Czego szukasz

Czas na pierwszy krok – wywiad z Jadzią, uczestniczką programu mentoringowego!

Jak wrócić po przerwie związanej z macierzyństwem do zawodowej gry? Co może dać siłę i motywację do działania? Koniecznie przeczytajcie wywiad z Jadwigą Winiarską – absolwentką programu Odważ się mamo! Zdobyła ona nowe kwalifikacje i umiejętności oraz pracę!

Jadzia Winiarska

Jadzia była uczestniczką projektu Odważ się mamo – program mentoringowy. To projekt, w którym realizowała wybrany przez siebie kurs, ale także uczestniczyła w procesie mentoringowym. Razem ze swoją Mentorką przez pół roku działała nad własnym rozwojem zawodowym i osobistym.

Przeczytaj też: Determinacja i działanie kluczem do zmian – podsumowanie projektu Odważ się mamo – program mentoringowy!

Jadziu bardzo Ci dziękuję, że zgodziłaś się na rozmowę! Wzięłaś udział w projekcie Odważ się mamo! Twoja historia jest niezwykle ciekawa, a Twój pierwszy krok okazał się najlepszym jaki mogłaś w tamtym momencie zrobić! Dlaczego zdecydowałaś się wysłać swoje zgłoszenie? Co Cię przekonało?

Portal Mamopracuj.pl zagościł na stałe w zakładkach mojej przeglądarki od czasu urodzenia pierwszego dziecka, więc już 5 lat temu. Od początku portal był dla mnie źródłem ciekawych artykułów zarówno dotyczących rodziny, dzieci, jak i biznesu, pracy, rozwoju.

Chętnie czytałam inspirujące historie kobiet, które z powodzeniem łączyły bycie mamą z własnym rozwojem, pracą zawodową czy prowadzeniem swojego biznesu. Od tamtego czasu w Mamo Pracuj zadziało się też wiele projektów, których efekty obserwowałam. Często pojawiały się w mojej głowie myśli: “Ja też tak chcę!”. Aż w końcu w pewien kwietniowy wieczór zdecydowałam się wysłać swoje zgłoszenie do jednego z projektów mentoringowych – “Odważ się mamo!”.

Podkreślam, że zrobiłam to w ostatni dzień zgłoszeń, ale była to jedna z najlepszych decyzji jakie ostatnio podjęłam. Zrobiłam pierwszy krok i rozpoczęłam wspaniałą przygodę. Jak się okazało to była lawina zdarzeń, dzięki którym poznałam niezwykłych ludzi, zdobyłam nowe kompetencje, dostałam nową pracę i… dzisiaj rozmawiamy!

Wow! To brzmi jak z filmu, albo książki! Ale zacznijmy od początku! Jak długą masz przerwę od pracy?

Mam ponad pięcioletnią przerwę w pracy, która nie była wcześniej planowana czy zamierzona. Urodziłam niesłyszącą córeczkę i cały swój czas zdecydowałam się poświęcić opiece nad nią i jej intensywnej rehabilitacji. Obecnie Zosia umie już mówić, ma dwa implanty ślimakowe, chodzi do przedszkola.

Nasza rehabilitacja trwa nadal, jednak jest już mniej intensywna, bo córeczka dobrze sobie radzi. Przyszedł więc moment, kiedy ze spokojem mogłam zacząć myśleć o powrocie na rynek pracy. Pierwsze kroki w tym kierunku podjęłam już rok temu robiąc kursy i kształcąc się samodzielnie, a później odważyłam się i wziąłem udział w projekcie Odważ się mamo!

Czym zajmowałaś się wcześniej i jak to się stało, że poszłaś w kierunku branży IT?

Od początku jestem związana z branżą kreatywną. Studiowałam malarstwo na krakowskiej ASP, zajmowałam się grafiką, projektowaniem. Naturalną koleją rzeczy było rozszerzenie swoich zainteresowań projektowych w stronę UX i UI designu, szerszego kontekstu projektowania, także w IT. W moim wyborze utwierdził mnie także mój mąż, który na co dzień jest związany z branżą IT i bardzo kibicuje moim poczynaniom.

