Czego szukasz

Jestem Mamą Jestem Piękna! Metamorfoza Agnieszki

Agnieszka kończy wkrótce urlop wychowawczy. Jest mamą dwójeczki, a z zawodu redaktorką i korektorką. Potrzebuje wspracia w zmianie stylu, bo jak sama mówi: „Sama myśl o poszukiwaniu pracy, poddawaniu się ocenie innych, udowadnianiu, że coś umiem, mogę się przydać i rozwijać – po prostu mnie paraliżuje i demotywuje do działania”. Zobaczcie co zaproponowały Agnieszce Czytelniczki i nasi eksperci!

Co radzą Czytelniczki?

Makijaż

Obowiązkowo makijaż codzienny z delikatnym smoky eyes, oraz róż do podkreślenia policzków, a usta delikatnie podkreślić błyszczykiem.

Ubrania

Odsłonięty lekko dekolt, spódnice przed kolano, ale nie krótsze, buty na delikatnym obcasie. Żywe kolory. 

Włosy

Kręcone lub proste, kolor – koniecznie rudy! To dodatkowy zastrzyk energii i wiary w siebie. Odradzam spinanie włosów na gładko, jeśli już – to luźne upięcia. Włosy mogą być również rozpuszczone z lekkimi falami lub lekko kręcone. Kolor-marchewkowy, tak żeby rozjaśnić i uwidocznić piękną twarz. Grzywka prosto ścięta, włosy do ramion, wyprostowane i koniecznie rozpuszczone, żeby było bardziej kobieco niż dziewczęco. 

Ekspert stylu – Ola Gałązka

Według nomenklatury wymyślonej przez najbardziej znane brytyjskie stylistki Trinny i Susannah pani Agnieszka jest typem „kolumny”. Jest wysoka i szczupła, a ramiona i biodra są mniej więcej takiej samej szerokości. Ma długie i zgrabne nogi oraz wąską talię. Wydawałoby się, że to typ sylwetki, który bardzo łatwo ubrać. Można jednak popełnić kilka błędów ubierając bezkształtne kroje, w których piękna sylwetka się gubi. 

Pani Agnieszce polecam bardziej dopasowane stroje, które jednocześnie podkreślą jej młody wiek. Pani Agnieszka jest młodą mamą i nie czas jeszcze na babcine bluzki czy szerokie męskie spodnie. Jednocześnie zrezygnowałabym w jej przypadku z za krótkich sukienek i spódniczek, mimo, że pani Agnieszka ma piękne nogi. Na co dzień długość tuż przed kolano to minimum dla kobiet po 30-tce. Krótkie sukienki lub spódniczki możemy zostawić na plażę. Bluzki z odcięciem pod biustem też odradzam. Pani Agnieszka powinna eksponować zarysowaną talię. Do sukienek o prostym kroju polecam zawsze jakiś delitakny paseczek lub marynarkę, która po zapięciu podkreśla wcięcie w talii. 

Kolorystycznie pani Agnieszka jest typem wiosny. Ma jasną cerę, oczy ciemniejsze od włosów, a włosy jasne. Takie osoby najlepiej wyglądają w ciepłych i wyrazistych kolorach, jak barwy rozkwitającej przyrody. W przypadku klasycznej szarości, polecam jej ciepłe odcienie. Zdecydowanie odradzam czerń. Na pewno ważnym elementem przemiany powinna być wizyta u fryzjera. Widać, że pani Agnieszka nosi związane włosy, z którymi na co dzień trudno jest jej sobie poradzić. Moim zdaniem kręcone włosy nie wyglądają dobrze w odcieniach rudego (tak jak polecało kilka czytelniczek pod wpisem). Polecam raczej przyciemnić kolor, tak by pasował do koloru brwi. Można pokusić się o delikatne prostowanie.

Więcej stylizacji w tym:

1) codzienną,
2) na rozmowę kwalifikacyjną lub do pracy 
3) codzienną, ale bardziej kobiecą,
4) wieczorową – na kolację w restauracji.

znajdziecie w naszym raporcie strona 92. Zapraszamy!




Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Podyskutuj

Jak zadbać o dietę i przestać chorować?

O swoje zdrowe odżywianie powinniśmy dbać przez cały rok, niezależnie od zdrowia, czy samopoczucia, jednak jak to bywa w praktyce wszyscy wiemy. Życie w biegu i ciągłym pośpiechu sprzyja sięganiu po żywność przetworzoną, fast foody, słodycze i podobnym produktom. Warto jednak zadbać o swoją odporność, a właściwe odżywianie jest najlepszym ku temu sprzymierzeńcem. Jak zdrowa dieta wpływa na wzmocnienie naszej odporności?

Jesteś tym, co jesz

Przysłowie znane od dawien dawna, jednak nie wkładajmy go pomiędzy legendy, gdyż niesie za sobą dużo prawdy! Zrównoważona dieta, czyli taka, której makroskładniki są odpowiednio zbilansowane to klucz nie tylko do zdrowia, ale i szczęścia oraz energii. W końcu nic tak nie poprawia humoru, jak dobry posiłek i wypoczęty organizm.

Myśląc o zdrowym odżywianiu nie musimy mieć przed oczami wyłącznie warzyw i owoców. Są one niezmiernie istotne, ze względu na bogate ilości witamin i minerałów, jednak musimy pamiętać, by każdego dnia dawać naszemu organizmowi zarówno białka, tłuszcze, jak i węglowodany.

Nieprawidłowa wartość energetyczna diety to szybki sposób na osłabienie organizmu, co z kolei przekłada się na brak siły do walki z drobnoustrojami. A na rozwój choroby nie trzeba już długo czekać…

Dbaj o nawodnienie

Każdego dnia powinniśmy dostarczać do naszego organizmu około 2 litrów płynów. Kiedy temperatura na dworze jest niska jest to szczególnie istotne, gdyż nawet lekkie odwodnienie to prawdziwa zachęta dla wszelakich wirusów i bakterii. Do napojów warto dodać naturalny miód i imbir. Taka herbatka nie tylko ogrzeje Cię po powrocie do domu, ale przede wszystkim taka mikstura to kopalnia wartości odżywczych.

Miód działa przeciwzapalnie, chroni gardło i wzmacnia odporność, natomiast imbir to wspaniały pomocnik w obniżaniu poziomu cukru we krwi, ma także właściwości przeciwzapalne i przeciwbólowe. Po takim eliksirze mocy staniesz się nietykalny dla wirusów i bakterii.

Produkty z witaminą C

Ta witamina bierze nieoceniony udział w budowaniu naszej odporności. Warto więc wyrobić sobie codzienny nawyk, by każdego poranka zażywać jedną tabletkę tej witaminy. Oprócz tego zwracajmy uwagę, by na zakupach w naszym koszyku lądowały te produkty, które zawierają jej spore ilości. Do wyboru do koloru, najwięcej tego składnika znajdziesz w natce pietruszki, papryce, brokułach, kalafiorze, szpinaku.

Jako ciekawostkę, warto wspomnieć, że zapewne wielu z nas witamina C kojarzy się głównie z cytryną, prawda? Ku zaskoczeniu wielu osób, gdyby tak zebrać wszystkie produkty zwierające tę witaminę, cytryna byłaby dopiero na 16 miejscu pod względem jej bogactwa.

Jak zadbać o dietę?

Gdy brakuje Ci czasu na przygotowywanie zdrowych posiłków oraz planowanie listy zakupów i czytanie składów, warto oddać swoje zdrowie w ręce profesjonalistów. Catering dietetyczny w Krakowie zaproponuje Ci najlepszą dietę, z którą nie będziesz musiał martwić się o niedobór składników wzmacniających odporność.

Kluczowe w dbaniu o wzmocnienie odporności jest nie tylko przykładanie uwagi do zdrowego odżywiania. Aby cieszyć się pełnią zdrowia niezależnie od temperatury panującej na zewnątrz, pamiętaj o odpoczynku i dużej ilości snu, bo regeneracja to podstawa witalności.

Kolejna kwestia to aktywność fizyczna, uprawianie jej wpływa nie tylko na kondycję ciała, ale również zdrowia. Nawet 30 minutowy spacer pomoże we wzmacnianiu odporności. Oprócz witaminy C, warto również suplementować witaminę D, gdyż w pochmurne i mroźne brakuje słońca, które mogłoby nam jej dostarczać.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Fryzjer Warszawa – którego najlepiej wybrać?

Fryzura jest poniekąd wizytówką człowieka. To jak dbamy o włosy jest odzwierciedleniem tego jak dbamy o siebie. Planując wizytę u fryzjera w Warszawie, warto zapoznać się z różnymi, dostępnymi ofertami i wybrać tę, która oferuje najlepsze zabiegi pielęgnacyjne i fryzjerskie dla włosów.
kobieta w salonie fryzjerskim ma przycinane blond włosy

Kolor i długość dopasowane do twarzy

Niezależnie od tego, czy planujesz dużą zmianę wizerunkową, czy tylko drobne zmiany w długości włosów, warto udać się do profesjonalnego salonu. Fryzjer powinien podchodzić do każdego klienta indywidualnie. Najlepiej jeżeli potrafi on dobrze wytłumaczyć klientowi w jakiej fryzurze, będzie wyglądać najkorzystniej. Często zdarza się tak, że pewna wizja fryzury, która spodobała nam się u kogoś innego, nie będzie dobrze wyglądać dobrana do naszego kształtu twarzy i koloru karnacji. Wtedy dobrze jest zaufać sprawdzonemu fryzjerowi, który najlepiej będzie wiedział, jaką fryzurę dobrać. Koloryzacja i strzyżenie to podstawowe zabiegi fryzjerskie, które mogą jednak uratować zniszczone włosy. Końcówki warto podcinać co kilka miesięcy, by włosy pozostawały w dobrej kondycji.

Pielęgnacja na najwyższym poziomie

Pielęgnacja włosów jest niezwykle ważna. Każda osoba ma swoją indywidualną strukturę włosów. Dobierając kosmetyki do pielęgnacji, należy dobrze zapoznać się charakterystyką włosów, między innymi z ich porowatością oraz PEH. Raz na jakiś czas warto udać się do sprawdzonego salonu fryzjerskiego i skorzystać z zabiegu pielęgnacyjnego.

Keratyna dla wymagających

Codzienne prostowanie włosów może być prawdziwą udręką. Jeżeli chcemy, aby nasze włosy przez długi czas zachowywały równy wygląd, najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zabiegu keratynowego prostowania. Keratyna sprawia, że włosy stają się nie tylko wygładzone, ale również gładkie, lśniące i sprężyste. Takie zabieg daje efekty, które mogą utrzymywać się od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy.

Odrobina szaleństwa na co dzień

Hitem ostatnich sezonów jest zdecydowanie przedłużanie włosów różnymi metodami. Jest to opcja bardzo korzystna, gdy chcemy zobaczyć jak będziemy się czuć w dłuższych niż dotychczas włosach. Profesjonalne salony fryzjerskie w Warszawie oferują takie zabiegi w różnych cenach. Należy pamiętać, że taka usługa powinna być wykonana bardzo starannie, tak by nie zniszczyć naturalnych włosów. Doczepiane włosy powinny być również materiałem wysokiej jakości, dobranym indywidualnie do klienta.

W Warszawie wszystkie te zabiegi, zrealizowane na najwyższym poziomie można wykonać w salonie Hairmate. Firma ta posiada kilka fili, położonych na terenie całego miasta, więc bardzo prosto można wybrać lokalizację dostosowaną do swoich potrzeb.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Canva

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Polecane artykuły

oferty
pracy
Sprawdź pełną listę
baza
pracodawców
Pracodawca przyjazny rodzicom
Reklama
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×