reklamy czy użytych stawek może doprowadzić do szybkiego wyczerpania środków finansowych i braku zwrotu z inwestycji. Nie ma to miejsca, gdy kampanię AdWords prowadzą specjaliści, którzy poza doborem najlepszych rozwiązań zgodnie z celem kampanii, mogą skoordynować ją również reklamami wyświetlanymi w sieci Facebook Ads lub pozostałymi działaniami marketingu SEM (np. optymalizacją SEO).

Lepsze rezultaty przy stałym budżecie Google Ads

Nie ma wątpliwości, że certyfikowani partnerzy Google osiągają lepsze średnie i maksymalne wyniki CPC (ang. Cost Per Click – koszt za kliknięcie) czy CTR.

W odróżnieniu od amatorów są oni również w stanie zadbać o współczynnik konwersji, maksymalizując liczbę pożądanych działań użytkowników na stronie. W praktyce oznacza to np. większą liczbę zrealizowanych zakupów w sklepie internetowym lub kontakt za pomocą dedykowanego formularza na stronie usługowej. Wszystko to zgodnie z zaplanowanym budżetem na reklamę Google Ads.

Niższe ryzyko prowadzenia kampanii AdWords

Konsumenci chcą mieć stały dostęp do dopasowanych produktów i usług o każdej porze. Mimo to ich aktywność waha się w poszczególnych dniach tygodnia, a decyzje zakupowe zmieniają się dynamicznie w zależności od pory roku, mody i innych okoliczności.

Agencje marketingu SEM czuwają nad przebiegiem kampanii przez 24 godziny, odpowiadając na dynamiczne zmiany w grupach docelowych. Nie tylko optymalizują budżet Google Ads, by pozyskać jak największą liczbę kliknięć, ale i stale sprawdzają poprawność użytych słów kluczowych, linków i innych treści.

Analiza wyników i raport skuteczności kampanii

Nie wiesz czy reklama Google Ads przynosi oczekiwane rezultaty? Prowadząc kampanię AdWords wspólnie z doświadczoną agencją otrzymasz miesięczny lub okresowy raport z wyjaśnieniem podjętych kroków oraz zwrotu z reklamy. Wszelkie wątpliwości możesz również omówić z ekspertem, oszczędzając czas potrzebny do rozeznania się w statystykach Google.

Stały wgląd w konto kampanii Google Ads

Najlepsze agencje marketingu SEM zachowują transparentność w zakresie działań prowadzonych na kontach reklamowych. Jako zleceniodawca zachowujesz stały dostęp do dedykowanego panelu Google Ads, z podglądem użytych formatów reklamowych, wykorzystywanych urządzeń czy wypracowanych wyników. Tym samym możesz obserwować przebieg kampanii, bez ponoszenia kosztów nauki na własnych błędach.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jagoda Jasińska

Tworzę ceramikę z morskich głębin – Mamy kupują u Mam

- "Epidemia oczywiście zatrzęsła w posadach biznesem, ale po pierwszym strachu co będzie dalej, postanowiłam działać, zamiast się zamartwiać" - opowiada w liście do redakcji z ramach #MamyKupująUMam, Joanna Wieczorkiewicz, właścicielka pracowni Artlantyda, w której powstają piękne rękodzieła z ceramiki. Przeczytaj!
  • Listy do Redakcji - 29/06/2020
Joanna Wieczorkiewicz - właścicielka Artlantydy

Joanna Wieczorkiewicz zgłosiła się do naszej akcji Mamy kupują u Mam. Przeczytaj czym się zajmuje, jaką prowadzi działalność i jak sobie teraz radzi!

Tworzę ceramikę z morskich głębin

Moja przygoda z własnym biznesem zaczęła się, gdy koleżanka zajmująca się dotacjami unijnymi, namówiła mnie na złożenie wniosku o dofinansowanie – żebym mogła założyć firmę i sprzedawać moje rękodzieło (wtedy jeszcze była to biżuteria, decoupage, filcowanie i malowanie na szkle).

Przeczytaj także: Pandemia nie zmniejszyła naszej motywacji do rozwijania biznesu – Mamy kupują u Mam

Stolik Abussone

Pracownia Artlantyda

Po jakimś czasie w moje ręce trafiła pierwsza grudka gliny i powoli przekształcałam profil firmy. A w „międzyczasie” pojawiły się dwie córki 🙂 i praca na własny rachunek, z domu, okazała się idealnym rozwiązaniem, w sytuacji łączenia macierzyństwa z pracą.

Pracownia Artlantyda to ceramika z morskich głębin, która upiększa wnętrza i rozwiązuje problemy pt. „co ładnego na prezent”. 😉 Asortyment to naczynia ozdobne we wszystkich odcieniach turkusów i morskich zieleni. Dla koneserów nietypowych mebli – stoliki i komódki z ceramicznymi blatami. A z początkiem czerwca pojawiła się premierowa kolekcja osłonek na doniczki z roślinami domowymi.

Jeśli chcesz być na bieżąco z innymi historiami kobiet, zapisz się na nasz newsletter!

Donica Tiffany

Epidemia oczywiście zatrzęsła w posadach biznesem, ale po pierwszym strachu co będzie dalej, postanowiłam działać, zamiast się zamartwiać. Zorganizowałam możliwość nadawania przesyłek z mojej pracowni za pośrednictwem Paczkomatów, co umożliwiło bezpieczniejsze doręczanie zakupów. I zabrałam się za intensywniejsze prace nad nową kolekcją. Choć w warunkach nauki zdalnej 7 i 9 letnich córek, było to dość hmmm … karkołomne. 😉

Przeczytaj także: Kryzys może być impulsem do kreatywności – Mamy kupują u Mam

Zdjęcie: własność Joanna Wieczorkiewicz

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Listy do Redakcji

Poglądy wyrażone w listach są wyłącznie poglądami ich autorów i nie mogą być uznane za poglądy Redakcji Mamo Pracuj.

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail