Logo Mamo Pracuj
Open menu
Pracuj

Znajdź wymarzoną pracę i pracodawcę.

Rozwijaj się

Pozwól się wesprzeć w rozwoju.

Inspiruj się

Sprawdź nasze propozycje dla Ciebie.

ZAINSPIRUJ SIĘ

Mail My Day – największe wydarzenie e-marketingu w Polsce

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 16 lutego 2017
  • 3 MIN. CZYTANIA
To już w marcu! Jedna z największych imprez branży e-marketingu Mail My Day. W tym roku, już po raz piąty, będzie można posłuchać prelekcji ekspertów i praktyków z branży, a także przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności. Jeśli chcecie poszerzyć swoją wiedzę z e-marketingu, spotkać ekspertów z branży i nauczyć się, jak efektywnie tworzyć kampanie - warto wziąć udział! To także najlepsze miejsce dla tych, którzy chcą zdobyć nowe kontakty lub zacieśnić relacje biznesowe. Portal Mamo Pracuj objął wydarzenie swoim patronatem i mamy dla Was specjalną zniżkę!

Przed nami V edycja Mail My Day

22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V już edycja Mail My Day. Jest to jedno z największych wydarzeń e-marketingowych, na którym eksperci i praktycy z dziedziny marketingu internetowego podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Oprócz prelekcji, organizatorzy przygotowali warsztaty, podczas których będzie można przekuć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności, przydatne w pracy marketera.

Eksperci od e-marketingu

Konferencja Mail My Day to okazja, aby spotkać się z ekspertami od e-marketingu, wśród nich: Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Paweł Sala, Barbara Stawarz, czy Monika Czaplikcka. Oprócz polskich specjalistów z dziedziny e-marketingu, organizatorzy zaprosili również zagranicznych ekspertów: Jordie van Rijn (Email Monday), Guy Hanson (Return Path) oraz Kath Pay (Holistic Email Marketing).

Co Was czeka podczas V edycji Mail My Day?

Konferencja trwa dwa dni i podzielona jest na dwie główne części. Pierwszego dnia, podczas prelekcji, uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną. Z kolei drugiego – w 100% praktyczną.

Będzie więc można posłuchać ciekawych wystąpień, m.in. o tym, jak naprawić kryzysy w social media po wysłaniu feralnego maila, czy w jaki sposób Google Analytics widzi email marketing. Będzie też trochę o C-Matrix, czy o walucie w e-mail marketingu, za którą odbiorca gotowy jest sprzedać… nawet swoją duszę! Z kolei osobom zainteresowanym wykorzystaniem e-mail marketingu w B2B, Paweł Sala udzieli kilku praktycznych porad.

Drugi dzień poświęcony będzie w całości praktycznym warsztatom, dzięki którym zdobyta dzień wcześniej wiedza zostanie wzbogacona o twarde umiejętności. Specjaliści FreshMaila pokażą, na czym polega e-mail marketing oraz jak przygotować strategię, aby wysyłka kampanii była skuteczna. Uczestnicy dowiedzą się również, jak efektywnie segmentować i personalizować wysyłki mailingów oraz odkryją tajemnice lead generation i lead nurturing.

Nadarzy się też okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę na temat Google Analytics oraz jak wysyłać mailingi zgodnie z prawem. Głodni wiedzy będą mogli odbyć 15 ekspresowych, content marketingowych lekcji komunikacji z klientem.

V Mail My Day – czy warto?

Według organizatorki – Anny Łowczowskiej – nie ma lepszego sposobu na poznanie tajników skutecznego e-marketingu, jak osobiste doświadczenia i wiedza, którą specjaliści tak chętnie się dzielą:

Mail My Day to świetna okazja do poznania najnowszych trendów w online marketingu, zdobycia wiedzy o skutecznej promocji czy porozmawiania z ekspertem, który skieruje wasze działania na odpowiednie tory.

Jak było na poprzedniej edycji?

A jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądała poprzednia, IV edycja Mail My Day, zobaczcie obszerną relację na blogu FreshMaila >> wraz z video.

Zapisy trwają!

Jeśli chcecie poszerzyć swoją wiedzę z e-marketingu, spotkać ekspertów z branży i nauczyć się, jak efektywnie tworzyć kampanie – zapiszcie się na Mail My Day >>

Dla Czytelniczek Mamo Pracuj rabat 10% na udział w wydarzeniu na kod: AL#$.

Zdjęcie tytułowe: pochodzi z bloga FreshMail i przedstawia Natalię Hatalską, w trakcie Mail My Day w 2016 r.

Zobacz więcej

artykuł
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 3 MIN. CZYTANIA
artykuł
kobieta w IT
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 6 MIN. CZYTANIA
artykuł
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 6 MIN. CZYTANIA
artykuł
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 9 MIN. CZYTANIA
artykuł
  • Iza Kłodzińska
  • 10 MIN. CZYTANIA
artykuł
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 3 MIN. CZYTANIA
wywiad
  • Judyta Wałach
  • 6 MIN. CZYTANIA

+3 tys. mam w newsletterze

© Mamopracuj 2024

Przejdź do treści