W projekcie zdecydowałaś się właśnie na kurs UX Designer. To było takie przypieczętowanie tego czym chciałabyś się zajmować zawodowo?

Kurs „UX Designer’’ był jedną z cegiełek potrzebnych do zbudowania mojego zamku marzeń – to jest ścieżki zawodowej! Jest to od dawna obszar moich zainteresowań i poszukiwań. Bardzo chciałam usystematyzować sobie zdobytą już wcześniej wiedzę oraz zaprojektować aplikację mobilną do swojego UX-owego portfolio. Kurs dawał takie możliwości.

Wspaniale! Wiem, że w trakcie kursu zaczęłaś współpracę z innymi uczestnikami i razem tworzycie również Twoje marzenie – aplikację. Opowiesz co to za innowacyjny pomysł?

Na kursie UX Designera moja grupa liczyła pięć osób. Z trzema dziewczynami zżyłyśmy się bardzo mocno. Świetnie nam się razem pracowało na kursie, po jego zakończeniu postanowiłyśmy się regularnie spotykać online. Założyłyśmy wspólną grupę projektową. Jako projektantki UX wyznajemy podobne wartości. Bardzo ważne są dla nas bieżące problemy społeczne, wpływ na wzrost świadomości ekologicznej ludzi oraz na szeroko pojęty styl życia w trosce o naszą planetę.

Obecnie w ramach naszych działań realizujemy projekt aplikacji mobilnej pomagającej edukować użytkowników w temacie slow fashion- począwszy od naturalnych materiałów, poprzez zrównoważoną produkcję, aż po odpowiedzialne zakupy i modę w stylu slow. Aplikacja oprócz szerokiego aspektu edukacyjnego pomaga także zmapować swoją szafę oraz poznać i uświadomić sobie własne potrzeby w tym zakresie. Myślę, że w dzisiejszym konsumpcyjnym stylu życia jest to naprawdę potrzebna aplikacja.

Brzmi niesamowicie! Trzymamy kciuki, żeby wszystko poszło według planu! Jadziu, jeszcze jedna rzecz – zaraz po projekcie otrzymałaś propozycję pracy. Jak to się stało?

Zgadza się, pracę otrzymałam praktycznie zaraz po zakończeniu naszego projektu. Kiedy byłam jeszcze jego uczestniczką rozpowiadałam na prawo i lewo swoim znajomym, że biorę w czymś takim udział. Pewnego ranka otrzymałam wiadomość od koleżanki o ciekawym stanowisku wiążącym się z moimi zainteresowaniami. Pomimo, że rekrutacja była wewnętrzna, za namową znajomej wysłałam swoją aplikację i zostałam zaproszona na rozmowę, której finałem jest właśnie moja nowa praca.

Gratuluję niesamowitego zaangażowania i odwagi! A powiedz: co Cię motywuje do ciągłego rozwoju i zmian?

Jestem osobą, która lubi być w ciągłym ruchu, mieć wiele rzeczy na głowie, robić wiele na raz. Kiedy angażuję się w parę projektów czuję się szczęśliwa i – paradoksalnie – im więcej mam na głowie, tym lepiej jestem zorganizowana. Bardzo lubię poszerzać i podnosić swoje kompetencje, wyznaję zasadę lifelong learning’u. To pomaga mi być na czasie w stale rozwijającym się obszarze nowych technologii i projektowania UX.

Na koniec naszej rozmowy chcę Cię poprosić o podzielenie się dawką motywacji dla innych mam. Co Ty powiedziałabyś dzisiaj innym mamom, które chcą wrócić na rynek pracy?

Mamy nie bójcie się zmian! Pojawienie się Waszego dziecka na świecie to też była ogromna zmiana i… dałyście radę 🙂 Żeby z wielkiej śnieżnej góry spadła lawina potrzebna jest najpierw mała kulka. Czas na pierwszy krok jest właśnie dziś! Żeby uruchomić lawinę zdarzeń trzeba go zrobić i nie martwić się na zapas, co będzie potem.

Jadziu, bardzo dziękuję za tak inspirującą rozmowę!

Projekt „Odważ się mamo – program mentoringowy” był realizowany dzięki ogromnemu wsparciu ze strony Mentorek i Mentorów oraz pomocy Fundacji State Street Bank. To organizacja założona w 1977 roku przez globalną korporację State Street Bank. Fundacja już kolejny raz wspiera nasze działania. Dziękujemy!

Zdjęcie: Prywatne archiwum Jadzi

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
W Mamo Pracuj koordynuje projekt "Odważ się mamo i wróć z nami do pracy" oraz wspiera inne działania Fundacji. Jest żoną faceta, który nie zna słów "Nie wiem, nie umiem" i mamą 3 energicznych dzieci. Pasjonatka rozwoju, miłośniczka sportu i górskich wycieczek, a książki są dla niej ważniejsze niż nowe ubrania :) Uwielbia wyzwania i ciekawe historie, pisane ludzkim doświadczeniem.

Regulamin konkursów Mamo Pracuj na Facebook’u

Regulamin konkursów Mamo Pracuj na Facebook'u

Regulamin Konkursu

§1 Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursów na fanpage’u https://web.facebook.com/MamoPracuj/ jest Fundacja Mamo Pracuj, ul. Zamknięta 10 lok 1.5, 30-554 Kraków

2. Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg konkursów. Wszelkie roszczenia związane z konkursami należy kierować wyłącznie do Organizatora konkursu.

3. Fundatorami nagród w konkursach są partnerzy Organizatora, lub sam Organizator.

4. Akcja konkursowa Organizowana jest wyłącznie za pośrednictwem portalu internetowego Facebook.

5. Udział w konkursie jest nieodpłatny.

6. Czas trwania konkursu podawany jest każdorazowo w informacji o konkursie. Standardowo konkurs trwa kilka dni. W wyjątkowych sytuacjach Organizator konkursu może przedłużyć lub przerwać trwanie konkursu, w określonym przez siebie zakresie, o czym poinformuje uczestników konkursu na fanpage’u wskazanym w §1 pkt.1 Regulaminu.

§2 Uczestnicy

1. Uczestnikami konkursu mogą być:

  • osoby fizyczne, pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby nie pełnoletnie albo nieposiadające pełnej zdolności prawnej z innych przyczyn, które mogą wziąć udział w konkursie za zgodą swoich przedstawicieli ustawowych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego,
  • posiadające tylko jedno prawdziwe konto osobowe na portalu Facebook,
  • przestrzegające regulaminu Facebooka, znajdującego pod adresem:  https://www.facebook.com/legal/terms]

2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest posiadanie statusu fana profilu https://web.facebook.com/MamoPracuj/ w portalu Facebook oraz akceptacja postanowień Regulaminu.

3. Przystępując do konkursu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych imię, nazwisko, nick, a w przypadku Laureatów także: adres e-mail oraz dane do wysyłki nagrody, na potrzeby konkursu oraz na rozpowszechnianie treści Zgłoszenia w obrębie fanpage’a: https://web.facebook.com/MamoPracuj/.

4. Przystępując do Konkursu Uczestnik Konkursu potwierdza, że:

a) akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i w celach wskazanych w Regulaminie,

b) zwalnia Facebook z wszelkiej odpowiedzialności związanej z konkursem.

5. Członkinie zespołu Mamo Pracuj nie mogą brać udziału w konkursie.

§3 Zasady konkursu

1. Aby wziąć udział w konkursie należy skomentować post konkursowy zamieszczony fanpage’a https://web.facebook.com/MamoPracuj/udzielając odpowiedzi na pytanie konkursowej

2. Uczestnik konkursu musi być fanem profilu Facebookowego https://web.facebook.com/MamoPracuj/

3. Komplet wszystkich powyższych elementów nazywany jest dalej Zgłoszeniem.

4. Każdy użytkownik jest uprawniony do dowolnej liczby zgłoszeń.

5. Organizator poinformuje o laureatach na swoim profilu Facebookowym https://web.facebook.com/MamoPracuj/w osobnym poście lub komentarzu; podając imię oraz nazwisko, lub nick, używane przez Uczestnika w serwisie Facebook.

§4 Nagrody

1. Nagrody w konkursie są prezentowane na zdjęciach wraz z informacją o konkursie.

2. Jury (w skład którego będą wchodzić osoby z ramienia Organizatora) będzie oceniało przede wszystkim:

a) zgodność Zgłoszenia z tematyką konkursu,

b) oryginalność i kreatywność Zgłoszenia.

3. Laureat zobowiązany jest do przesłania swoich danych adresowych do wysyłki, niezbędnych do przekazania nagrody na adres e-mail, podamy w wynikach konkursu. Niepodanie przez Laureata danych osobowych, o których mowa powyżej, w terminie 21 dni od dnia opublikowania wyników konkursu, oznacza rezygnację Laureata z prawa do nagrody i powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Organizatora.

4. W przypadku, w którym Laureat jest niepełnoletni lub nie posiada pełnej zdolności do czynności prawnych z innych przyczyn, zgoda przedstawiciela ustawowego na udział tego Laureata w konkursie oraz odebranie przez niego nagrody musi zostać doręczona na piśmie na adres Organizatora w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Laureata wiadomości o nagrodzie.

5. Nagrody zostaną wysłane w formie listu poleconego lub dostarczone przez kuriera wyłącznie w obrębie Rzeczypospolitej Polskiej. Wysyłki poza granice Polski nie są realizowane.

§5 Prawa Autorskie i inne

1. Przystępując do konkursu, użytkownik oświadcza, ze jest autorem i posiada prawa autorskie majątkowe do treści, zdjęć, obrazów i innych utworów, które zgłasza w Konkursie, oraz że nie naruszają one praw osób trzecich.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji kont użytkowników, prac, głosów i komentarzy oraz do usuwania ich bez podania przyczyny. §5 ust. 3 stosuje się odpowiednio.

3. W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszustwa, naruszenia cudzych praw autorskich lub innych praw osób trzecich oraz innych naruszeń Regulaminu Aplikacji Konkursowej i Regulaminu Facebooka, Organizator może podjąć decyzję o zdyskwalifikowaniu Zgłoszenia lub Zgłoszeń Uczestnika w konkursie.

4. W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu.

§6 Reklamacje i postanowienia końcowe

1. Reklamacje związane z konkursem mogą być zgłaszane wyłącznie w formie listu e-mail, na adres [email protected], z dopiskiem „Reklamacja” w terminie 14 od zaistnienia podstawy reklamacji, lecz nie później niż do 21 dni. Reklamacje nadesłane pod tym czasie nie będą rozpatrywane.

2. Organizator rozpatruje reklamacje na podstawie niniejszego regulaminu, w terminie do 14 od daty wpłynięcia reklamacji. Za przekazanie odpowiedzi na reklamację w terminie uznaje się wysyłkę listu e-mail w tym terminie. Organizator może wymagać dodatkowych oświadczeń od użytkownika w celu uprawdopodobnienia podstawy reklamacji.

3. Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji podejmowane będą w formie pisemnej.

4. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego, ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.

5. Dane osobowe Uczestników, po zakończonym konkursie nie są w przetwarzane przez Organizatora. Wyjątek stanowią dane Laureatów, których dane przetwarzane są wyłącznie w celach poinformowania o przyznanej nagrodzie i wysyłki przyznanej nagrody, o których mowa w §2 p. 2. Po zakończeniu wysyłki dane nie są dalej gromadzone i przetwarzane.

6. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Kraków, 21 czerwca 2021 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.
Podyskutuj

Wszystkie miejsca zapełniły się w trzy godziny! Druga edycja programu Mamy Plan! już za nami! Zobacz podsumowanie!

Już po raz drugi miałyśmy ogromną przyjemność realizować wspólnie z firmą Franklin Templeton program, który ma niezwykłą moc! Ile mam skorzystało z programu Mamy Plan!? Jak dużo może zmienić jedna konsultacja z rekruterem? Zobacz nasze podsumowanie!
Druga edycja programu Mamy Plan! - podsumowanie

Wszystkie miejsca zapełniły się w trzy godziny! Druga edycja programu Mamy Plan! już za nami!

Program Mamy Plan! we współpracy z Franklin Templeton, to bez wątpienia wyjątkowy projekt, który po raz kolejny okazał się doskonałą odpowiedzią na potrzeby powracających na rynek pracy mam.

Przed udziałem w programie 76% uczestniczek oceniło negatywnie lub średnio swoje szanse na rynku pracy. A już po godzinnej konsultacji z rekruterem Franklin Templeton, aż 70% z nich ocenia swoje szanse pozytywnie i jest gotowa działać dalej!

Pierwsza edycja programu, która odbyła się na przełomie sierpnia i września 2020, podbiła Wasze serca. Ilość i tempo zgłoszeń przeszły nasze oczekiwania – musiałyśmy zamknąć rekrutację już po 24 godzinach!

Wiedziałyśmy, że czekacie na druga edycję z niecierpliwością.
24 marca, punktualnie o 9, otworzyłyśmy zapisy do drugiej edycji Mamy Plan! i wtedy Wy ruszyłyście do akcji. W rezultacie, po trzech godzinach zapełnione zostały wszystkie miejsca oraz lista rezerwowa!

Na czym polega program Mamy Plan! ?

Program Mamy Plan! skierowany jest do kobiet, które wracają do pracy po przerwie, związanej z urodzeniem dziecka. Również do tych, które straciły zatrudnienie lub planują zmienić pracę.

Każda z zakwalifikowanych uczestniczek, miała możliwość wzięcia udziału w 45-minutowej, darmowej konsultacji ze specjalistą ds. rekrutacji z firmy Franklin Templeton. Podczas rozmowy, mamy miały okazję zapytać rekrutera o wszystkie nurtujące sprawy związane z rekrutacją. Skonsultować swoje CV, w związku z tym wspólnie zastanowić się nad najlepszymi rozwiązaniami dla rozwoju ich ścieżki zawodowej.

Ogromnie się cieszymy, że po raz kolejny projekt Mamy Plan! pomógł mamom wracającym na rynek pracy. Tym razem w projekcie udział wzięło 49 kobiet.

Konsultacja z rekruterem, to nie tylko wsparcie merytoryczne, wskazówki dotyczące CV i aktywnego poszukiwania pracy. To także idealna okazja by zrozumieć perspektywę rekrutera, pokonać obawy, nabrać pewności siebie i uwierzyć w swoją moc!

Przeczytaj także nasze podsumowanie I edycji projektu Franklin Templeton i Mamo Pracuj

W czym program pomógł uczestniczkom?

Osoby, które wzięły udział w programie zaznaczają, że otrzymały bardzo dużo wskazówek i wiedzy, które będą mogły wykorzystać podczas poszukiwania pracy. Podkreślają, że bezpośredni kontakt z rekrutrem podczas wspierającej rozmowy był bardzo cennym doświadczeniem.
Zdecydowanie najwięcej konsultacji dotyczyło CV. Uczestniczki wspólnie z rekruterami analizowały teść i formę ich CV, skupiały się podkreśleniu najmocniejszych stron oraz wyeliminowaniu błędów.

Wiele rozmów dotyczyło także serwisu LinkedIn oraz sposobów aktywnego poszukiwania pracy.

„Mogłam swobodnie i atmosferze życzliwości zadać dużo pytań, na które tylko osoba z doświadczeniem w tej branży byłaby w stanie udzielić mi informacji. Dowiedziałam się np. z jakich darmowych źródeł w Internecie mogę poszerzyć swoją wiedzę zawodową. Ponad to, jak ulepszyć swój profil na LinkedIn, w jakich obszarach jest większa szansa na znalezienie pracy.” – pisze uczestniczka programu Mamy Plan!

„Spotkanie było bardzo konkretne. Otrzymałam dużo spersonalizowanych porad i przećwiczyłam nie jedno, a wszystkie powyższe zagadnienia i to w ciągu 1 godziny!” – dodaje kolejna uczestniczka programu.

Skuteczność tego projektu jest widoczna gołym okiem!

Podobnie jak w pierwszej edycji Mamy Plan!, przed konsultacją zapytałyśmy zakwalifikowane uczestniczki o ocenę własnych szans rynku pracy. Przed spotkaniem 76% uczestniczek oceniło negatywnie lub średnio swoje szanse na rynku pracy. Podczas gdy po godzinnej konsultacji z rekruterem Franklin Templeton, aż 70% z nich ocenia swoje szanse pozytywnie! Ta zmiana robi wielkie wrażenie i pokazuje jaką wartość i realne działanie ma program Mamy Plan! .

Program Mamy Plan! został doceniony przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Franklin Templeton wspiera mamy!

Firma Franklin Templeton od lat pomaga mamom w powrocie na rynek pracy. Organizuje dni otwarte dla mam, warsztaty, punkty konsultacyjne, czy speed interview. Program “Mamy Plan!” to kolejne działanie firmy skierowane do kobiet. Wsparcie w postaci konsultacji ze specjalistami ds. rekrutacji ma charakter ogólnopolski i jest nastawione na indywidualne potrzeby uczestniczek.

„Spotkania z uczestniczkami dni otwartych pokazały nam jak ważnym i czasem trudnym procesem jest powrót na rynek pracy. Jak i ile wątpliwości i pytań jest z nim związanych. Tematy okołorekrutacyjne były tematami dominującymi naszych rozmów. Szczególnym powodzeniem cieszyły się punkty konsultacyjne. Panie mogły indywidualnie porozmawiać na temat swojego cv, zmiany ścieżki kariery. Otrzymać odpowiedź na nurtujące je pytania związane z poszukiwaniem pracy czy rozmową kwalifikacyjną.

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną nie mamy szans spotkać się po raz kolejny w biurze. Sytuacja powrotu na rynek pracy stała się jeszcze trudniejsza, dlatego zrodził się pomysł, żeby przygotować nowy program. Program jest tak zaprojektowany, żeby jego uczestniczki dostały nie tylko praktyczne wskazówki jak efektywnie szukać pracy i z sukcesem przejść przez rozmowy rekrutacyjne, ale żeby miały też szansę uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania w tym temacie” – mówi Monika Pokora, Talent Acquisition Lead z firmy Franklin Templeton w wypowiedzi dla portalu Inwestuj w Poznaniu.

Przeczytaj także naszą rozmowę o byciu ojcem i menedżerem z Pawłem i Radkiem, menedżerami we Franklin Templeton!

Akcja “Mamy Plan!” i wszystkie działania jakie podejmujemy we współpracy z firmą Franklin Templeton, ale też innymi pracodawcami, dają kobietom z całej Polski szansę na poznanie rekruterów firmy. Na przełamanie lęków, różnych obaw, sprawdzenie się w bezpiecznych warunkach. Z pewnością to pierwszy krok do skutecznego poszukiwania pracy po dłuższej przerwie lub w tak wyjątkowych czasach, z jakimi mamy do czynienia obecnie. Taka konsultacja, choć nie jest bardzo długa, dodaje wiary w siebie i energii do dalszego samodzielnego działania. A panie, które z nich korzystają to często rewelacyjne kandydatki do pracy – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Wiceprezes i współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl

Serdecznie dziękujemy za współpracę firmie Franklin Templeton, naszemu wieloletniemu partnerowi i jednemu z pierwszych pracodawców w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom

Zdjęcia: Franklin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie