Czego szukasz

Kosze świąteczne – świetny sposób na obdarowanie partnerów biznesowych

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Jeśli zastanawiasz się, co podarować swoim pracownikom czy kontrahentom, wybierz kosze świąteczne!

  • Alicja Zielińska - 24/11/2017
paczuszka z prezentem

Kosze świąteczne

Święta Bożego Narodzenia to okres, w którym obdarowujemy bliskie nam osoby prezentami. Coraz częściej jednak tradycja wręczenia upominków wprowadzana jest w firmach i instytucjach.

Jeśli chcemy więc sprawić przyjemność naszym pracownikom, czy też kontrahentom biznesowym, pomyślmy nad zamówieniem dla nich koszy świątecznych.

Warto pamiętać, że wręczenie upominków ma też wiele innych korzyści; klienci biznesowi poczują się wyjątkowo, a wizerunek naszej firmy zyska w ich oczach.

Możemy również liczyć na nawiązanie bliższej współpracy i rekomendację. Natomiast obdarowanie pracowników sprawi, iż poczują się docenieni, poza tym integruje to zespół i motywuje go do pracy.

Kosze świąteczne charakteryzuje wysoka jakość produktów. Jest to subtelne połączenie smaków tradycyjnych, jak i tych nietypowych, oryginalnych. Kosze świąteczne kryją w sobie najlepszej jakości słodycze, dobre alkohole i różnego rodzaju wyszukane produkty gourmet food.

Co znajdziemy w koszach świątecznych?

Między innymi starannie wyselekcjonowane, wysokiej klasy wina i inne alkohole, na przykład whisky, miód pitny, nalewki czy wódki.

Kosze zawierają także tabliczki białej czekolady z dodatkiem żurawiny, czekolady mleczne lub gorzkie z wyszukanymi dodatkami, tradycyjne krówki zamknięte w metalowych bańkach, praliny, nugaty z bakaliami.

Specjalnie na święta, znajdziemy w nich również korzenne ciasteczka z cynamonem, bakalie, pierniki na naturalnym miodzie z kropelkami czekolady, wyśmienitej jakości mieloną kawę o smaku śliwki z cynamonem lub rozgrzewającą zimową herbatę.

Najwyższej jakości produkty z pewnością trafią w gusta nawet tych najbardziej wybrednych i każdy znajdzie wśród nich to, czego szuka. Dodatkowo w koszach świątecznych mogą znaleźć się świąteczne upominki, takie jak ręcznie zdobione bombki, ciepłe koce, kartki okolicznościowe lub specjalnie zamówione gadżety firmowe.

Wszystko to kryje się w wyszukanych i niepowtarzalnych opakowaniach. Do wyboru mamy kosze wiklinowe, drewniane skrzynie, kufry z materiałowym wykończeniem.

Każdy kosz świąteczny to najlepsze smaki i aromaty. Dodatkowo każdy produkt, jaki znajdziemy w koszu świątecznym, zapakowany jest w ozdobne opakowanie.

Jakość ma znaczenie

Magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia, jest raz w roku i warto, aby ten okres został zapamiętany przez naszych biznesowych kontrahentów, czy też pracowników, jak najmilej.

Wysokiej jakości kosze świąteczne będą najlepszym wyborem, jeśli pragniemy docenić naszych partnerów biznesowych. Dlatego tak ważne jest, aby kosz świąteczny nie tylko ładnie wyglądał, ale żeby produkty, jakie w sobie kryje były najwyższej jakości.

W firmie Nobilia, która specjalizuje się w koszach okolicznościowych, znajdziemy produkty wyjątkowe i niepowtarzalne.

Dlaczego warto zamówić gotowe zestawy świąteczne?

Oczywiście możemy sami skomponować kosze świąteczne, lecz wymaga to wielu godzin spędzonych na poszukiwaniu odpowiednich produktów, opakowań, jak i czasu na samo pakowanie. Decydując się na kosze świąteczne od Nobilii, dostajemy produkt gotowy, niewymagający od nas żadnych dekoracji, gdyż kosze świąteczne są już elegancko ozdobione, a wszystko zapakowane w wybrany przez nas kosz, skrzynię czy kuferek. Produkty zaś są odpowiednio i elegancko ułożone.

Każdy kosz świąteczny, jaki możemy znaleźć w ofercie firmy Nobilia, jest inny i niepowtarzalny. Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju.

Kosze świąteczne Nobilia, będą świetnym pomysłem na obdarowanie naszych partnerów biznesowych. Gwarantują najwyższą jakość i zadowolenie obdarowanych, gdyż każdy znajdzie w nich coś dla siebie, coś niepowtarzalnego, co sprawi radość.

Jeśli chcesz, żeby te Święta były wyjątkowe podaruj swojemu zespołowi kosze świąteczne. Niech radosna atmosfera Świąt Bożego Narodzenia zagości w twojej firmie.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Alicja Zielińska
Podyskutuj

Dlaczego warto pracować w State Street Bank? Relacja z Dnia Otwartego dla Mam w Krakowie

25 marca spotkaliśmy się na Dniu Otwartym dla Mam w krakowskiej siedzibie State Street Bank. Dowiedz się kogo do pracy szuka State Street w Krakowie i co najbardziej podobało się uczestniczkom spotkania?
  • Joanna Gotfryd - 24/06/2019
Dzień otwarty dla Mam w State Street w Krakowie

Dlaczego warto pracować w State Street Bank?

State Street Bank to światowy lider wśród dostawców usług finansowych i jeden z największych banków powierniczych z centralą w Bostonie. Działa na 100 rynkach finansowych i zatrudnia ponad 35 000 pracowników. W Polsce jest od 2007 roku, a jego biura znajdują się między innymi w Krakowie i Gdańsku.

Firma wspiera rodziców w godzeniu ról, oferując im bogaty pakiet benefitów.

Zapoznaj się z profilem State Street w Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >>>

Dzień Otwarty dla Mam w Krakowie

Spotkanie w Krakowie odbyło się 25 marca 2019 r. w biurze State Street przy ul. Podgórskiej. Mamy licznie przybyły na spotkanie, nie zabrakło również dzieci.

Dzień otwarty dla Mam w State Street w Krakowie

State Street Bank, czyli przyjazna firma

Dzień Otwarty dla Mam rozpoczął się od powitania uczestniczek przez Annę Germugę – Specjalistę ds. Relacji z Uczelniami.

Uczestniczki miały okazję dowiedzieć się, czym zajmuje się firma State Street i jaki zakres wsparcia oferuje swoim pracownikom oraz jak można dołączyć do grona pracowników State Street – prezentację prowadziła Magdalena Mardosz – Manager ds. Marketingu.

Dzień otwarty w State Street Kraków

Rozmowa panelowa i networking

Kolejnym punktem programu była rozmowa panelowa pt: „Poznaj mamy pracujące w State Street Bank”.

O swojej pracy w firmie i wsparciu, na jakie mogą liczyć od pracodawcy z Anią Łabno-Kucharską z Mamo Pracuj rozmawiały panie:

  • Renata Szostak – Dyrektor ds. Personalnych
  • Agnieszka Langer-Krol – Dyrektor ds. Wsparcia Zarządu
  • Anna Ciężadło – Starszy Menedżer Zespołu ds. Obsługi Klienta
  • Monika Lis – Trener i twórca szkoleń technicznych w firmie

Dziewczyny uczestniczące w rozmowie wspominały o różnych benefitach, które oferuje im firma a które bardzo cenią sobie jako pracujące zawodowo mamy. Są to w szczególności elastyczne godziny pracy, praca zdalna lub zatrudnienie na część etatu. Dodatkowo dofinansowanie do żłóbków i przedszkoli czy pakiet medyczny VIP z możliwością wizyt w domu oraz wsparcie innych rodziców w ramach działającego w firmie Working Parents Club, to tylko kilka przykładów z bogatej listy wsparcia.

Następnie nadeszła pora na networking – mamy chętnie pytały zatrudnione panie o możliwości pracy, o to, jak wygląda rekrutacja oraz praca na co dzień w międzynarodowej korporacji.

Zainteresowane osoby mogły również wziąć udział w krótkiej wycieczce po biurze.

State Street Kraków - Dzień otwarty dla Mam

Hit – warsztat rekrutacyjny

Ostatnim punktem programu był warsztat rekrutacyjny – czyli kilka słów o procesie rekrutacyjnym i sesja Q&A – który bardzo ciekawie poprowadziła Anna Germuga.

Praktyczne wskazówki, bardzo przydatne w procesie rekrutacji do State Street Bank bardzo spodobały się mamom. Z sali padło bardzo wiele pytań, a uczestniczące w spotkaniu mamy doceniły praktyczne porady i gotowe wskazówki.

Tutaj możesz przeczytać relację ze spotkania w Gdańsku, które odbyło się kilka dni wcześniej. >>>

Dowiedz się więcej jakie wsparcie oferuje State Street swoim pracownikom i na jakie oferty pracy w Krakowie oraz w Gdańsku możesz aplikować już teraz!

Logo firmy State Street

Zdjęcia: własność State Street Bank w Polsce

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.

Jak prawidłowo wypełnić JEDZ?

