Czego szukasz

Jak BGŻ BNP Paribas wspiera pracujące mamy? Sprawdź!

Droga Mamo, pewnie niejednokrotnie byłaś świadkiem rozmów poruszających temat powrotu do pracy po urlopie macierzyńskim. Pomysł ten zawsze niesie ze sobą mnóstwo pytań: Czy pogodzę pracę z wychowaniem dziecka? Czy nie ominie mnie ważny moment w życiu malucha? Czy oby na pewno dam radę? Zostawienie dziecka pod okiem opiekunki lub w żłobku nigdy nie jest łatwą decyzją, dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak poradziły sobie z tym inne mamy. Paulina oraz Patrycja opowiedziały nam, jak udaje im się łączyć te dwie role, pracując w Contact Center i Departamencie Windykacji Telefonicznej Banku BGŻ BNP Paribas. A już 18 października weź udział w Dniu Otwartym w Warszawie!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 11/10/2017
Grafika zapraszają na Dzień Otwarty w BGŻ BNP PARIBAS

Rozmawiamy z Patrycją Łukasik, która pracuje w Contact Center w Banku BGŻ BNP Paribas

Długo decydowałaś się na powrót do pracy po urlopie macierzyńskim?

Decyzja nie zajęła mi dużo czasu, ale jestem pewna, że była słuszna. Do pracy wróciłam 2 lata po urodzeniu dziecka. W Banku BGŻ BNP Paribas pracuję od zawsze – jestem do tej pracy przywiązana i jednocześnie naprawdę zadowolona. Cieszy mnie to, że atrakcyjne warunki pracy czekały na mnie także po urlopie macierzyńskim.

W jaki sposób Bank BGŻ BNP Paribas wspiera młode matki?

Na młode matki czeka wiele udogodnień. To, co zarówno ja, jak i inne mamy doceniamy najbardziej, to elastyczny czas pracy. Jeśli nasze dziecko zachoruje, ma występ na akademii szkolnej, czy wycieczkę, to możemy tak dogadać się z przełożonym, żeby móc w tych wydarzeniach uczestniczyć. Mamy również karty lojalnościowe dla dzieci oraz możemy korzystać z wyjść do kina czy na basen. Warto też podkreślić, że po przejściu na urlop macierzyński stanowisko w Banku BGŻ BNP Paribas czeka na nas 2,5 roku.

Co szczególnie cenisz w pracy na swoim stanowisku?

Pracuję w dziale Contact Center, więc moja praca polega głównie na kontakcie telefonicznym z klientami i na rozwiązywaniu ich problemów. Ważne jest dla mnie, że to co robię ma sens. Pomagając ludziom, czerpię dużą satysfakcję z wykonywanych obowiązków.

Jak udaje Ci się łączyć pracę z codziennymi obowiązkami domowymi?

Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim nie jest łatwy. Wiedziałam jednak, że muszę podjąć tę decyzję i z perspektywy czasu jej nie żałuję. Elastyczność czasu pracy sprawia, że jestem w stanie zaplanować swój harmonogram dnia tak, aby znaleźć czas na wszystko. Mogę śmiało łączyć rolę mamy oraz pracownika.

Jakich rad udzieliłabyś młodym mamom, które stoją przed decyzją powrotu na rynek pracy?

Nie przedłużać tej decyzji! Im dłużej się zwleka, tym trudniej jest się zdecydować. W dłuższej perspektywie ma to więcej minusów niż plusów. Dzieci świetnie sobie poradzą w żłobku, czy pod opieką kogoś z rodziny, a praca taka jak w Banku BGŻ BNP Paribas umożliwia uczestniczenie w życiu dziecka. My, młode mamy, nie możemy zapominać o sobie. Musimy iść do przodu i ciągle się rozwijać.

Do rozmowy zaprosiliśmy także Paulinę Godlewską, która pracuje w Departamencie Windykacji Telefonicznej w Banku BGŻ BNP Paribas

Jak długo zajął Ci powrót na rynek pracy?

Skorzystałam z możliwości rocznego urlopu macierzyńskiego, podczas którego otrzymuje się 80% wynagrodzenia. Przed urodzeniem dziecka byłam bardzo aktywna, lubiłam  swoją pracę. Zaczęło mi brakować kontaktu z ludźmi. Uznałam, że moje dziecko jest już gotowe na rozłąkę z mamą i na przygodę ze żłobkiem, co pozwoliło mi wrócić do pracy. Decyzję o powrocie podjęłam świadomie, nie zmusiła mnie do tego sytuacja życiowa.

Czym przyciągnęła Cię – jako młodą mamę – oferta Banku BGŻ BNP Paribas?

Bank BGŻ BNP Paribas oferuje młodym mamom kilka udogodnień. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz – przede wszystkim – elastyczne godziny pracy. Bez problemu można ułożyć swój plan pracy tak, żeby móc wyjść wcześniej lub zacząć pracę później. Ułatwieniem jest też to, że mamy dwie zmiany: 8-16 i 10-18, dzięki czemu możemy dopasować swoją pracę do planu dnia dziecka.

Na czym polega Twoja codzienna praca?

Zajmuję się windykacją firm i gospodarstw rolnych, więc do moich obowiązków należą przede wszystkim rozmowy i negocjacje z klientami. W praktyce wygląda to tak, że najpierw ustalamy przyczyny zaległości, a następnie wspólnie z klientem szukamy najlepszego rozwiązania.

Wspomniałaś, że ważna jest dla Ciebie praca z ludźmi. Co jeszcze cenisz sobie w pracy na tym stanowisku?

Oprócz ciągłego kontaktu z ludźmi, na pewno bardzo ważna jest dla mnie różnorodność pracy. Specyfiką pracy w windykacji jest to, że za każdym razem mamy do czynienia z innym przypadkiem, dlatego stykamy się z wieloma rozwiązaniami. Nie ma dwóch takich samych spraw, dlatego ta praca jest naprawdę ciekawa.

Jak udaje Ci się łączyć pracę z codziennymi obowiązkami domowymi?

Na początku jest ciężko, dlatego musimy nauczyć się prosić o pomoc. Wiem, że sporo mam ma z tym problem, ale powinnyśmy przyznać przed samą sobą oraz przed rodziną, że potrzebujemy wsparcia. Razem naprawdę łatwiej jest szukać rozwiązań. Moje dziecko na początku było w żłobku, obecnie jest  w przedszkolu, a ja pracując w Banku BGŻ BNP Paribas mogę ułożyć sobie plan pracy tak, aby znaleźć czas na wszystko. Dzięki większej ilości obowiązków nauczyłam się  ustalać  priorytety i lepiej dysponować swoim czasem.

Jakie benefity pozapłacowe oferowane przez Bank BGŻ BNP Paribas szczególnie cenisz sobie jako młoda mama?

Bardzo ważna jest opieka medyczna. Obejmuje ona swoim pakietem nie tylko mnie, jako pracownika, ale także całą moją rodzinę. Atrakcyjną propozycją jest także karta Multisport. Dzięki niej możemy iść z dzieckiem na basen, ściankę wspinaczkową lub do kina.

Jakich rad udzieliłabyś młodym mamom, które stoją przed decyzją powrotu na rynek pracy?

Często decyzja o powrocie odbierana jest jako egoizm kobiety. Absolutnie się z tym nie zgadzam. Powroty jednak nie są łatwe, dlatego ze swojego doświadczenia mogę polecić, aby młode mamy konsekwentnie trzymały się podejmowanych decyzji. Moim zdaniem bardziej doceniamy czas spędzony z dzieckiem wtedy, kiedy pracujemy. Mając mniej czasu wolnego, staramy się z każdej takiej chwili wycisnąć maksymalnie dużo i każdą godzinę z dzieckiem celebrować.

Chcesz wrócić na rynek pracy i jednocześnie nie rezygnować z uczestnictwa w życiu malucha?

Przyjdź na Dzień otwarty w Contact Center i Departamencie Windykacji Telefonicznej organizowany przez BGŻ BNP Paribas i przekonaj się o elastycznych warunkach zatrudnienia, które na Ciebie czekają!

Więcej informacji znajdziesz na: http://bit.ly/2kAlx60 Zapraszamy! 🙂

Grafika: własność BGŻ BNP Paribas

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bezpłatne porady prawne dla mam – zgłoś się już teraz!

Potrzebujesz porady prawnej? Masz pytanie prawne, na które nie znasz odpowiedzi? Zgłoś się na bezpłatne porady prawne dla mam! Możesz skorzystać z porady telefonicznej lub przyjść na spotkanie w kancelarii. Naszymi ekspertami są prawnicy z Kancelarii Adwokackiej Szczurek Szewczyk – Stępień Szkutnik. Zgłoś się już teraz, bo konsultacje potrwają tylko do 13 kwietnia 2018.
  • Agnieszka Kumorek - 03/04/2018

Bezpłatne porady prawne dla mam!

Często dostajemy od Was maile z prośbą o poradę prawną. Nie mogłyśmy przejść wobec tego obojętnie, dlatego poprosiłyśmy ekspertów o pomoc.

Zostali nimi prawnicy z Kancelarii Adwokackiej Szczurek Szewczyk-Stępień Szkutnik, którzy zgodzili się pomóc odpowiedzieć na nurtujące Was pytania. Bezpłatnie. Z czego bardzo się cieszymy 🙂

Zakres porad i formy konsultacji

Zakres konsultacji obejmować będzie wszystkie dziedziny prawa, a szczególnie:

  • prawo rodzinne
  • sferę prawną związaną z rozpoczęciem prowadzenia przez mamy własnej działalności gospodarczej
  • prawo cywilne
  • oraz prawo pracy

Konsultacje będą miały formę telefoniczną lub spotkań w biurze kancelarii w Krakowie.

Kiedy można zadzwonić na bezpłatną infolinię prawną dla mam?

Dyżury Kancelarii potrwają od 3 do 13 kwietnia 2018 roku. 

Konsultacje telefoniczne

Od poniedziałku do czwartku (oprócz poniedziałku 2.04) 3.04 – 5.04 i 9.04-12.04 w godzinach 16:00 – 18:00

Konsultacje osobiste

W piątki 6.04 i 13.04  w godzinach 15:00 – 18:00

Ważne! Liczba konsultacji jest ograniczona.

Jak można skorzystać z porad prawnych?

Najpierw, co najmniej dzień przed planowaną rozmową lub spotkaniem wypełnij formularz, w którym krótko (kilka zdań) przedstaw opis sprawy i problematycznego zagadnienia. To bardzo ważne – bez wcześniejszego zgłoszenia prawnicy nie będą mogli odpowiedzieć na Twoje pytania.

Następnie:

  • w przypadku konsultacji telefonicznej:

Osoby zainteresowane mogą dzwonić w godzinach od 16:00 do 18:00.

Czas jednej rozmowy szacujemy na około 20 minut, tak aby jak największa liczba osób mogła z nich skorzystać. Dlatego tak ważne jest wcześniejsze wypełnienie formularza i streszczenie, czego dotyczyć będzie porada.

Numer infolinii to: 606 429 070

  • w przypadku konsultacji osobistej w biurze kancelarii:

W dwa kolejne piątki (tj. 6 i 13 kwietnia) odbywać się będą konsultacje osobiste w biurze kancelarii. Godziny przeznaczone na spotkania – od 15:00 do 18:00.

Konieczne jest wcześniejsze wypełnienie formularza, podanie w nim swojego numeru telefonu oraz opisanie krótko podstawowych informacji: czego sprawa dotyczy, na czym polega problem, co dotychczas się działo i na jakim etapie jest sprawa – w kilku zdaniach, bez szczegółów.

Oddzwonimy do Ciebie i ustalimy godzinę spotkania w kancelarii.

Pamiętaj, że liczy się kolejność zgłoszeń, a liczba osób, które mogą skorzystać z porady prawnej jest ograniczona! 

Prawnicy z Kancelarii Adwokackiej Szczurek Szewczyk-Stępień Szkutnik

Prawnicy Kancelaria Adwokacka Szczurek Szewczyk-Stępień Szkutnik

Adwokat Joanna Szewczyk-Stępień

Absolwentka kierunku prawo na UJ w Krakowie.  Specjalizuje się w prawie rodzinnym, cywilnym i gospodarczym. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw rozwodowych i alimentacyjnych. Angażuje się w skomplikowaną tematykę poświęconą relacjom rodzic – dziecko (prowadzi blog www.egzekucjakontaktow.pl, dotyczący wykonywania kontaktów rodziców z małoletnimi dziećmi).

Adwokat Karol Szczurek

Absolwent studiów prawniczych na Uniwersytecie Wrocławskim oraz administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada doświadczenie w reprezentowaniu osób fizycznych i przedsiębiorców w sporach sądowych. Szczególne miejsce w jego działalności zawodowej zajmuje postępowanie administracyjne, któremu poświęca się reprezentując klientów kancelarii zarówno przed organami administracji publicznej oraz sądami administracyjnymi.

Adwokat Maciej Szkutnik

Absolwent studiów prawniczych w Lublinie. Specjalizuje się w prawie cywilnym i gospodarczym, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki nieruchomości. Reprezentuje osoby fizyczne i prawne w procesach sądowych i postępowaniach przed organami administracji publicznej. Ponadto prowadzi bieżącą obsługę prawną podmiotów gospodarczych, w tym również podmiotów prowadzących transgraniczną działalność gospodarczą.

Kancelaria Adwokacka Szczurek Szewczyk – Stępień Szkutnik  jest butikową kancelarią ukierunkowaną na świadczenie usług prawnych zarówno dla pojedynczych jednostek, jak i wysoce rozwiniętych podmiotów. Asystują, doradzają i działają w imieniu osób fizycznych dochodzących swoich praw, kreatywnych jednostek pragnących podzielić się ze światem swoją wizją oraz firm szukających nowych rozwiązań i dróg rozwoju.

logo kancelarii adwokackiej szczurek szewczyk-stępień szkutnik

Wierzymy, że prawo ma stanowić narzędzie wzmacniające pozycję naszych Klientów, a nie problem spędzający im sen z powiek.

Zapraszamy!

Zdjęcie tytułowe: Storyblocks.com
Zdjęcie w treści: własność Kancelaria Adwokacka Szczurek Szewczyk – Stępień Szkutnik

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kumorek
Jestem osobą, która nie potrafi się nudzić. Lubię różnorodność, dlatego skończyłam studia łączące zajęcia humanistyczne, graficzne i informatyczne. Odpoczywam podczas długich spacerów, a znajomi wiedzą, że dobrej herbatki w miłym towarzystwie nigdy nie odmówię.
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czy warto pracować w dużych firmach i korporacjach?

Od lat wiele mówi się na temat dużych firm i korporacji. Nie do końca pochlebne opinie spowodowały, że wiele ludzi, zwłaszcza tych dopiero budujących własne doświadczenie zawodowe, rezygnuje z aplikacji na oferowane stanowiska. Choć nie da się ukryć, że praca w takich miejscach jest dość specyficzna, to może mieć także swoje zalety.
  • Alicja Zielińska - 02/04/2018
pracownicy korporacji w trakcie spotkania

Zalety pracy w dużych firmach

Zatrudnienie w dużej firmie gwarantuje przede wszystkim stabilizację. W tego typu miejscach praktykuje się zatrudnianie pracowników na podstawie umowy o pracę, co wiąże się z większym komfortem.

Co więcej, firmy takie jak Bridgestone Poznań oferują swojemu personelowi pakiet atrakcyjnych świadczeń, m.in. pakiet medyczny dla pracowników i członków ich rodzin, dofinansowanie na różnego rodzaju imprezy sportowe oraz pakiet usług telekomunikacyjnych.

Oprócz tego w korporacjach często organizowane są imprezy i spotkania dla pracowników i ich najbliższych, dzięki czemu mogą się oni łatwiej integrować i poznawać.

Praca w dużej firmie to też szansa na zdobycie wartościowego punktu w CV nie tylko dla osób zdobywających pierwsze doświadczenie zawodowe, ale także dla tych, którzy już je mają.

Wady pracy w dużych firmach

Trudno jednoznacznie określić, jakie są wady pracy w dużych firmach. Ich występowanie w dużej mierze zależy od polityki prowadzonej względem pracownika i specyfiki danego miejsca.

Niemniej jednak większość osób, które pracowały w korporacjach czy większych przedsiębiorstwach narzeka na pracę pod presją czasu oraz rywalizację między pracownikami. Dla wielu problemem może być też anonimowość – w firmie zatrudniającej 1000 pracowników trudno znać się ze wszystkimi.

Praca w dużej firmie – dla kogo?

Wiele poszukujących pracy zadaje sobie pytanie: gdzie lepiej aplikować – do niewielkiej firmy czy do międzynarodowego przedsiębiorstwa? W takich przypadkach kluczem są indywidualne preferencje.

Jedni lepiej czują się w dużych zespołach, drudzy poszukują mniejszych grup, gdzie łatwiej o nawiązanie pierwszych kontaktów.

Nie da się jednak ukryć, że w korporacjach zdecydowanie lepiej czują się osoby nastawione nie tylko na wysokie zarobki, ale także liczące na stały rozwój zawodowy i liczne szkolenia, które pomagają piąć się po szczeblach awansu zawodowego.

W firmach o mniejszym znaczeniu na rynku te kwestie również są możliwe, ale ze względu na liczne ograniczenia, dużo trudniejsze do zrealizowania.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Alicja Zielińska
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail