ZAINSPIRUJ SIĘ
Optymalizacja treści pod kątem SEO
Jeśli zdobędziemy odpowiednią wiedzę i zamienimy ją w rzeczywiste działanie, pozycjonowanie i optymalizacja naszej strony internetowej pod wyszukiwarki może stać się darmowym sposobem na to, by generować jeszcze więcej ruchu do witryny.
Odpowiednia struktura strony, wysokiej jakości teksty, bogate w słowa i frazy kluczowe, a także inne, zoptymalizowane elementy na www, mogą sprawić, że za jakiś czas nasza strona zacznie znajdować się na szczycie organicznych wyników wyszukiwania.
Bez względu na to, jaki cel przyświeca nam w prowadzeniu strony, warto zapoznać się z zasadami SEO i wdrażać je.
Reklamy Google AdWords
Reklamy Google AdWords najczęściej utożsamiane są ze słynnym PPC (pay per click), będącym – poza SEO (optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe, w Polsce najczęściej nazywana mianem pozycjonowania) – elementem składowym SEM (marketingu w wyszukiwarkach).
To płatne formaty reklamowe od Google, występujące w wielu rodzajach, które – za pomocą linków sponsorowanych – pozwalają stronom internetowym pojawiać się w wynikach wyszukiwania i kierować ruch na stronę www.
Promocja w social mediach
Media społecznościowe w dalszym ciągu są na fali popularności. Odkąd na wielu serwisach wprowadzona została możliwość prowadzenia profili firmowych i promowania ich w natywny sposób wśród użytkowników, cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród firm na całym świecie.
Facebook Ads, reklamy na Instagramie czy LinkedIn to również bardzo dobry sposób na zwiększanie ruchu na stronie internetowej.
Trzeba się jednak liczyć z tym, że zanim na dobre uda nam się odnieść sukces w reklamowaniu się w mediach społecznościowych, przed nami niejeden marnie przepalony budżet marketingowy i setki testów, które w rezultacie mogą doprowadzić nas do optymalnych stawek i wyników.
Notyfikacje web push
Jeśli nie dysponujesz ogromną ilością czasu potrzebnego na zdobycie wiedzy i umiejętności, a także niemałą ilością nakładów finansowych na marketing, zdecydowanie zainteresuje Cię tematyka notyfikacji web push.
To nowy kanał w marketingu, który pozwala na szybkie i skuteczne docieranie do internautów z informacjami o różnym charakterze, które bezpośrednio mogą przełożyć się na generowanie nie tylko ruchu na stronie, ale również zysków.
Notyfikacje web push to małe, prostokątne powiadomienia, które pojawiają się na ekranach subskrybentów, również wtedy, gdy opuszczą oni witrynę nadawcy, a nawet – jak w przypadku Google Chrome – gdy całkowicie opuszczą przeglądarkę.
Pozwalają łączyć formę tekstową i graficzną, a także docierać w czasie rzeczywistym z komunikatem zarówno do osób korzystających z komputerów, jak również tabletów i smartfonów.
Nie bez powodu nazywane są następcą newsletterów, ponieważ działają na podobnych mechanizmach. Są jednak o wiele skuteczniejsze. Chcąc wdrożyć notyfikacje web push na swojej stronie internetowej, warto skorzystać np. z oferty polskiej platformy PushPushGo.com.
Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.
Zdjęcie: partnera portalu.
<