Czego szukasz

Jak wyposażyć swoje domowe biuro?

Coraz częściej pracujemy zdalnie i coraz częściej domowe zacisze staje się jednocześnie naszym miejscem pracy. Jak urządzić domowe biuro i w jakie akcesoria je wyposażyć, aby było miejscem przyjaznym do pracy i sprzyjało naszej kreatywności?

  • Ewa Moskalik - Pieper - 01/03/2018
kobieta pracuje w swoim biurze w domu

Miejsce do pracy

Miejsce, w którym planujesz urządzić swoje biuro jest bardzo ważne i idealną sytuacją jest, gdy masz możliwość skorzystania z osobnego pomieszczenia. Jednak, gdy mamy do wykorzystania tylko kilka metrów kwadratowych wyodrębnionych z sypialni lub salonu sytuacja przedstawia się trochę inaczej.
W takim przypadku zastanów gdzie będzie dla Ciebie najlepsze miejsce do pracy. Czy to będzie sypialnia, czy może lepiej potrafisz skupić się w salonie?

Ważne, aby to było miejsce, w którym masz dobre światło, najlepiej naturalne i by wokół nie było zbyt wielu rzeczy rozpraszających Cię. Chyba, że wszelkie rozpraszacze nie mają na Ciebie tak zgubnego wpływu lub Twoja praca nie wymaga stałego skupienia uwagi i bezwzględnej ciszy.

Jednak charakter Twojego miejsca do pracy będzie również zależał od tego jaką pracę wykonujesz. To samo dotyczy akcesoriów, których możesz potrzebować.

Nie warto też na siłę zmieniać swoich przyzwyczajeń. Jeśli dotychczas najlepiej pracowało Ci się przy kuchennym stole, albo na sofie w salonie, to nie licz na to, że nagle zamienisz swój sprawdzony sposób na specjalnie wygospodarowany kącik do pracy.

Akcesoria do pracy

Brak osobnego pomieszczenia nie zwalnia Cię z zadbania o niezbędne do codziennej pracy akcesoria. W pracy biurowej będziesz potrzebowała wielu akcesoriów i gadżetów, które nie tylko ułatwią Ci pracę, ale również sprawią, że będzie Ci się pracować przyjemnie.

Wszystko czego możesz potrzebować, najszybciej znajdziesz w sieci. Nie będziesz musiała pokonywać zbędnych kilometrów i niepotrzebnie tracić cennego czasu. Nie wspominając o tym, że często w sklepach internetowych możesz liczyć na niższe ceny.

Wszelkie najdrobniejsze akcesoria, nie wspominając o większych urządzeniach znajdziesz np. na takiej stronie jak www.biuronimo.pl, a w dodatku możesz też liczyć na dostęp do asortymentu renomowanych marek.

Co może Ci się przydać?

Pomimo, że rodzaj profesji będzie determinował wybór potrzebnych Ci akcesoriów, to w rzeczywistości jeśli tylko nie ograniczają Cię bardzo fundusze, możesz kupować co chcesz. Akcesoria biurowe, zwłaszcza tych renomowanych firm potrafią zachwycić pięknym designem i skusić do zakupu, a dodatkowo możesz mieć pewność, że otrzymasz dobrą jakość produktu.

Na pewno przyda Ci się zapas artykułów piśmienniczych (pióra kulkowe, zakreślacze, markery etc), a także akcesoria biurowe tj. zszywacze, dziurkacze, koszulki i foldery na dokumenty oraz wszelkiego rodzaju etykiety, identyfikatory i segregatory. A może będą Ci potrzebne jakieś akcesoria komputerowe. Wszystko z łatwością znajdziesz w sklepie https://biuronimo.pl/urzadzenia-biurowe_12.

Biuro w domu

Jeśli jesteś szczęściarą i masz możliwość wyodrębnienia osobnego pomieszczenia na swoje biuro, to będziesz zmuszona zainwestować w nie tylko w drobne akcesoria biurowe, ale również w meble. Nie może wtedy zabraknąć dużego biurka, które pomieści laptop lub komputer oraz wszelkiej maści materiały i dokumenty do pracy.

Skoro posiadasz więcej miejsca do pracy lub biuro w Twoim domu ma stanowić główną siedzibę Twojej firmy, to musisz zainwestować w urządzenia, których w biurze nie może zabraknąć. Niszczarka, laminator czy gilotyna to urządzenia będące stałym elementem każdego biura.

Warto też zadbać o komfort osób, które będą Cię odwiedzały w Twoim miejscu pracy. Trzeba wtedy pomyśleć o dodatkowym krześle lub fotelu, na którym Twój gość będzie mógł spocząć.

W swoim domowym gabinecie możesz ustawić również regały, na których znajdzie się miejsce na Twoje książki i segregatory z dokumentami. W ten sposób dobrze zagospodarujesz swoją przestrzeń, nadasz jej porządek, a to sprzyja koncentracji w pracy.

Pod ręką powinnaś mieć organizer, w którym znajdziesz zszywacz, karteczki do zapisywania notatek oraz pojemnik z długopisami.
Jeśli mądrze zagospodarujesz swoją przestrzeń do pracy, na pewno przyniesie Ci to pozytywne i wymierne efekty w postaci wyników w pracy.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Storyblocks. com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Ewa Moskalik - Pieper
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.
Podyskutuj

Wolontariat pracowniczy – rozwojowy pomysł dla firm!

Coraz częściej biznes zwraca się w stronę organizacji uczącej się. Stawia na rozwój nowych kompetencji własnych pracowników, dzielenie się wiedzą i współdziałanie. Jesteś przedstawicielką takiej firmy? Zobacz co możecie zrobić!
  • Anna Łabno - Kucharska - 17/09/2018
osoby pracujące w biurze, laptopy, notatniki, dłonie

Wolontariat pracowniczy to sposób, w jaki biznes i instytucje mogą wspierać lokalne stowarzyszenia czy fundacje w realizacji ich misji społecznej. Może on przybierać różne formy. Najczęściej firmy angażują swoich pracowników do pomocy organizacjom w czasie swojej pracy. Dzielą się oni swoimi kompetencjami lub włączają się w różne akcje. W ten sposób współpracują trzy strony: firma, wolontariusz – pracownik i organizacja pozarządowa.

Zaprzyjaźniona z nami organizacja – Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych, zaprasza małopolskie firmy do włączenia się w projekt skierowany właśnie do nich. Chce przekazać model kompetencyjny, który został już przetestowany przez ostatnie parę lat.
Fundacja BIS specjalizuje się w uczeniu innych oraz w tym, jak uczyć. Pracownicy firm dysponują między innymi specjalistycznym doświadczeniem. To idealny zestaw do tego, żeby zrobić same dobre i ważne działania!

Fundacja szuka wolontariuszy, czyli pracowników firm, specjalistów w swoich dziedzinach, którzy chcą sprawdzić się w nowej roli osoby uczącej innych. Wolontariusze w ramach tego projektu mogą w przyjaznych warunkach dowiedzieć się, na czym polega praca szkoleniowca, rozwinąć społeczne kompetencje i sprawdzić nabyte umiejętności, szkoląc organizacje.

Dlaczego wolontariat pracowniczy w organizacji pozarządowej?

Wolontariat pracowniczy to jeden ze sposobów długofalowego społecznego zaangażowania pracodawcy i wsparcia pracowników w dobrowolnym oraz świadomym świadczeniu usług dla organizacji społecznych. Współpraca z lokalnymi społecznościami wzmacnia pozytywny wizerunek firmy na rynku.

Wolontariusze otrzymują szansę uczestnictwa w 24-godzinny programie szkoleniowym, mentoring oraz superwizję. Swoje kompetencje mogą potem wykorzystać w firmie, prowadząc szkolenia dla klientów czy innych pracowników. Fundacja pomoże wolontariuszom przygotować się do prowadzenia działań edukacyjnych i zdobyć pierwsze doświadczenie trenerskie. Co więcej, wolontariusz pomaga rozwijać się innym, poznaje lokalne środowisko i otwiera się na perspektywę współpracy biznesu z organizacjami społecznymi.

wolontariat pracowniczy

Jak wygląda zgłoszenie do projektu i na jak długo angażuje się wolontariusz?

Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych poszukuje wolontariuszy z różnorodnych branż np.: finanse, marketing, zarządzanie projektami, HR itd.

Program obejmuje dni szkoleniowe, spotkania indywidualne z mentorem oraz wsparcie w opracowaniu ostatecznego programu szkolenia oraz niezbędnych materiałów.

Udział w części szkoleniowej wiąże się z wniesieniem opłaty uczestnictwa w wysokości 150 zł za osobę. Kwota ta stanowi ok. 15% wartości otrzymanego przez wolontariusza wsparcia.

Rekrutacja do projektu trwa do 20 września 2018.
Fundacja BIS zaprasza do kontaktu:
[email protected], tel. 500 575 009 (promocja, rekrutacja do projektu)
[email protected], tel. 883 776 370 (koordynatorka, mentorka, trenerka w projekcie).

Więcej informacji na stronie projektu.

Zdjęcie tytułowe: pixabay.com
Grafika: własność Fundacja BIS

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Weź udział w Dniu Otwartym dla Mam w Unilever w Katowicach

Czy wiesz jak pracuje się w korporacji, która wspiera łączenie życia rodzinnego i zawodowego? Jaka panuje atmosfera w firmie, jakie rozwiązania są stosowane, aby ułatwić to, co wcale nie jest proste. Jakie benefity zapewnia swoim pracownikom? Po prostu przyjdź! Dzień Otwarty dla Mam to wyjątkowa okazja poznania firmy od środka, porozmawiania z rekruterami, a być może także znalezienia świetnej pracy! Zapisz się, nie czekaj >>>
  • Agnieszka Kaczanowska - 16/09/2018
Grafika zapraszająca na Dzień Otwarty w Unilever Katowice

Weź udział w Dniu Otwartym dla Mam w Europejskim Centrum Operacji Unilever w Katowicach

Już wiesz, że są pracodawcy, którzy wspierają swoich pracowników rodziców, ale jeszcze nie miałaś okazji poznać takiego miejsca osobiście?

To spotkanie jest dla Ciebie!

A może już wiesz, że aby łączyć życie rodzinne i zawodowe, jednym z ważnych elementów jest wsparcie i zrozumienie ze strony pracodawcy?

„Specjalna platforma wspierająca pracujących rodziców, globalne standardy wspierające matki w powrocie do pracy, opieka medyczna czy dofinansowanie do wakacji? To tylko wybrane rozwiązania dla rodziców jakie stosuje Unilever” – przekonaj się osobiście, w jaki sposób Unilever wspiera pracujące mamy i jak pracuje się w Europejskim Centrum Operacji Unilever w Katowicach.

Gdzie i kiedy?

Wszystkie chętne na spotkanie mamy, zapraszamy już 3 października br.  do Europejskiego Centrum Operacji Unilever w Katowicach, przy ul. Chorzowskiej 6 od 10:00 do 13:30.

Spotkanie jest bezpłatne. Obowiązują zapisy.

Jak się zapisać?

Aby wziąć udział w spotkaniu zapisz się, korzystając z tego linku >>>

Mamy tylko 40 miejsc, więc nie zwlekaj za długo 😉

Co się będzie działo?

  • Przywitanie i wprowadzenie (ok. 5 min)
  • Krótka prezentacja o firmie oraz o katowickim oddziale (ok. 15-20 min)
  • Prezentacja merytoryczna – temat podamy wkrótce, ale szykują się rewelacje! (30 min)
  • Panel dyskusyjny z przedstawicielkami i przedstawicielami różnych stanowisk w Unilever, aby poznać ich historie (ok. 50 min)
  • Spacer po przestrzeni biurowej (1o min)
  • Konsultacje dokumentów rekrutacyjnych i przedstawienie aktualnych ofert pracy, networking

Ważna informacja: Całe spotkanie prowadzone będzie w języku polskim, część prezentacji będzie w języku angielskim.

Zastanawiasz się czy na spotkanie możesz przyjść z dzieckiem?

Tak! Na Dzień Otwarty możesz przyjść z dzieckiem. Zapewniamy miejsce do zabawy, materiały plastyczne i smakołyki. Dzieci będą pod Waszą opieką. Do Waszej dyspozycji będzie też osobna sala, gdzie będzie można przewinąć maluszka.

Zapisz się już teraz i zaproś również swoje koleżanki! Wiadomo, że we dwie raźniej!

W trakcie spotkania będzie z nami fotograf, abyśmy mogli podzielić się później relacją ze spotkania.

Zaglądnij także na profil firmy Unilever w naszej Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >>>

Zobacz specjalny film przygotowany z okazji Dnia Matki przez Unilever Poland Services

Dzień Matki w Unilever

Dziś świętujemy szczególny dzień – Dzień Matki. Wszystkim mamom na całym świecie a szczególnie tym pracującym w Unilever chcielibyśmy życzyć dużo zdrowia, uśmiechu, siły oraz pozytywnej energii każdego dnia. W Unilever wierzymy, że każdy dzień powinien być tym szczególnym, by pokazać naszym mamom jak bardzo je kochamy i jak bardzo doceniamy, że z nami są – na dobre i złe. W naszym katowickim oddziale pracuje około 200 mam. Chcielibyśmy życzyć im WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!Posłuchajcie czym podzieliły się z nami dzieci naszych koleżanek z Europejskiego Centrum Operacji Biznesowych w Katowicach 🙂

Opublikowany przez Unilever Kariera Sobota, 26 maja 2018

Zapraszamy także na:

www.facebook.com/UnileverCareersPoland

www.linkedin.com/company/unilever

Zdjęcia i grafiki: własność Unilever Poland Services Sp. z o.o

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów.  
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail