Czego szukasz

Jestem Mamą Jestem Piękna! Metamorfoza Iwony!

Iwona ma czwórkę dzieci i chciała zrobić coś wreszcie dla swojego samopoczucia. Zawsze pomagała innym, teraz chce zrobić coś dla siebie! Jaką metamorfozę zaproponowaliśmy Iwonie? Zobacz propozycje czytelniczek i stylistów.

Co radzą czytelniczki?

Włosy

  • Fajnie wyglądasz w krótkich włosach. Masz piękne niebieskie oczy, wydaje mi się, że ich głębię można jeszcze zaakcentować przez nieco ciemniejszy, tj. naturalny odcień delikatnego brązu.
  • Porada: im ciemniejsze włosy, tym bardziej należy podkreślić oprawę oczu.
  • Czarne włosy, ścięte na krótko, obowiązkowo zaczesane do góry i okulary zerówki w czarnym kolorze
  • Włosy ścięłabym krócej i dała zdecydowany blond może nawet platynowy
  • Włosy postawione do tyłu, bardziej zawadiackie
  • Niesymetryczne przystrzyżenie

Kolory

  • Fuksje i czerwienie w zestawieniu z czerniami i beżami, biel, niebieski, granat, odrobina różu (pudrowego), morskie, brązy, czerń

Makijaż

  • Bardzo lekki makijaż wyrównujący koloryt skóry i wydobywający intensywny błękit oczu, na usta koniecznie intensywna szminka (fuksja, czerwień) lub w wersji bardziej spokojnej ciekawy nude.
  • Oczy niebieskie podkreślić brązowymi cieniami, a na policzkach odrobina różu w odcieniu brązowo-różowym.
  • Ciut przyciemnić brwi, żeby podkreślić oprawę oczu.

Ekspert Stylu Anna Filipowicz

Analiza Kolorystyczna:

Iwona jest typem kobiety Lato, cera mleczna lekko zaróżowiona, włosy popielaty blond. Lata opalają się dość szybko, a ich skóra nabiera koloru orzecha laskowego. Kolor oczu szaro-niebieski/jasno-niebieski.

Kolory dla Lata:

  • odcienie czerwieni – mają lekką domieszkę błękitu (koloru chłodnego, czerwień lata jest przytłumiona),
  • odcienie błękitu i granatu – sprawiają wrażenie przytłumionych, zgaszonych, nieco przydymionych i rozmytych,
  • odcienie zieleni – z domieszką błękitu,
  • odcienie żółci – przytłumiony i chłodny
  • odcienie fioletu – mają wyraźną domieszkę błękitu, lekkie rozmyte odcienie fioletu,
  • kolory neutralne – brązy i beże mają odcień chłodny, niebieskawy, różowawy lub szary
     

.
Co nosić:

  • bluzki z drapowaniami, falbanami, żabotam
  • spódnice proste, ciemne najlepiej gładkie
  • spodnie o prostym kroju, ewentualnie z lekko rozszerzanymi nogawkami
  • żakiety w jasnych kolorach,
  • bluzki z połyskujących i tkanin z małym lub średnim wzorem
  • swetry o gruby splotach

Czego unikać:

  • ciasnych, dopasowanych spodni typu rurki
  • zbyt obszernych spodni• mocno wzorzystych spódnic
  • ubrań z podwyższoną talią
  • marszczonych spódnic

Idealnym fasonem dla tej sylwetki są np. dżinsy o nieco szerszych na dole nogawkach. Nogawki spodni muszą być długie. Przykrótkie nogawki skracają sylwetkę i dodatkowo zwracają uwagę na pośladki. Najlepsze są dżinsy o jednolitym kolorze. Kieszenie najlepiej dość duże umiejscowione na środku pośladków. Dżinsy bez kieszeni poszerzają optycznie biodra, a więc są niewskazane. Podobnie działają zbyt małe kieszenie lub zbyt szeroko rozstawione na boki – poszerzają pupę.

Iwona jest młodą pracującą mamą. Ponieważ ma wiele obowiązków przy czwórce dzieci, a jej praca związana jest z prowadzeniem terapii dla osób niepełnosprawnych musi mieć fryzurę łatwa w ułożeniu nie wymagającą dużo czasu aby o nią zadbać. Jednocześnie fryzura powinna „szybko” dać się zmienić z tej do pracy na taką codzienną „na luzie”. Mając na uwadze typ urody, kolor włosów powinien być jasny popielaty blond, krótko obcięte podkreślające regularny owal twarzy i wyraziste rysy.






Dowiedz się więcej,
pobierz cały raport, w którym zmieniamy metamorfozami 10 mam

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Podyskutuj

Jak zadbać o dietę i przestać chorować?

O swoje zdrowe odżywianie powinniśmy dbać przez cały rok, niezależnie od zdrowia, czy samopoczucia, jednak jak to bywa w praktyce wszyscy wiemy. Życie w biegu i ciągłym pośpiechu sprzyja sięganiu po żywność przetworzoną, fast foody, słodycze i podobnym produktom. Warto jednak zadbać o swoją odporność, a właściwe odżywianie jest najlepszym ku temu sprzymierzeńcem. Jak zdrowa dieta wpływa na wzmocnienie naszej odporności?

Jesteś tym, co jesz

Przysłowie znane od dawien dawna, jednak nie wkładajmy go pomiędzy legendy, gdyż niesie za sobą dużo prawdy! Zrównoważona dieta, czyli taka, której makroskładniki są odpowiednio zbilansowane to klucz nie tylko do zdrowia, ale i szczęścia oraz energii. W końcu nic tak nie poprawia humoru, jak dobry posiłek i wypoczęty organizm.

Myśląc o zdrowym odżywianiu nie musimy mieć przed oczami wyłącznie warzyw i owoców. Są one niezmiernie istotne, ze względu na bogate ilości witamin i minerałów, jednak musimy pamiętać, by każdego dnia dawać naszemu organizmowi zarówno białka, tłuszcze, jak i węglowodany.

Nieprawidłowa wartość energetyczna diety to szybki sposób na osłabienie organizmu, co z kolei przekłada się na brak siły do walki z drobnoustrojami. A na rozwój choroby nie trzeba już długo czekać…

Dbaj o nawodnienie

Każdego dnia powinniśmy dostarczać do naszego organizmu około 2 litrów płynów. Kiedy temperatura na dworze jest niska jest to szczególnie istotne, gdyż nawet lekkie odwodnienie to prawdziwa zachęta dla wszelakich wirusów i bakterii. Do napojów warto dodać naturalny miód i imbir. Taka herbatka nie tylko ogrzeje Cię po powrocie do domu, ale przede wszystkim taka mikstura to kopalnia wartości odżywczych.

Miód działa przeciwzapalnie, chroni gardło i wzmacnia odporność, natomiast imbir to wspaniały pomocnik w obniżaniu poziomu cukru we krwi, ma także właściwości przeciwzapalne i przeciwbólowe. Po takim eliksirze mocy staniesz się nietykalny dla wirusów i bakterii.

Produkty z witaminą C

Ta witamina bierze nieoceniony udział w budowaniu naszej odporności. Warto więc wyrobić sobie codzienny nawyk, by każdego poranka zażywać jedną tabletkę tej witaminy. Oprócz tego zwracajmy uwagę, by na zakupach w naszym koszyku lądowały te produkty, które zawierają jej spore ilości. Do wyboru do koloru, najwięcej tego składnika znajdziesz w natce pietruszki, papryce, brokułach, kalafiorze, szpinaku.

Jako ciekawostkę, warto wspomnieć, że zapewne wielu z nas witamina C kojarzy się głównie z cytryną, prawda? Ku zaskoczeniu wielu osób, gdyby tak zebrać wszystkie produkty zwierające tę witaminę, cytryna byłaby dopiero na 16 miejscu pod względem jej bogactwa.

Jak zadbać o dietę?

Gdy brakuje Ci czasu na przygotowywanie zdrowych posiłków oraz planowanie listy zakupów i czytanie składów, warto oddać swoje zdrowie w ręce profesjonalistów. Catering dietetyczny w Krakowie zaproponuje Ci najlepszą dietę, z którą nie będziesz musiał martwić się o niedobór składników wzmacniających odporność.

Kluczowe w dbaniu o wzmocnienie odporności jest nie tylko przykładanie uwagi do zdrowego odżywiania. Aby cieszyć się pełnią zdrowia niezależnie od temperatury panującej na zewnątrz, pamiętaj o odpoczynku i dużej ilości snu, bo regeneracja to podstawa witalności.

Kolejna kwestia to aktywność fizyczna, uprawianie jej wpływa nie tylko na kondycję ciała, ale również zdrowia. Nawet 30 minutowy spacer pomoże we wzmacnianiu odporności. Oprócz witaminy C, warto również suplementować witaminę D, gdyż w pochmurne i mroźne brakuje słońca, które mogłoby nam jej dostarczać.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Fryzjer Warszawa – którego najlepiej wybrać?

Fryzura jest poniekąd wizytówką człowieka. To jak dbamy o włosy jest odzwierciedleniem tego jak dbamy o siebie. Planując wizytę u fryzjera w Warszawie, warto zapoznać się z różnymi, dostępnymi ofertami i wybrać tę, która oferuje najlepsze zabiegi pielęgnacyjne i fryzjerskie dla włosów.
kobieta w salonie fryzjerskim ma przycinane blond włosy

Kolor i długość dopasowane do twarzy

Niezależnie od tego, czy planujesz dużą zmianę wizerunkową, czy tylko drobne zmiany w długości włosów, warto udać się do profesjonalnego salonu. Fryzjer powinien podchodzić do każdego klienta indywidualnie. Najlepiej jeżeli potrafi on dobrze wytłumaczyć klientowi w jakiej fryzurze, będzie wyglądać najkorzystniej. Często zdarza się tak, że pewna wizja fryzury, która spodobała nam się u kogoś innego, nie będzie dobrze wyglądać dobrana do naszego kształtu twarzy i koloru karnacji. Wtedy dobrze jest zaufać sprawdzonemu fryzjerowi, który najlepiej będzie wiedział, jaką fryzurę dobrać. Koloryzacja i strzyżenie to podstawowe zabiegi fryzjerskie, które mogą jednak uratować zniszczone włosy. Końcówki warto podcinać co kilka miesięcy, by włosy pozostawały w dobrej kondycji.

Pielęgnacja na najwyższym poziomie

Pielęgnacja włosów jest niezwykle ważna. Każda osoba ma swoją indywidualną strukturę włosów. Dobierając kosmetyki do pielęgnacji, należy dobrze zapoznać się charakterystyką włosów, między innymi z ich porowatością oraz PEH. Raz na jakiś czas warto udać się do sprawdzonego salonu fryzjerskiego i skorzystać z zabiegu pielęgnacyjnego.

Keratyna dla wymagających

Codzienne prostowanie włosów może być prawdziwą udręką. Jeżeli chcemy, aby nasze włosy przez długi czas zachowywały równy wygląd, najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zabiegu keratynowego prostowania. Keratyna sprawia, że włosy stają się nie tylko wygładzone, ale również gładkie, lśniące i sprężyste. Takie zabieg daje efekty, które mogą utrzymywać się od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy.

Odrobina szaleństwa na co dzień

Hitem ostatnich sezonów jest zdecydowanie przedłużanie włosów różnymi metodami. Jest to opcja bardzo korzystna, gdy chcemy zobaczyć jak będziemy się czuć w dłuższych niż dotychczas włosach. Profesjonalne salony fryzjerskie w Warszawie oferują takie zabiegi w różnych cenach. Należy pamiętać, że taka usługa powinna być wykonana bardzo starannie, tak by nie zniszczyć naturalnych włosów. Doczepiane włosy powinny być również materiałem wysokiej jakości, dobranym indywidualnie do klienta.

W Warszawie wszystkie te zabiegi, zrealizowane na najwyższym poziomie można wykonać w salonie Hairmate. Firma ta posiada kilka fili, położonych na terenie całego miasta, więc bardzo prosto można wybrać lokalizację dostosowaną do swoich potrzeb.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Canva

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×