Błąd polegający na wpisaniu w wymaganym polu numeru identyfikacji podatkowej „Numer VAT” numeru niepoprzedzonego prefiksem PL nie musi być w żaden sposób konwalidowany. Jest to brak natury formalnej. W obrocie krajowym polski wykonawca w ogóle nie ma obowiązku wskazywania prefiksu PL.
  • Zofia Kowalska - 21/06/2019

Problem

Zgodnie z instrukcją wypełniania jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia z 14 lutego 2018 r. zamieszczoną na stronie UZP w części II „Informacje dotyczące wykonawcy” w przypadku wykonawców posługujących się numerem VAT należy wpisać NIP poprzedzony symbolem PL.

Jak prawidłowo postąpić, jeśli ofertę złożył wykonawca, który posługuje się numerem VAT i który wpisał w wyznaczonym miejscu numer identyfikacji podatkowej, ale niepoprzedzony symbolem PL, tak jak nakazuje Instrukcja. Czy w związku z tym zamawiający może uznać, że miejsce „Numer VAT” zostało prawidłowo wypełnione, czy powinien wezwać wykonawcę do uzupełnienia JEDZ w powyższym zakresie?

Rozwiązanie

Wykonawca w postępowaniach o wartości powyżej progów unijnych zgodnie z art. 25a ust. 2 Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany złożyć oświadczenie w postaci jednolitego dokumentu. Zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z 5 stycznia 2016 r. (Dz. Urz. UE nr L 3 z 6 stycznia 2016 r.) w sprawie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), wykonawcy wypełniają odpowiednio część II:

  • A (informacje ogólne),
  • B (informacje dotyczące osób reprezentujących),
  • C (informacje dotyczące podmiotów trzecich),
  • D (informacje dotyczące podwykonawców), oraz części od III do VI formularza.

W części I A (JEDZ) wykonawca jest zobowiązany uzupełnić informacje dotyczące numeru VAT. W formularzu należy wpisać „Numer VAT, jeżeli dotyczy” lub alternatywnie: „Jeżeli numer VAT nie ma zastosowania, proszę podać inny krajowy numer identyfikacyjny, jeżeli jest wymagany i ma zastosowanie”.

Co zrobić z niekompletnym JEDZ? Sprawdź >>

To oznacza, zgodnie z zamieszczonym komentarzem do wypełniania JEDZ dostępnym na stronie UZP, że wykonawcy posługujący się numerem VAT powinni wpisać ten numer (numer identyfikacji podatkowej poprzedzony symbolem PL). Zatem wykonawca jest zobowiązany uzupełnić JEDZ o informacje w zakresie numeru identyfikacji podatkowej poprzedzonego symbolem PL (gdy posługuje się numerem VAT) bądź numeru, którym posługuje się w związku z prowadzoną działalnością (np. REGON).

Natomiast osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej będące wykonawcami zamieszczają numer ewidencyjny PESEL, jeżeli posługują się nim do celów podatkowych.

Zauważyć należy, że przedsiębiorcy nadawany jest unikatowy numer identyfikacji podatkowej – NIP. Jest to dziesięciocyfrowy numer identyfikacji podatkowej. Jeśli do numeru NIP dodamy symbol (prefiks) PL, stanie się on jednocześnie numerem identyfikacji podatkowej VAT UE.

W obrocie krajowym NIP z prefiksem PL nie jest obowiązkowy, aby zaś móc używać prefiksu PL, konieczna jest osobna rejestracja. Podmioty zarejestrowane w kraju jako podatnicy VAT czynni, będący równocześnie zarejestrowanymi podatnikami VAT UE, nie powinny tym samym w transakcjach krajowych posługiwać się numerem identyfikacji podatkowej zawierającym prefiks PL.

Zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy o VAT krajowi podatnicy VAT są zobowiązani do posługiwania się NIP z przedrostkiem PL w przypadku dokonywania wewnątrzwspólnotowego nabycia, wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów lub przy nabywaniu usług, o których mowa w art. 28 ust. 3, 4, 6 i 7 ustawy o VAT. Wobec powyższego można stwierdzić, iż ujęcie w treści JEDZ prefiksu PL ma charakter wyłącznie informacyjny i dotyczy wyłącznie sytuacji wskazanych powyżej.
Jego brak zaś nie będzie stanowił błędu w rozumieniu art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, który prowadziłby do konieczności wezwania wykonawcy do złożenia ponownie formularza JEDZ poprawionego o wpis w postaci prefiksu PL.

Więcej o jednolitym europejskim dokumencie zamówienia na www.portalzp.pl

Andrzej Łukaszewicz – konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych, prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających, jak i wykonawców, reprezentuje przed KIO, ekspert Portalu Zamówień Publicznych i Prywatnych www.portalzp.pl

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Zofia Kowalska
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail