Czego szukasz

Jak wypromować sklep w sieci za pomocą marketingu internetowego?

Celem każdego właściciela sklepu internetowego jest jak najwyższa sprzedaż. Nie jest to łatwe zadanie i nigdy nie da się tego osiągnąć bez chociażby minimalnego wysiłku, jakim jest marketing. Działania z nim związane muszą być jasno określone i powinny wykorzystywać możliwie najwięcej popularnych technik. Z tego artykułu dowiesz się, jakie metody marketingu internetowego warto stosować.

  • Jagoda Jasińska - 10/10/2018

Brand marketing

Pierwszą z technik dotyczących marketingu w sklepie internetowym jest kreowanie własnej marki, czyli brand marketing. Tylko w ten sposób możliwe jest przebicie się wśród innych firm oraz zdobycie stałych klientów. Z tworzeniem marki wiąże się także określenie misji i wartości firmy. Jasno postawione cele i wizje Twojej marki powinny pojawiać się we wszystkich komunikatach, tak by zyskać zaufanie potencjalnych klientów. Jeżeli utożsamią się oni z tymi wartościami, wówczas będą mniej podatni na to, co oferują im inne firmy.

Social media w marketingu

Media społecznościowe obecnie są potęgą pośród wszystkich środków masowego przekazu. Nie tylko pozwalają one na przekazywanie informacji, ale także umożliwiają budowanie społeczności. Za pośrednictwem popularnych serwisów zaprezentujesz swoją firmę także od tej ludzkiej, bliższej klientom strony.

Komunikacja z odbiorcami jest podstawą, jeżeli zależy nam na zyskaniu ich zaufania. Posiadanie kont w social mediach stwarza okazję do rozmów z potencjalnymi klientami i do pokazywania im swojego produktu. Ponadto większość komunikatów w takich miejscach w sieci dociera do ludzi tak zwaną pocztą pantoflową, czyli przez polecenie, a właśnie ten sposób promowania sklepu ma największą siłę oddziaływania.

Blog sklepu a content marketing

Content marketing jest to strategia, która zakłada pozyskiwanie klientów przez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych tekstów, za sprawą których możliwe jest zdobycie uwagi zarówno szerokiej, jak i wąskiej grupy odbiorców. Można go stosować w social mediach, ale blog sklepowy z pewnością pomoże Ci zyskać jeszcze więcej potencjalnych klientów. Artykuły tworzone według zasad content marketingu, a więc takie, które odpowiadają na potrzeby odbiorców pozwolą dotrzeć do tych internautów, którzy – jeżeli nie teraz, to w przyszłości – prawdopodobnie będą chcieli skorzystać z oferty Twojego sklepu.

E – mail marketing oraz powiadomienia web push

Technika marketingu e-mailowego polega na wysyłaniu do klientów wiadomości e-mail np. z newsletterem lub w formie kampanii mailingowej. W newsletterze zawarte muszą być nowości i rabaty, gdyż polega to na budowaniu więzi z odbiorcą. Z kolei kampania reklamowa ma ukazywać po prostu tradycyjne oferty i reklamę. Web push to komunikaty, które wyskakują po wejściu na daną stronę internetową, z którą firma współpracuje.

Technika SEO i Google AdWords

Przy działaniach marketingowych w sklepie internetowym nie można zapominać o SEO, czyli o optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek w taki sposób, by nasz sklep wywindował w miejscach wyszukiwania, przypomina specjalista ds. marketingu z Carted. Osiągnąć to można stosując odpowiednie kombinacje słów kluczowych. Poza tym duże korzyści w kwestii wyświetleń Twojej strony ze sklepem przyniesie wykorzystanie systemu reklamowego Google AdWords.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jagoda Jasińska

Odważ się mamo i wróć z nami do pracy! vol.2 – bezpłatny kurs w Krakowie

Masz dużo wątpliwości związanych z powrotem do pracy? Dawno temu pisałaś CV oraz uczestniczyłaś w rozmowie rekrutacyjnej? Szukasz pracy od pewnego czasu, ale nie przynosi to satysfakcjonujących Cię efektów? Nie wiesz jak szukać zatrudnienia na nowym rynku pracy? Potrzebujesz, żeby ktoś przygotował Cię do spotkania z rekruterem, a także wskazał, gdzie można szukać dobrej pracy? Zapraszamy! Ten projekt jest dla Ciebie! Ruszamy w listopadzie!
  • Stasia Serwińska - 01/10/2019
Super mama z super córeczką pokazują jak rosną - Grafika projektu

Każda zmiana wymaga odwagi do podjęcia tego pierwszego kroku. Na taką zmianę zdecydowały się uczestniczki, które zakwalifikowały się do pierwszej edycji projektu “Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”. Aktualnie dwadzieścia dwie mamy pracują nad wieloma aspektami związanymi z przygotowaniem do powrotu na rynek pracy.

A teraz szukamy kolejnych dziewczyn gotowych na zmiany! Może to jesteś właśnie Ty? 🙂

Zgłaszam się do drugiej edycji projektu!

O tym, że projekt jest strzałem w dziesiątkę mówią opinie i wiadomości od naszych kursantek.

Maja:
“Bardzo się cieszę, że jestem w tym projekcie! Widzę w tym dużą nadzieję dla siebie i mam tak dużo refleksji (…) Zrobiłam test Gallupa i jego wyniki niesamowicie mnie zaskoczyły, ale też dużo wyjaśniły. (…) czuję się bezpieczniej z Wami, mam w sobie wielką wdzięczność za ten projekt. Gdyby nie on, to być może kręciłabym się w kółko w nieskończoność, a tutaj docieram do tych kluczowych rzeczy, których mi dotychczas zabrakło.”

Klaudia:
“Czuję, że wykonywanie zadań przenosi mnie na zupełnie inny poziom świadomości 😉 Dzięki temu zdaję sobie sprawę, jak mało czasu w swoim życiu inwestowałam na zajęcie się sobą i swoją ścieżką zawodową. Wszystko jest dla mnie nowe i ciekawe, a poziom merytoryczny przeszedł całkowicie moje oczekiwania. Jestem Wam ogromnie wdzięczna za to, że mogę uczestniczyć w tym projekcie.”

A jeśli Ty też:

  • jesteś na rozdrożu zawodowym,
  • szukasz nowej pracy, nowych możliwości,
  • albo po prostu chcesz zmiany i potrzebujesz w tym zakresie wsparcia?

To jesteś w dobrym miejscu. Zapraszamy!

Ten projekt jest dla Ciebie!

Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!

Od ponad ośmiu lat wspieramy kobiety, w szczególności mamy, w powrocie na rynek pracy. Teraz, dzięki wsparciu State Street Foundation realizujemy drugą edycję projektu, który jest bliski naszym sercom, a co najważniejsze, wiemy, że działa!

Dlatego… „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”

Dokładnie 1 października 2019 roku startujemy z rekrutacją do II edycji projektu “Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”. Udział w projekcie jest bezpłatny. II edycja rozpocznie się w listopadzie 2019.

Już teraz zapraszamy Cię do uczestnictwa w:

  • kursie,
  • mentoringu
  • oraz wsparciu, które kompleksowo przygotuje Cię do powrotu na rynek pracy lub też pozwoli Ci efektywnie zmienić pracę 🙂

Doskonale wiemy, że powrót do pracy po urlopie macierzyńskim lub wychowawczym nie jest łatwą decyzją dla świeżo upieczonej mamy. Często nie jest to też prosta sprawa, w szczególności, kiedy powrót do dawnego miejsca pracy jest już niemożliwy.

Zatem, jeśli:

  • ostatnio szukałaś pracy kilka lat temu,
  • wysyłasz CV, ale nie masz odpowiedzi,
  • uczestniczysz w rekrutacjach, ale nie masz efektów,
  • chcesz wrócić do pracy, ale boisz się, że ucierpi na tym Twoje życie prywatne,
  • potrzebujesz zmiany!

Wypełnij formularz i zgłoś się już dziś!

Co zyskasz dzięki udziale w projekcie?

  • stworzysz dokumenty rekrutacyjne zgodnie z najnowszymi trendami (CV i LM)
  • przygotujesz się do rozmów rekrutacyjnych i poznasz pytania, które pojawiają się w czasie spotkań rekrutacyjnych
  • zrobisz Test Talentów Gallupa 🙂 (Fundacja zapewnia nieodpłatne uczestnictwo w badaniu Clifton StrengthsFinder® Instytutu Gallupa)
  • dowiesz się czym charakteryzuje się nowy rynek pracy
  • otrzymasz pomoc przy tworzeniu profilu na LinkedIn
  • skorzystasz z naszego wsparcia – mamy dla Ciebie pulę indywidualnych konsultacji 🙂
  • kontakt z rekruterem 🙂 Rozmawiałaś kiedyś z rekruterem w innej sytuacji niż podczas rozmowy o pracę? Nie? To będziesz miała okazję 🙂 Przy kawie i w przyjemnej atmosferze, będziesz mogła zapytac rekrutera o wszystko, co tylko chcesz!
  • motywację do działania!
  • pewność, że jesteś przygotowana do szukania pracy 🙂
  • dostęp do Kursu online Mamo Pracuj
  • A na koniec najważniejsze – będziesz uczestniczyć w rekrutacjach! A my na każdym etapie będziemy wspierać Twoje starania i mocno trzymać za Ciebie w kciuki

W projekcie będziesz:

  • uczestniczyć w spotkaniach stacjonarnych z rekruterami, trenerami – ekspertami, którzy pomogą Ci przygotować się do poszukiwania pracy (1 raz w tygodniu),
  • uczestniczyć w spotkaniach online – gdzie będziemy pogłębiać najważniejsze tematy (1 raz w tygodniu),
  • realizować zadania domowe (1-2 razy w tygodniu).

Podsumowując – otrzymasz wszystko, co pomoże CI efektywnie znaleźć pracę! Zainteresowana? 🙂

Nie czekaj, wypełnij formularz zgłoszeniowy i weź zmianę w swoje ręce!

WAŻNE: Pamiętaj o przeczytaniu regulaminu 🙂

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania:

1.Czy w projekcie mogę wziąć udział jeśli nie jestem mamą?

Tak. Oczywiście. Jeśli chcesz wrócić do pracy – zapraszamy!

2. Czy pracując mogę wziąć udział w projekcie?

Tak. Pamiętaj jednak, że spotkania stacjonarne będą odbywały się pomiędzy 10 a 13:00 a udział w nich jest obowiązkowy. Jeśli na ten czasu uda Ci się uzyskać urlop – to nie ma przeszkód.

3. Czy udział w projekcie jest płatny?

Nie. Udział w projekcie jest bezpłatny.

4. Czy zapewniacie opiekę do dzieci?

Tak. Mamy możliwość zapewniania opieki na czas Twojego udziału w spotkaniu stacjonarnym w ramach kursu. Ważny jest jednak wiek dziecka (zapewniamy opiekę od 3 do 6 lat) oraz wcześniejsze zgłoszenie takiej potrzeby.

Jeżeli masz pytania, pisz śmiało do Stasi: stasia.serwiń[email protected]

To co, do zobaczenia? 🙂

Wypełnij formularz!

Załączniki

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Stasia Serwińska
W Mamo Pracuj koordynuje projekt "Odważ się mamo i wróć z nami do pracy" oraz wspiera inne działania Fundacji. Jest żoną faceta, który nie zna słów "Nie wiem, nie umiem" i mamą 3 energicznych dzieci. Pasjonatka rozwoju, miłośniczka sportu i górskich wycieczek, a książki są dla niej ważniejsze niż nowe ubrania :) Uwielbia wyzwania i ciekawe historie, pisane ludzkim doświadczeniem.

Niższy PIT i obniżenie kosztów pracy – zmiany od 1 października 2019

Od jutra wchodzi ustawa która obniża PIT i zwiększa pracownicze koszty uzyskania przychodów. Co to dokładnie oznacza? Kogo dotyczyć będą nowe przepisy i czy przyniosą długofalowe korzyści?
  • Dominika Wassermann - 30/09/2019
kobieta siedząca przy stole z kalkulatorem i laptopem

Niższy PIT – obniżka podatków – nowa ustawa

Prezydent podpisał ustawę z 30 sierpnia o obniżce podatku PIT z 18 do 17% (od dochodów rocznych nieprzekraczających kwoty 85 528,00 zł). Jednocześnie wzrosnąć mają pracownicze koszty uzyskania przychodów (czyli obniżenie kosztów pracy).

Ustawa stanowi dopełnienie zmian w podatku dochodowym od osób fizycznych przewidzianych w ustawie dotyczącej likwidacji podatku PIT dla osób do ukończenia 26. roku życia i będzie obowiązywać od 1 października.

Kogo dotyczyć będą zmiany?

Szacuje się, że nowe przepisy będą dotyczyły ok. 25 milionów Polaków (czyli ok 60 procent społeczeństwa) :

  • pracujących na etacie,
  • wykonujących dzieło czy zlecenie,
  • prowadzących działalność gospodarczą,
  • jak też emerytów i rencistów.

Mają one za zadanie zmniejszenie tzw. klina finansowego, czyli zmniejszenie różnicy między kwotą jaką pracownik dostaje „na rękę” a faktycznym kosztem jego zatrudnienia, jaki ponosi pracodawca.

O ile zmniejszy się Twój podatek?

Jeśli kwota rocznego przychodu nie przekracza 85 528 zł, podatek wyniesie 17 proc. minus kwota zmniejszająca podatek (zróżnicowana w zależności od sumy dochodów). Na przykładzie:

  • podatnik którego miesięczny przychód wynosi 2 250 zł brutto, czyli minimalną pensję, zyska rocznie 472,00 zł.
  • natomiast dla osoby zarabiającej średnie miesięcznie wynagrodzenie (4 765,00 zł) zysk ten wyniesie 732,00 zł.

Od kwoty rocznego przychodu wynoszącej powyżej 85 528 zł podatek wyniesie 14 539,76 zł plus 32 proc. nadwyżki ponad 85 528 zł. Obniżona jednak zostanie kwota zmniejszająca podatek.

Wyższe koszty uzyskania przychodu

Od października będą też obowiązywać wyższe koszty uzyskania przychodu, co spowoduje wzrost wynagrodzenia netto. Zobaczmy jak będzie to wyglądać w porównaniu z tym jak było dotychczas:

  • osoba pracująca na jednym etacie będzie mogła odliczyć od podstawy opodatkowania 3 000,00 zł rocznie zamiast 1 335,00 zł.
  • pracownik pracujący na jednym etacie, ale dojeżdżający do innej miejscowości 3 600,00 zł zamiast 1 668,72 zł
  • dla osób na wielu etatach 4 500,00 zł rocznie zamiast 2 002,05 zł
  • dla pracowników zamiejscowych 5 400,00 zł zamiast 2 502,56 zł

Niższy PIT – jak było do tej pory?

Jest to pierwsza obniżka skali podatkowej od 10 lat. Zmiana przepisów ma na celu obniżenie kosztów pracy przez ponad dwukrotny wzrost wysokości kosztów pracowniczych. Do tej pory ich wysokość była taka sama od ponad dekady, a przecież w tym czasie sytuacja na rynku pracy bardzo się zmieniła.
Weźmy na przykład minimalne wynagrodzenie za pracę: wynosi ono obecnie 2 250 zł, a w 2008 r. wynosiło 1 126 zł. Oznacza to dwukrotny wzrost płacy minimalnej na przestrzeni 11 lat.

Jakie będą konsekwencje nowych przepisów?

Opinie ekspertów na temat wprowadzanych zmian są różne. Niektórzy są zdania, że kwota jaką w skali roku zyskają pracownicy, zniknie w codziennych wydatkach. Obniżenie podatków zmniejszy natomiast dochody samorządowe, co może mieć znaczący wpływ na kwoty przeznaczane na zmiany w naszym otoczeniu.

Czy w takim razie, kiedy samorządy będą miały mniej pieniędzy, pracownicy instytucji zależnych od samorządów (np. szkół), również odczują pozytywne konsekwencje tych zmian? Czas pokaże. Długofalowych skutków możemy się na razie jedynie domyślać.

Źródła:

www.gov.pl

www.pit.pl

www.strefabiznesu.pl

Obrazek: Pixabay

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Dominika Wassermann
Absolwentka Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, oraz Liceum Plastycznego w Nowym Wiśniczu , która po dziesięciu latach postanowiła powrócić do zajmowania się grafiką komputerową. Prywatnie "zwierzolub", opiekunka 3 kotów, miłośniczka kuchni roślinnej, spędzająca wolny czas na rowerowych wycieczkach.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail