Czego szukasz

Jak znaleźć pracę marzeń, kiedy jesteś mamą? Weź udział w bezpłatnym webinarze

Jesteś ciekawa co zmieniło się na rynku pracy i jak Ty możesz na tym skorzystać? Co warto wiedzieć szukając pracy, szczególnie kiedy jesteś mamą? Jak pracodawcy mogą wspierać swoich pracowników – rodziców? I po czym poznać dobrego pracodawcę?

uśmiechnięta mama z dzieckiem

Webinar już za nami, ale jeśli chciałabyś dowiedzieć się gdzie i jak znaleźć pracę, kiedy jesteś mamą, to zapraszamy Cię do lektury artykułu z 5 bezpłatnymi filmami na ten temat 🙂

W filmach mówimy m.in. o:

„5 rzeczach, które powinnaś wiedzieć o social media zanim zaczniesz szukać pracy”

„Jak opisać w CV przerwę związaną z wychowywaniem dzieci?”

„Rekruter też człowiek Jak go mieć po swojej stronie?”

Tutaj możesz obejrzeć wszystkie 5 filmów >>

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

Dla Ciebie, jeśli choć jedno z poniższych pytań jest Ci bliskie…

  • Czy odkąd zostałaś mamą masz wrażenie, że czas płynie szybciej niż zwykle?
  • Zaczynasz myśleć o aktywności zawodowej, ale nie wiesz od czego zacząć?
  • Ostatni raz szukałaś pracy kilka lat temu?
  • A może chcesz mieć taką pracę, która pozwoli Ci na rozwój zawodowy i prywatny?

Zapraszamy na webiar!

TAK, zapisuję się od razu!

W trakcie bezpłatnego webinaru poznasz odpowiedź na wszystkie powyższe pytania. Bazując na naszym ponad 6 letnim doświadczeniu we wspieraniu mam i współpracy z pracodawcami opowiemy, co możesz zrobić aby znaleźć pracę marzeń! A także w jaki sposób możemy Ci w tym pomóc.

Skąd pomysł na webinar?

Praktycznie codziennie czytam listy od Was – Czytelniczek naszego portalu – i dominują w nich dylematy związane z powrotem na rynek pracy.

Zadajecie nam sporo pytań, a wśród nich często:

  • Czy wrócić do mało satysfakcjonującego zajęcia zawodowego?
  • Jak szybko i skutecznie szukać pracy?
  • Przekwalifikowałam się i co teraz?
  • Jestem mamą, czy ktoś mnie jeszcze zatrudni?

Wiemy, że jeśli jedna mama tak pisze, to kolejne kilkanaście, kilkadziesiąt, kilkaset (?!) również zastanawia się, co zrobić. Jak szukać nowej, satysfakcjonującej pracy, jednocześnie maksymalnie wykorzystać dostępny czas.

Ale właśnie webinar to najlepsza ku temu okazja!

Zapraszamy Cię na bezpłatny webinar: Jak znaleźć pracę marzeń, kiedy jesteś mamą?

We wtorek, 16 października o 21:00.

Dlaczego tak późno?

Wiemy, że to sprawdzona godzina. Wtedy większość dzieci już smacznie chrapie (albo prawie), a mamy mają czas dla siebie 🙂 Znamy to z autopsji 😉

Jeśli więc jesteś ciekawa:

  • Co zmieniło się na rynku pracy i jak Ty możesz na tym skorzystać?
  • Co warto wiedzieć szukając pracy, szczególnie kiedy jesteś mamą?
  • Jak pracodawcy mogą wspierać swoich pracowników – rodziców?
  • I po czym poznać dobrego pracodawcę?

Zapisz się na webinar!

TAK, jestem ciekawa jak znaleźć pracę marzeń, chcę wziąć udział w webinarze!

Podzielimy się naszą wiedzą i ponad 6 letnim doświadczeniem.
Opowiemy o wskazówkach, którymi dzielą się z nami rekruterzy i pracodawcy.
Doskonale wiemy, że o potrzebach pracowników nie można rozmawiać omijając potrzeby pracodawców. I oczywiście na odwrót 🙂

Zapraszamy do zadawania pytań!

Dodatkowo podzielimy się z Tobą aż trzema niespodziankami!

Kto prowadzi webinar?

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska – od lat współtworzę i rozwijam Fundację i portal mamopracuj.pl, wspieram inne mamy w godzeniu życia rodzinnego i zawodowego, współpracuję z pracodawcami i rekruterami. Jestem mamą Zosi, Helenki i Krzysia oraz żoną Tomka.

Anna Łabno Kucharska – jako doradczyni zawodowa od kilku lat, a od roku w zespole mamopracuj.pl, pomagam kobietom odnaleźć się na rynku pracy. Szczególnie bliskie mi jest wspieranie mam powracających na rynek pracy po przerwie zawodowej. Jestem mamą Tosi i żoną Marcina.

W trakcie webinaru opowiemy również o naszym najnowszym dziecku 😉
Przygotowałyśmy specjalnie dla Ciebie „Kurs online Mamo Pracuj, jeśli chcesz”.

Kurs powstał właśnie dzięki Tobie. To Ty i inne Czytelniczki dopytywałyście jak szukać pracy, jak kontaktować się z pracodawcą, czy na co zwrócić uwagę przy tworzeniu dokumentów aplikacyjnych, jak być mamą i spełniać się zawodowo.

Bazując na naszym długoletnim doświadczeniu we wspieraniu kobiet powracających na rynek pracy i korzystając ze wsparcia rekruterów przygotowałyśmy kompleksowe wsparcie dla każdej mamy, która chce pracować zawodowo 🙂 Z kursem ruszamy już na początku listopada!!!

Zapisz się na bezpłatny webinar!

TAK, jestem ciekawa jak znaleźć pracę marzeń, chcę wziąć udział w webinarze!

Do zobaczenia!

Autor zdjęć: Magdalena Trebert, ostatnie – Joanna Gotfryd

jak_znaleźć_dobrą_pracę_po_przerwie_banner

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Podyskutuj

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w programie „Mamy plan!”

Program „Mamy plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem Programu jest firma Franklin Templeton Investments Sp. z o.o.
grafika programu Mam Plan!

Słowniczek

Dla potrzeb Regulaminu przyjmuje się, że określone poniżej pojęcia oznaczają:

Organizator – Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą przy ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000585984, NIP 6793118767, REGON 363001768;

Partner – firma Franklin Templeton, z siedzibą przy ul. Przemysłowa 3, 61-579 Poznań;

Program – „Mamy plan!” program wsparcia konsultacyjnego realizowanego online dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, szukających nowej pracy;”Mamy Plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę, poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem programu jest firma Franklin Templeton.

Uczestniczka – osoba zakwalifikowana do programu;
Specjalista ds. rekrutacji – osoba udzielająca konsultacji online Uczestniczce programu, zatrudniona u Partnera;

Czas trwania Programu – realizacja Programu przez Organizatora rozpoczyna się z dniem rozpoczęcia rekrutacji, jednakże celem uniknięcia wszelkich wątpliwości przyjmuje się, że czas trwania Programu dla Uczestniczek, to czas od dnia poinformowania Uczestniczki przez Organizatora o zakwalifikowaniu się do Programu do dnia spotkania konsultacyjnego.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady przeprowadzania procesu rekrutacji oraz uczestnictwa w programie Uczestniczek, które zamierzają powrócić na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, zmienić lub znaleźć nową pracę.
  2. Nabór kandydatek do udziału w programie prowadzi Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków.
  3. Program zakłada realizację online około 50 konsultacji eksperckich ze specjalistami ds. rekrutacji, które odbędą się 12 – 28.04.2021 roku
  4. Jedna Uczestniczka programu może wziąć udział w jednej konsultacji online.
  5. Każda z konsultacji będzie trwała około 45 minut i będzie dotyczyła minimum jednego z poniższych obszarów:
  • skonsultowanie CV omówienie i lub pomocy w zakładaniu profilu na LinkedIn poradnictwa gdzie i jak aktywnie poszukiwać pracy
  • przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej trendów na rynku pracy oraz poszukiwanych przez pracodawców kompetencji
  • weryfikacji znajomości języka angielskiego

§ 2 Uczestniczki programu

  1. Program skierowany jest do kobiet z całej Polski pozostających bez zatrudnienia, które planują powrót po urodzeniu dziecka, a także do kobiet poszukujących pracy lub pracujących, chcących zmienić ścieżkę zawodową.
  2. W projekcie mogą uczestniczyć kobiety, które:
  • chcą powrócić na rynek pracy lub zmienić pracę
  • są otwarte na zmiany
  • posiadają silną motywację i samodyscyplinę

§ 3 Proces rekrutacji

  1. Nabór uczestniczek programu odbywa się przed planowanym etapem realizacji konsultacji.
  2. Zgłoszenia do programu należy dokonać drogą elektroniczną, wypełniając formularz rekrutacyjny: załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Rekrutacja prowadzona będzie w terminie 24.03.2021 roku do 26.03.2021 roku lub do wyczerpania limitu miejsc.
  4. Powyższe daty w uzasadnionych przypadkach mogą ulec zmianie.
  5. Formularze rekrutacyjne złożone po okresie rekrutacji nie są brane pod uwagę.
  6. Informację o terminie realizacji konsultacji Uczestniczka otrzyma drogą mailową i/lub telefoniczną w terminie od 29.03 – 30.03.2021 roku.
  7. Miejsce w projekcie przepada, jeśli Uczestniczka nie odpowie na żadną z 2 prób kontaktu.

§ 4 Zobowiązania Uczestniczek

  1. Uczestniczki zobowiązują się do aktywnego uczestnictwa w konsultacjach oraz w krótkim badaniu ewaluacyjnym.
  2. W przypadku nieobecności na konsultacjach Uczestniczka traci prawo do wyboru kolejnego terminu konsultacji.

§ 5 Zobowiązania Organizatora

  1. Organizator zapewnia Uczestniczkom bezpłatny udział w konsultacjach.
  2. Organizator oraz Partner zapewniają dodatkowe, bezpłatne materiały edukacyjne w formie elektronicznej dotyczące powrotu na rynek pracy.
  3. Organizator zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań do organizacji programu na jak najwyższym poziomie merytorycznym i logistycznym.
  4. Organizator programu zobowiązany jest informować uczestniczki programu o wszelkich zmianach organizacyjnych wpływających na przebieg programu.

§ 6 Miejsce i termin odbywania się konsultacji

  1. Konsultacje będą odbywać się online, za pomocą narzędzia wybranego przez Partnera programu.
  2. Konsultacje będą realizowane od 12.04 – 28.04.2021 r., w dni powszednie w godzinach pracy ekspertów ds. rekrutacji Partnera.

§7 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Złożenie formularza rekrutacyjnego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby aplikującej do programu. Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do uczestniczenia w Projekcie.
  2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych zostały zawarte w klauzuli informacyjnej RODO. Klauzula informacyjna RODO jest częścią formularza rekrutacyjnego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i jest jego integralną częścią.
  3. Uczestniczki przyjmują do wiadomości i godzą się z faktem, iż trakcie trwania Programu zostanie wykonana dokumentacja fotograficzna Uczestniczek biorących udział w spotkaniach online. Osoba przystępująca do Programu zgadza się na upublicznienie swojego wizerunku.
  4. Wyrażenie zgody jest jednoznaczne z tym, że fotografie, filmy lub nagrania wykonywane podczas spotkań mogą zostać umieszczone na stronach internetowych, materiałach prasowych, promocyjnych i w mediach społecznościowych Organizatora i współpracujących z nim podmiotów w kontekście wydarzenia (Programu). Niniejsza zgoda udzielana jest nieodwołalnie i nieodpłatnie.
  5. Wyrażenie zgody jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do udziału w Programie.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Złożenie formularza rekrutacyjnego oznacza potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem oraz akceptację jego zapisów.
  2. Fundacja Mamo Pracuj zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
  3. O ewentualnych zmianach Uczestniczki zostaną powiadomione drogą mailową. Zmiany będą obowiązywać od dnia wysłania wiadomości e-mail na wskazany przez Uczestniczkę adres poczty elektronicznej.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 22 marca 2021 roku.
  5. Regulamin obowiązuje przez cały okres realizacji Programu.
  6. Załączniki stanowią integralną część regulaminu.
  7. W przypadku pojawienia się kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.

Załączniki do Regulaminu:

Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszeniowy wraz z klauzulą informacyjna RODO oraz oświadczeniem osoby aplikującej o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na opisanych w klauzuli informacyjnej zasadach.

Zdjęcie: własność Franklin Templeton

Kraków, 17.03.2021 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Video: Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem

Za nami pierwszy z serii trzech webinarów przygotowanych wspólnie z Santander Bank Polska! To było wyjątkowe spotkanie, podczas którego ekspertki Santander Bank Polska opowiedziały, jak w praktyce wygląda praca w bankowości. Bardzo dziękujemy, że byliście z nami i serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie! Już 16 marca, punktualnie o godzinie 20.00 będziemy rozmawiali o tym "Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?" Kliknij i zapisz się!

Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem – zobacz webinar i zapisz się na kolejne spotkania!

Podczas serii trzech webinarów zorganizowanych wspólnie z Santander Bank Polska, omawiamy wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące rozpoczęcia i rozwoju kariery w branży bankowej. Pierwszy webinar już za nami i dzisiaj publikujemy go dla Ciebie! Dzięki uczestnictwu w naszym cyklu, będziesz mogła krok po kroku przygotować się do wejścia w nową branżę.

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkania poświęcone pracy w banku:

  • Webinar „Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?” – 16.03.2021, godzina 20.00.

Oraz

  • Webinar „Rekrutacja w bankowości oddziałowej, czyli zapytaj o to, co dla Ciebie ważne!” – 30.03.2021, godzina 20.00.

Kliknij i zapisz się już dziś!

Pamiętaj – uczestnicząc w webinarze na żywo masz niepowtarzalną okazję zadać naszym ekspertkom nurtujące Cię pytania i poznać odpowiedzi!

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Jak może wyglądać ścieżka kariery w Santander Bank Polska?
  • Na czym polega praca w oddziale?
  • Jakie kompetencje są niezbędne do pracy z klientem?
  • Jak połączyć bycie mamą z pracą w banku?
  • Oraz wiele innych praktycznych wskazówek dotyczących branży bankowej

Kim są nasze ekspertki?

Justyna Pietraszewska
Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Magister Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego o specjalizacji Rynki Finansowe. Od 2013 doradca klienta w Santander Bank Polska. Od 6 lat dyrektor 1 Oddziału w Strzelinie. Pasjonatka rolnictwa. Prywatnie mama 12-letniego Miłosza i rocznego Ignasia. W wolnych chwilach pasjonatka podróży, jazdy na nartach i nurkowania.

Małgorzata Szelwicka
p.o. Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Uzyskała stopień magistra na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. Od 15 lat pracuje w finansach. Od 11 lat Pracownik Santander Bank Polska. Od 8 lat menadżer zespołu sprzedażowego. W chwili obecnej p.o. dyrektor 12 oddziału we Wrocławiu. W 2020 Bohaterka Ryzyka Santander Bank Polska. W życiu prywatnym mama 4 letniej Łucji. W wolnych chwilach wolontariuszka Fundacji Santander i skrzypaczka.

Moderacja: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska (Fundacja Mamo Pracuj)

Kliknij i zapisz się już dziś na kolejne webinary!

Serdecznie zapraszamy Cię do zapoznania się z aktualnymi ofertami Santander Bank Polska!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×