Czego szukasz

Czy kalendarz reklamowy to dobry sposób na reklamę ?

Reklama jest dźwignią handlu – to powiedzenie znane jest z pewnością wszystkim, którzy zdecydowali się na prowadzenie własnej działalności. Pozwala dotrzeć do dużej grupy potencjalnych klientów, zaprezentować produkt bądź usługę, zdobyć zaufanie i przychylność. Sposobów na reklamę jest obecnie całe mnóstwo. Godnym polecenia jest bez wątpienia kalendarz reklamowy.

na stole leży kalendarz i stoi kwiat w doniczce

Gadżet prosty, a skuteczny

Kalendarz reklamowy to jeden z prostszych gadżetów reklamowych, jakie obecnie można kupić. Zamówić można je w większości drukarni działających zarówno stacjonarnie, jak i w Internecie.

Kalendarz reklamowy to gwarancja skutecznej reklamy, która nie wymaga dużych nakładów finansowych. Sprawdzi się w przypadku zarówno małych, średnich, jak i dużych firm o różnym profilu działalności.

Za pomocą kalendarza można reklamować zarówno usługi, produkty, jak i firmę. Niewątpliwym atutem kalendarza reklamowego jest fakt, że wykonany i podarowany raz, będzie reklamował naszą firmę przez cały rok.

Zaufanie i przychylność klientów

Każdy z nas lubi dostawać prezenty. Nie muszą być to wielkie podarunki, abyśmy poczuli się lepiej. Podobnie jest w biznesie – każdy klient lubi czuć się ważny i doceniony.

Kalendarz reklamowy to gadżet wręczany (osobiście lub za pośrednictwem przesyłki) klientom. W ten prosty sposób zdobywamy ich zaufanie, przychylność oraz wdzięczność.

Obdarowując klientów nawet prostym prezentem, wzbudzamy w nich poczucie chęci odwdzięczenia się. Mówi o tym psychologia wpływu społecznego i reklamy. W efekcie klienci o wiele chętniej skorzystają kolejny raz z naszych usług czy zakupią nasz produkt. Wszystko po to, aby odwdzięczyć się za prezent, który otrzymali.

Dopasowanie do indywidualnych potrzeb

Drukarnie oferujące kalendarze reklamowe dają swoim klientom możliwość wyboru wielkości, zastosowanego papieru, czcionki, motywu, który znajdzie się na kalendarzu. W efekcie kalendarz reklamowy może być zawsze dopasowany do indywidualnych wymagań firmy zamawiającej taki gadżet reklamowy.

Niewygórowana cena

Kalendarz reklamowy to gadżet, który nie kosztuje wiele. Co więcej, decydując się na zamówienie większej ilości, można na ogół liczyć na korzystny rabat. Większość drukarni prezentuje naprawdę elastyczne podejście do swoich klientów, dbając o to, aby byli naprawdę usatysfakcjonowani z usługi.

Kalendarz reklamowy to doskonała forma reklamy, która ma mnóstwo zalet. Nie kosztuje wiele, dobrze się prezentuje, działa przez cały rok, a do tego wzbudza w kliencie sympatię do firmy.

Kalendarze reklamowe można zamówić na stronie http://drukpolska.pl/

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Pixabay.com
<

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Podyskutuj

Video: Jak być dobrym sprzedawcą w finansach? Praca w bankowości – zobacz webinar!

"Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?" to drugi z serii trzech webinariów przygotowanych wspólnie z Santander Bank Polska. Podczas spotkania ekspertki Santander Bank Polska podzieliły się swoją wiedzą i doświadczeniem profesjonalnych sprzedawców. Jeśli interesuje Cię praca w bankowości, koniecznie zobacz nagranie z naszego webinaru!

Praca w bankowości – zobacz webinar!

Podczas serii trzech webinarów zorganizowanych wspólnie z Santander Bank Polska, omówiłyśmy wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące rozpoczęcia i rozwoju kariery w branży bankowej. Pierwszy webinar dotyczył szans i wyzwań w pracy z klientem.

Dzisiaj publikujemy dla Ciebie drugi, w którym ekspertki Santander Bank Polska odpowiadają na pytanie „Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?”

Dzięki uczestnictwu w naszym cyklu, będziesz mogła krok po kroku przygotować się do wejścia w nową branżę!

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Jak być dobrym sprzedawcą w bankowości?
  • Jakie wykształcenie i doświadczenie jest potrzebne na stanowisku sprzedawcy?
  • Które cechy charakteru są ważne, aby być dobrym doradcą?
  • Oraz wiele innych praktycznych wskazówek dotyczących branży bankowej.

Kim są nasze ekspertki?

Justyna Pietraszewska
Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Magister Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego o specjalizacji Rynki Finansowe. Od 2013 doradca klienta w Santander Bank Polska. Od 6 lat dyrektor 1 Oddziału w Strzelinie. Pasjonatka rolnictwa. Prywatnie mama 12-letniego Miłosza i rocznego Ignasia. W wolnych chwilach pasjonatka podróży, jazdy na nartach i nurkowania.

Małgorzata Szelwicka
p.o. Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Uzyskała stopień magistra na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. Od 15 lat pracuje w finansach. Od 11 lat Pracownik Santander Bank Polska. Od 8 lat menadżer zespołu sprzedażowego. W chwili obecnej p.o. dyrektor 12 oddziału we Wrocławiu. W 2020 Bohaterka Ryzyka Santander Bank Polska. W życiu prywatnym mama 4 letniej Łucji. W wolnych chwilach wolontariuszka Fundacji Santander i skrzypaczka.

Moderacja: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska (Fundacja Mamo Pracuj)

Sprawdź aktualne oferty pracy Santander Polska!

Zdjęcie: zrzut ekranu z nagrania webinaru; pozostałe zdjęcia archiwum prywatne.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.

Koszulki damskie z nadrukiem – pomysł na prezent dla pracowników

Nie od dziś wiadomo, że za sukcesem każdej firmy stoi między innymi dobrostan pracowników. Osoby, które czują się ważne i doceniane, są efektywniejsze i lepiej wykonują powierzone im zadania, a ponadto czują więź z pracodawcą i współpracownikami. Wszystko to ma niebagatelny wpływ na funkcjonowanie firmy. Oprócz dobrej atmosfery na co dzień i spotkań integracyjnych, warto także pomyśleć o drobnych podarunkach. Dobrym pomysłem na prezent dla pracowników mogą się okazać koszulki damskie z nadrukiem.
Kobieta obdarowana koszulkami dla pracowników

Koszulki damskie z nadrukiem – dlaczego są idealnym prezentem?

Po pierwsze – t shirty damskie z nadrukiem to niezwykle praktyczny prezent, który nie zostanie schowany czy rzucony w kąt, ale rzeczywiście się przyda. Po drugie prezent ten można dowolnie spersonalizować, co dodatkowo pokazuje zaangażowanie pracodawcy w życie społeczności pracowników. Na takiej koszulce można umieścić nadruk lub napis, nawiązujący na przykład do panujących w firmie zwyczajów czy powiedzonek.

Przeczytaj także: Rozwijaj swoje talenty w firmie, która ceni Ciebie i Twoją rodzinę

Koszulki z nadrukiem dla pracowników – na jakie okazje?

Obdarowanie pracownika koszulką z nadrukiem może stanowić miły gest na powitanie – na przykład po dłuższej nieobecności, spowodowanej chorobą lub urlopem macierzyńskim czy wychowawczym. Powrót do pracy wiąże się z reguły ze stresem i niesie za sobą wiele obaw, a ponowne zaaklimatyzowanie się w miejscu pracy może zająć nawet kilka dni. Miłe powitanie i zabawny prezent na pewno pomogą przełamać lody i szybko wrócić do rutyny pracowniczej sprzed urlopu.

Koszulki z nadrukiem mogą być także miłym prezentem dla nowego pracownika, który dopiero dołącza do zespołu. Dzięki temu od razu poczuje się pewniej i łatwiej będzie przyswajał niezbędną do wykonywania obowiązków wiedzę.

Jakie koszulki wybrać na prezent dla pracowników?

Jak już wspominaliśmy – mogą to być koszulki z zabawnym napisem, którego często używacie w firmie. Może nić porozumienia między pracownikami utworzyła się na bazie wspólnej fascynacji jakąś filmową produkcją lub ulubionym gatunkiem muzyki? Takie koszulki można znaleźć bez problemu.

Należy pamiętać także o rozmiarze. Lepiej zdecydować się na pakiet koszulek w nieco większym rozmiarze. Pozwoli to uniknąć niezręcznej sytuacji, gdy koszulka będzie za mała. Większe koszulki można natomiast nosić jako tzw. oversize, co jest bardzo modne. Chyba że pracodawca zna rozmiar każdego z pracowników – można go wówczas dobrać indywidualnie do każdej osoby.

Zdjęcie: Canva

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×