Czego szukasz

Mała Lingua & Lingua Teens Space – Franczyza dla Mamy

Mamo, poszukujesz nowego projektu zawodowego? Języki obce to Twoja pasja? Otwórz własną szkołę Mała Lingua & Lingua Teens Space. To naprawdę proste!

  • Franczyzadlamamy.pl - 09/03/2015

­­­­­­­­­­­­­­­­MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE to ogólnopolska sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży, stanowiących grupę LINGUA TEAM European Language Program.

Założycielem sieci szkół, Właścicielem Marki oraz Dyrektorem Zarządzającym siecią jest Monika Ferreira. Centrala sieci znajduje się w Piasecznie koło Warszawy.

Szkoła została wyróżniona przez polskie i europejskie instytucje, m.in. Komisję Europejską i Ministerstwo Edukacji Narodowej.
MEN i Komisja Unii Europejskiej ds. Wielojęzyczności odznaczyła sieć szkół Certyfikatem Jakości i Innowacyjności European Language Label za autorską metodę nauczania MAŁA LINGUA, zaś MEN przyznał nam tytuł MIEJSCA ODKRYWANIA TALENTÓW za przyczynianie się do rozwijania uzdolnień wśród dzieci i młodzieży.

WHERE KNOWLEDGE AND FUN MEET HALFWAY to nasze hasło, które doskonale obrazuje główne założenie ogólnopolskiej sieci szkół MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE – na każdym etapie nauki w szkole uczniowie doświadczają niezwykle innowacyjnych i dostosowanych do potrzeb danej grupy wiekowej technik pracy na zajęciach, wyjątkowo angażujących autorskich projektów dydaktycznych, które nie tylko wciągają i motywują do nauki, ale też skutkują ogromnym postępem językowym, nawet w bardzo wczesnej fazie nauki języka obcego.

Aktualnie działają 152 placówki partnerskie. Wkrótce planujemy uruchomienie nowych lokalizacji.

Kto może zostać Państwa franczyzobiorcą? – pytamy Panią Monikę Ferreira, właścicielkę marki MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE?

Naszą ofertę kierujemy do:

  • Lektorów i nauczycieli języków obcych (nie tylko angielskiego), którzy myślą o założeniu swojej szkoły językowej dla dzieci i młodzieży
  • Właścicieli lub Dyrektorów Szkół Językowych i Przedszkoli Niepublicznych, a także właścicieli innych form organizacji przedszkolnych i klubików malucha;
  • Potencjalnych Partnerów, ekonomistów / biznesmenów, z umiejętnościami zarządzania, zainteresowanych otwarciem placówki edukacyjnej;
  • Młodych Mam poszukujących nowego projektu zawodowego, z pasją do języków obcych, o rozwiniętej kulturze językowej.

Można z Państwem współpracować na dwa sposoby – kupując franczyzę pełną albo ograniczoną. Na czym polegająte formy współpracy?

Potencjalne formy współpracy:
 Oferujemy możliwość współpracy franczyzowej w zakresie dwóch modeli biznesowych: 

*Franczyza pełna:

  • Otwarcie własnej stacjonarnej Licencjonowanej szkoły języków obcych dla dzieci i młodzieży MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE (lub tylko dla dzieci MAŁA LINGUA);
  • Wprowadzenie metody MAŁA LINGUA i programu LINGUA TEENS SPACE w swojej istniejącej już placówce edukacyjnej (oferta przede wszystkim dla szkół językowych, ale też przedszkoli, prywatnych szkół podstawowych, prywatnych gimnazjów, prywatnych liceów, szkół dwujęzycznych).

Otwarcie szkoły stacjonarnej nie wyklucza dodatkowego nauczania w przedszkolach czy rozszerzania działalności poprzez nauczanie w dodatkowych lokalizacjach.

*Franczyza ograniczona:

  • Wykorzystanie metody MAŁA LINGUA i programu LINGUA TEENS SPACE w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej nauczania języków obcych (np. ucząc w przedszkolach, wynajmując sale w szkołach i organizując językowe zajęcia pozalekcyjne, realizując zajęcia indywidualne).
  • Rozwijanie Licencjonowanej szkoły języków obcych dla dzieci i młodzieży MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE w formie tzw. punktów licencyjnych, bez prowadzenia szkoły stacjonarnej (wynajmując sale do prowadzenia zajęć od innych podmiotów np. szkoły podstawowe, gimnazja, klubiki malucha…).

Franczyzobiorca może wykupić tylko licencję MAŁA LINGUA, bez licencji LINGUA TEENS SPACE.

Co obejmuje Pakiet Franczyzowy?

Nasz Pakiet Franczyzowy to zbiór informacji i materiałów, które Partner Franczyzowy otrzymuje po podpisaniu Umowy Franczyzowej.  Wiedza ta umożliwi mu skuteczne wprowadzenie i rozwijanie na rynku lokalnym Licencjonowanej szkoły języków obcych dla dzieci i młodzieży pod marką MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE.

Pakiet Franczyzowy to:

1. Podręcznik operacyjny franczyzobiorcy, czyli pełny pakiet KNOW HOW, który w naszej sieci przygotowany jest dwutorowo:

  • Koncepcja i organizacja metodyczna szkoły;
  • Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem, jakim jest szkoła języków obcych (czy działalność gospodarcza polegająca na świadczeniu usług z zakresu nauczania języków obcych).

2. Księga identyfikacji wizualnej marek = kompleksowy spójny system identyfikacji wizualnej, czyli wskazania dotyczące wizerunku, między innymi kolory organizacji, logo, wyposażenia sal, projekty wszystkich materiałów reklamowych i materiałów metodycznych etc.

3. Ogólnopolska komunikacja marketingowa

4. Stała opieka metodyczna bez dodatkowych opłat

5. Przeszkolenie franczyzobiorcy w zakresie realizacji wszystkich procedur organizacyjnych oraz bieżące wsparcie i doradztwo.

Co zyskują nasi Partnerzy?

  • Know how dla Partnerów Franczyzowych nie tylko w zakresie metodyki nauczania, ale też w zakresie zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa, jakim jest szkoła językowa, szukania rozwiązań dla biznesu, rozwijania jego skali – Wiemy jak to robić, u nas to działa!
  • Wyróżniający, zwracający uwagę, dynamiczny system identyfikacji wizualnej – zwracające uwagę bajkowe elementy dla dzieci i dostosowane do preferencji młodzieży motywy graficzne wykorzystywane w komunikacji marketingowej;
  • Innowacyjne, autorskie metody nauczania:  metoda MAŁA LINGUA i program LINGUA TEENS SPACE;
  • Autorskie materiały dydaktyczne THE BLABBERS’ FAN CLUB;
  • Nauczanie projektowe, teatralizacja i umuzykalnienie zajęć;
  • Projekt nauczania w przedszkolach „THE BLABBERS’ NURSERY PROJECT”
  • System szkoleń dla Rodziców „Me and My English KID”.

Spodobał Ci się ten pomysł na biznes? Skontaktuj się z nami!

 

Monika Ferreira – Właściciel Marki, CEO
mobile:  509 908 791, [email protected] www.malalingua.eu

 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj

Strategia biznesowa. Dlaczego warto ją mieć?

Co to jest strategia biznesowa, czym różni się od biznes planu i kto powinien ją przygotować? W 3 prostych krokach pokażę Ci jak przygotować strategię rozwoju Twojego biznesu, również franczyzowego.
  • Agnieszka Słowik - 12/06/2019

Co to jest strategia biznesowa?

Strategia biznesowa to przemyślany plan działania, dzięki któremu firma będzie się dynamicznie rozwijać, decyzje przez nas podejmowane będą spójne, a proces zarządzania przedsiębiorstwem przyniesie spodziewane rezultaty.

W odróżnieniu od biznes planu strategia biznesowa ma charakter długookresowy (3-5 letni). Biznes Plan tworzy się przede wszystkim dla startupów przed rozpoczęciem ich działalności. Jest on skierowany głównie do banków i inwestorów w celu przekonania ich, że warto zainwestować środki w nowe przedsięwzięcie. Strategia biznesowa tworzona jest w celu określenia priorytetów, dzięki którym firma będzie się rozwijać. Jest to więc plan rozwoju zarówno dla nowych, jak i istniejących podmiotów gospodarczych, w tym dynamicznie rozwijających się sieci franczyzowych.

Analiza w 3 krokach

Jednym z prostszych sposobów opracowania strategii biznesowej jest przeprowadzenie krok po kroku perspektywicznej analizy potrzeb potencjalnych klientów, partnerów biznesowych oraz określenie własnych celów i priorytetów. Podstawą takiej analizy są odpowiedzi na postawione niżej pytania.

Krok 1 – Określenie własnych celów i ambicji

Dlaczego chcesz zaangażować się w to przedsięwzięcie?

Jakie są Twoje pasje, ambicje i cele życiowe? Czy ich realizacja wiąże się chociaż pośrednio z zakresem usług/produktów sieci franczyzowej, która Cię zainteresowała?

Co jest dla Ciebie najważniejsze? Realizacja własnych pasji czy maksymalizacja dochodu?

Co łączy Cię z Twoimi partnerami biznesowymi, w tym ze współpracownikami, dostawcami i klientami (np. więzy rodzinne, przyjaźń)?

Spójrz na Twój biznes z perspektywy klienta. Zastanów się nad tym, co faktycznie chcesz mu sprzedać. Skup się nie na Twoim produkcie lub usłudze, ale na tym co Ty sama możesz mu zaoferować.

Krok 2 –  Określenie celów biznesowych

Aby wskazać cele biznesowe należy przede wszystkim zdefiniować misję przedsiębiorstwa. Misja określa sens istnienia firmy, wskazuje najważniejsze zadania oraz wartości oferowane klientom. Należy się również zastanowić nad tym, gdzie chcielibyśmy, aby nasza firma znajdowała się za 3-5 lat, a następnie wyznaczyć mierzalne cele, które będziemy realizować w drodze do sukcesu.

Również franczyzodawca powinien okreslić swoją misję, dlatego warto zapytać go o szczegóły. Obie misje, a więc wizje naszego wspólnego biznesu, powinny być spójne.

Krok 3 – Analiza rynku

Na początku należy wskazać 10 najważniejszych potencjalnych klientów, a następnie określić ich oczekiwania. Warto zastanowić się również nad tym, co my chcemy, aby zrobił nasz potencjalny klient oraz nad tym co my chcemy, aby myślał nasz potencjalny klient. Na koniec trzeba sprecyzować to, co odróżnia nas od konkurencji oraz to, w czym jesteśmy od niej lepsi.

Czy strategia jest potrzebna we franczyzie?

Mimo tego że franczyza to sprawdzony model biznesowy, strategia w tym przypadku również jest koniecznością. Powodów jest kilka. Przede wszystkim nasz biznes będziemy rozwijać w innej lokalizacji. W związku z tym struktura populacji może różnić się od tej, w której działa franczyzodawca. Warto zastanowić się i przeanalizaować nasz rynek lokalny. Podobieństwa i różnice wykazane względem rynku, na którym działa franczyzodawca, mogą być zarówno nasżą mocną jak i słabą stroną. Najważniejsze jest to, aby mieć ich świadomość.

Sprawdź jakie pomysły na franczyzę przygotowaliśmy dla Ciebie:

 

 

Edukido

Logo MathRiders

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Słowik
Ekonomista, pasjonuje ją aktywny rozwój biznesu, szczególnie franczyza, dlatego kilka miesięcy temu założyła portal biznesowy www.RynekFranczyzy.pl i została pierwszym w Polsce brokerem franczyzowym. Asertywna idealistka, która lubi łamać stereotypy i zachęcać do działania innych. Z jej inicjatywy powstał także serwis dla mam www.MamaSprzeda.pl. Szczęśliwa mama 6-letniej Hani.
Podyskutuj

Co powinnaś wiedzieć o zakładaniu własnej firmy?

W końcu w wolnej chwili zastanawiasz się, czy może zacząć coś swojego? Analizujesz co Cię interesuje, jakie masz talenty i w czym tak naprawdę chciałabyś się realizować? To już bliska droga do zmonetyzowania swoich zainteresowań, czyli założenia własnej firmy. Jak to zrobić krok po kroku?
  • Grzegorz Zieliński - 10/06/2019
młoda kobieta przy biurku marzy o własnej firmie

Zakładanie własnej firmy

Poranny pośpiech jak co dzień nie robi już większego wrażenia, bo cóż zamiast tego może zaoferować nam poranek. Pośpiech jak zawsze związany z wyjściem do pracy i porannym ogarnięciem domu. W drodze do pracy pojawiają się kolejne dręczące myśli – „w jakim humorze będzie szef, czego jeszcze nie zdążyłam zrobić wczoraj”. Wtedy to jeszcze akceptujesz w końcu liczy się każda sekunda. Nie ma czasu na myślenie.

Jakie dokumenty musisz wypełnić ?

Gdy podejmiesz już swoją decyzję o założeniu firmy i zdecydujesz się jednoosobową działalność gospodarczą to masz 75% drogi pokonane! Teraz pozostaje udać się do najbliższego urzędu i dokonać rejestracji.

Jednak zanim to zrobisz przygotuj się wcześniej. Ustawodawca wymaga już na etapie składania wniosku pewnych informacji, po których ponosimy konsekwencje. Nie pozostawiaj ich ślepemu losowi.

Dobre przygotowanie do rejestracji pozwala na sprawne przeprowadzenie jej w urzędzie. W zależności jaką podejmiesz decyzje takie będziesz płacić podatki. Istotna jest także sprawa wyboru ubezpieczyciela.

Wypełnianie formularza

Zabierz do urzędu dowód osobisty, a dodatkowo musisz znać swój numer NIP (jeśli nie posiadasz zostanie Ci nadany elektronicznie).

Wymyśl nazwę firmy. Powinna być związana z prowadzoną działalnością i pamiętaj kiedy działalność się rozwinie będziesz dzięki niej rozpoznawana na rynku. Lepiej od razu wymyśleć ciekawą nazwę niż potem narażać się na niepotrzebne koszty. Jeśli nie chcesz żadnego pseudonimu to wiedz, że imię i nazwisko jest obowiązkowe i to ono stanie się Twoją nazwą.

Sprawdź, co powinnaś wiedzieć:

Nie każdą firmę należy rejestrować

PKD

To nic innego jak Polska Klasyfikacja Działalności. Jest to spis wszystkich rodzajów działalności. Wybierz sobie te, które Cię interesują. Klasyfikują one działalność według ścisłych kryteriów. Po przeanalizowaniu wypisz je sobie na kartce, aby niepotrzebnie nie szukać ich ponownie. Nie ma też potrzeby wypisywać zbyt wielu punktów PKD, ponieważ aktualnie wszystkie wpisy do działalności są zwolnione z opłat.

Wybór ubezpieczyciela

W zależności od sytuacji w jakiej się znajdujesz możesz być ubezpieczona w KRUS lub ZUS.

Natomiast osoba, która będzie podlegać ubezpieczeniu w ZUS powinna wiedzieć jakie spełnia warunki, aby wybrać dla siebie odpowiednie ubezpieczenie.

Formularze jakie składa osoba przy rejestracji do ubezpieczeń:

  • ZUS ZUA – jeśli zgłaszasz się do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego (i dobrowolnie – chorobowego)
  • ZUS ZZA – jeśli zgłaszasz się tylko do ubezpieczenia zdrowotnego, np. przy uldze na start
  • ZUS ZCNA – jeśli zgłaszasz do ubezpieczenia zdrowotnego członka rodziny.

Do wyboru masz:

  • ulgę na start przez 6 miesięcy nie płacisz składek na ubezpieczenia społeczne (składasz formularz ZUS ZZA z kodem tytułu ubezpieczenia 05 40)
  • preferencyjne składki „mały ZUS” – składki obniżone przez 24 miesiące (składasz formularz ZUS ZUA z kodem tytułu ubezpieczenia 05 70)
  • jeśli będziesz opłacać standardowe składki ponieważ nie spełniasz warunków do skorzystania z wymienionych ulg (składasz formularz ZUS ZUA z kodem tytułu ubezpieczenia 05 10)

Dokumenty składasz w ciągu 7 dni od daty rozpoczęcia (możesz złożyć już przy rejestracji firmy w urzędzie za pośrednictwem CEIDG.)

Sposób rozliczania z urzędem skarbowym

Przedsiębiorca we wniosku rejestracyjnym CEIDG-1 wybiera formę płatności podatku dochodowego. Do wyboru masz:

  • na zasadach ogólnych;
  • podatek liniowy;
  • ryczałt od przychodów ewidencjonowanych;
  • karta podatkowa;

Przemyśl tę decyzję ponieważ według wybranej formy płatności będziesz się rozliczać z Urzędem Skarbowym.

Profil Zaufany

Jeśli nie chcesz przychodzić do urzędu, możesz zrobić wszystko sama w domu, a następnie podpisujesz profilem zaufanym po wysłaniu dokumentów w Internecie. To darmowe narzędzie, którym potwierdzisz swoją tożsamość w Internecie (PESEL). Działa jak podpis elektroniczny i jest alternatywą dla płatnego podpisu kwalifikowanego.

Zdjęcie: Storyblocks.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Grzegorz Zieliński
Nauczyciel z powołania; zawodowo - wieloletni pracownik samorządowy; prywatnie - mąż i tata dwójki wspaniałych i mądrych dzieci.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail