Czego szukasz

Dwie Godziny dla Rodziny

Co byś zrobiła, gdybyś dzisiaj mogła wyjść z pracy dwie godziny wcześniej?

15 maja przypada Międzynarodowy Dzień Rodziny. Z tej okazji wiele firm bierze udział w akcji Dwie Godziny Dla Rodziny. To oznacza, że ich pracownicy tego dnia mogą wyjść z pracy 2 godziny wcześniej, aby spędzić ten czas z bliskimi. Czy Ty też będziesz świętować?

  • Joanna Gotfryd - 14/05/2015

Co byś zrobiła, gdybyś dzisiaj mogła wyjść z pracy dwie godziny wcześniej?

Takie pytanie zadałam moim kilku koleżankom.

Ilona

Księgowa, mama niemowlaka i przedszkolaczki – och super, poszłabym na zakupy z Anią, na które nie mamy kiedy się wybrać, a potem na lody. Odkąd urodził się nam synek mam mniej czasu dla mojej 5-letniej córki, chciałabym to nadrobić.

Kasia

Nauczycielka, mama przedszkolaka – a mogłabym przyjść do pracy dwie godziny później? To byśmy się wreszcie wyspali z Kubusiem, moim synkiem. Zawsze musimy bardzo wcześnie wstawać, teraz spalibyśmy do 8 i zjedli razem pyszne śniadanie. Potem odprowadziłabym go do przedszkola i spokojnie (bo już nie byłoby korków) pojechała do pracy. Jesteś wróżką, spełniasz życzenia?

Jola

Specjalista ds. logistyki, mama gimnazjalisty i uczenia podstawówki – przygotowałabym pyszny obiad i jak moi chłopcy i mąż wrócą ze szkoły i pracy, to byśmy go sobie zjedli na tarasie … potem kawka i może leżaczek?

Natalia

Grafik, mama trójki dzieci w wieku przedszkolno-szkolnym – a czy mój mąż też mógłby wyjść z pracy wcześniej? Pojechalibyśmy nad pobliskie jezioro i poleżeli na plaży w słońcu, dopóki dzieci są w szkole. Nie mamy na to czasu na co dzień.

Skąd wziąć 2 godziny?

Czy wiesz, że 15 maja przypada Międzynarodowego Dnia Rodziny, który został ustanowiony w 1993 roku przez Zgromadzenie Ogólne ONZ.

Fundacja Humanites-Sztuka Wychowania już od kilku lat zaprasza przedsiębiorców i ich pracowników do wzięcia udziału w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”.

Akcja ma na celu spędzenie dodatkowego czasu z bliskimi, dzięki pracodawcom, którzy w tym dniu skrócą swój dzień pracy o 2 godziny. Niestety żaden z pracodawców moich koleżanek nie organizuje takiej akcji, a szkoda. Ilona, Jola Kasia i Natalia nie wyjdą jutro wcześniej z pracy…

Włącz się do akcji!

Może ich pracodawcy nigdy nie słyszeli o takiej akcji? A czy u Ciebie w pracy byłaby możliwa? Pytałaś? Może Twoja szefowa też chętnie spędziłaby te 2 godziny z dziećmi?

Jak nie zapytasz, to nie będziesz wiedziała. W tym roku już chyba za późno, ale może spróbujesz za rok? To naprawdę niewiele kosztuje, a ile przynosi radości.

Więcej o akcji można przeczytać TUTAJ

PS. Portal Mamo Pracuj jest baardzo przyjazny rodzinie też bierze udział w akcji!

Konkurs!

Napisz nam (jako komentarz pod tym artykułem lub pod postem na FB dotyczącym akcji) jak spędziłabyś Dwie Godziny dla Rodziny? 2 najciekawsze odpowiedzi nagrodzimy książkami. Zabawa trwa do 17 maja br. Nagrodzonych ogłosimy 18 maja.  

Zdjęcie: Magdalena Trebert

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.
Podyskutuj

Jak znaleźć pracę marzeń, kiedy jesteś mamą? Weź udział w bezpłatnym webinarze

Jesteś ciekawa co zmieniło się na rynku pracy i jak Ty możesz na tym skorzystać? Co warto wiedzieć szukając pracy, szczególnie kiedy jesteś mamą? Jak pracodawcy mogą wspierać swoich pracowników - rodziców? I po czym poznać dobrego pracodawcę?Jeśli tak, zapraszamy Cię na webinar!
  • Anna Łabno - Kucharska - 10/10/2018
uśmiechnięta mama z dzieckiem

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

Dla Ciebie, jeśli choć jedno z poniższych pytań jest Ci bliskie…

  • Czy odkąd zostałaś mamą masz wrażenie, że czas płynie szybciej niż zwykle?
  • Zaczynasz myśleć o aktywności zawodowej, ale nie wiesz od czego zacząć?
  • Ostatni raz szukałaś pracy kilka lat temu?
  • A może chcesz mieć taką pracę, która pozwoli Ci na rozwój zawodowy i prywatny?

Zapraszamy na webiar!

TAK, zapisuję się od razu!

W trakcie bezpłatnego webinaru poznasz odpowiedź na wszystkie powyższe pytania. Bazując na naszym ponad 6 letnim doświadczeniu we wspieraniu mam i współpracy z pracodawcami opowiemy, co możesz zrobić aby znaleźć pracę marzeń! A także w jaki sposób możemy Ci w tym pomóc.

Skąd pomysł na webinar?

Praktycznie codziennie czytam listy od Was – Czytelniczek naszego portalu – i dominują w nich dylematy związane z powrotem na rynek pracy.

Zadajecie nam sporo pytań, a wśród nich często:

  • Czy wrócić do mało satysfakcjonującego zajęcia zawodowego?
  • Jak szybko i skutecznie szukać pracy?
  • Przekwalifikowałam się i co teraz?
  • Jestem mamą, czy ktoś mnie jeszcze zatrudni?

Wiemy, że jeśli jedna mama tak pisze, to kolejne kilkanaście, kilkadziesiąt, kilkaset (?!) również zastanawia się, co zrobić. Jak szukać nowej, satysfakcjonującej pracy, jednocześnie maksymalnie wykorzystać dostępny czas.

Ale właśnie webinar to najlepsza ku temu okazja!

Zapraszamy Cię na bezpłatny webinar: Jak znaleźć pracę marzeń, kiedy jesteś mamą?

We wtorek, 16 października o 21:00.

Dlaczego tak późno?

Wiemy, że to sprawdzona godzina. Wtedy większość dzieci już smacznie chrapie (albo prawie), a mamy mają czas dla siebie 🙂 Znamy to z autopsji 😉

Jeśli więc jesteś ciekawa:

  • Co zmieniło się na rynku pracy i jak Ty możesz na tym skorzystać?
  • Co warto wiedzieć szukając pracy, szczególnie kiedy jesteś mamą?
  • Jak pracodawcy mogą wspierać swoich pracowników – rodziców?
  • I po czym poznać dobrego pracodawcę?

Zapisz się na webinar!

TAK, jestem ciekawa jak znaleźć pracę marzeń, chcę wziąć udział w webinarze!

Podzielimy się naszą wiedzą i ponad 6 letnim doświadczeniem.
Opowiemy o wskazówkach, którymi dzielą się z nami rekruterzy i pracodawcy.
Doskonale wiemy, że o potrzebach pracowników nie można rozmawiać omijając potrzeby pracodawców. I oczywiście na odwrót 🙂

Zapraszamy do zadawania pytań!

Dodatkowo podzielimy się z Tobą aż trzema niespodziankami!

Kto prowadzi webinar?

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska – od lat współtworzę i rozwijam Fundację i portal mamopracuj.pl, wspieram inne mamy w godzeniu życia rodzinnego i zawodowego, współpracuję z pracodawcami i rekruterami. Jestem mamą Zosi, Helenki i Krzysia oraz żoną Tomka.

Anna Łabno Kucharska – jako doradczyni zawodowa od kilku lat, a od roku w zespole mamopracuj.pl, pomagam kobietom odnaleźć się na rynku pracy. Szczególnie bliskie mi jest wspieranie mam powracających na rynek pracy po przerwie zawodowej. Jestem mamą Tosi i żoną Marcina.

W trakcie webinaru opowiemy również o naszym najnowszym dziecku 😉
Przygotowałyśmy specjalnie dla Ciebie „Kurs online Mamo Pracuj, jeśli chcesz”.

Kurs powstał właśnie dzięki Tobie. To Ty i inne Czytelniczki dopytywałyście jak szukać pracy, jak kontaktować się z pracodawcą, czy na co zwrócić uwagę przy tworzeniu dokumentów aplikacyjnych, jak być mamą i spełniać się zawodowo.

Bazując na naszym długoletnim doświadczeniu we wspieraniu kobiet powracających na rynek pracy i korzystając ze wsparcia rekruterów przygotowałyśmy kompleksowe wsparcie dla każdej mamy, która chce pracować zawodowo 🙂 Z kursem ruszamy już na początku listopada!!!

Zapisz się na bezpłatny webinar!

TAK, jestem ciekawa jak znaleźć pracę marzeń, chcę wziąć udział w webinarze!

Do zobaczenia!

Autor zdjęć: Magdalena Trebert, ostatnie – Joanna Gotfryd

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Podyskutuj

Jak wypromować sklep w sieci za pomocą marketingu internetowego?

Celem każdego właściciela sklepu internetowego jest jak najwyższa sprzedaż. Nie jest to łatwe zadanie i nigdy nie da się tego osiągnąć bez chociażby minimalnego wysiłku, jakim jest marketing. Działania z nim związane muszą być jasno określone i powinny wykorzystywać możliwie najwięcej popularnych technik. Z tego artykułu dowiesz się, jakie metody marketingu internetowego warto stosować.
  • Jagoda Jasińska - 10/10/2018

Brand marketing

Pierwszą z technik dotyczących marketingu w sklepie internetowym jest kreowanie własnej marki, czyli brand marketing. Tylko w ten sposób możliwe jest przebicie się wśród innych firm oraz zdobycie stałych klientów. Z tworzeniem marki wiąże się także określenie misji i wartości firmy. Jasno postawione cele i wizje Twojej marki powinny pojawiać się we wszystkich komunikatach, tak by zyskać zaufanie potencjalnych klientów. Jeżeli utożsamią się oni z tymi wartościami, wówczas będą mniej podatni na to, co oferują im inne firmy.

Social media w marketingu

Media społecznościowe obecnie są potęgą pośród wszystkich środków masowego przekazu. Nie tylko pozwalają one na przekazywanie informacji, ale także umożliwiają budowanie społeczności. Za pośrednictwem popularnych serwisów zaprezentujesz swoją firmę także od tej ludzkiej, bliższej klientom strony.

Komunikacja z odbiorcami jest podstawą, jeżeli zależy nam na zyskaniu ich zaufania. Posiadanie kont w social mediach stwarza okazję do rozmów z potencjalnymi klientami i do pokazywania im swojego produktu. Ponadto większość komunikatów w takich miejscach w sieci dociera do ludzi tak zwaną pocztą pantoflową, czyli przez polecenie, a właśnie ten sposób promowania sklepu ma największą siłę oddziaływania.

Blog sklepu a content marketing

Content marketing jest to strategia, która zakłada pozyskiwanie klientów przez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych tekstów, za sprawą których możliwe jest zdobycie uwagi zarówno szerokiej, jak i wąskiej grupy odbiorców. Można go stosować w social mediach, ale blog sklepowy z pewnością pomoże Ci zyskać jeszcze więcej potencjalnych klientów. Artykuły tworzone według zasad content marketingu, a więc takie, które odpowiadają na potrzeby odbiorców pozwolą dotrzeć do tych internautów, którzy – jeżeli nie teraz, to w przyszłości – prawdopodobnie będą chcieli skorzystać z oferty Twojego sklepu.

E – mail marketing oraz powiadomienia web push

Technika marketingu e-mailowego polega na wysyłaniu do klientów wiadomości e-mail np. z newsletterem lub w formie kampanii mailingowej. W newsletterze zawarte muszą być nowości i rabaty, gdyż polega to na budowaniu więzi z odbiorcą. Z kolei kampania reklamowa ma ukazywać po prostu tradycyjne oferty i reklamę. Web push to komunikaty, które wyskakują po wejściu na daną stronę internetową, z którą firma współpracuje.

Technika SEO i Google AdWords

Przy działaniach marketingowych w sklepie internetowym nie można zapominać o SEO, czyli o optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek w taki sposób, by nasz sklep wywindował w miejscach wyszukiwania, przypomina specjalista ds. marketingu z Carted. Osiągnąć to można stosując odpowiednie kombinacje słów kluczowych. Poza tym duże korzyści w kwestii wyświetleń Twojej strony ze sklepem przyniesie wykorzystanie systemu reklamowego Google AdWords.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jagoda Jasińska
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail