Czego szukasz

Cykl konferencji: 12 kroków do sukcesu

Właśnie trwają zapisy na cykl konferencji dla przedsiębiorców, właścicieli firm oraz osób marzących o własnym biznesie. Fundacja „Twoja Inicjatywa!” przygotowała 16 konferencji, które odbędą się w 4 miastach: Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie. W roli ekspertów wystąpią znani menedżerowie, mówcy i szkoleniowcy m.in. Jacek Walkiewicz, Tomasz Kammel, Robert Korzeniowski, Otylia Jędrzejczak oraz specjaliści takich dziedzin jak: księgowość, marketing, finansowanie etc. Zarezerwuj miejsce już dziś!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 21/07/2015

Skąd pomysł na cykl konferencji?

– Zdajemy sobie sprawę, że założenie i prowadzenie firmy nie jest łatwe. Skomplikowany system podatkowy, brak finansowania na start, niejasne przepisy prawne czy problemy w komunikacji z otoczeniem – to tylko niektóre z barier, z którymi borykają się młodzi przedsiębiorcy – mówi Anna Flaga, Prezes Fundacji „Twoja Inicjatywa!”.

Skąd wziął się pomysł na cykl konferencji z wybitnymi ekspertami i mówcami? – Po pierwsze z rozmów z samymi przedsiębiorcami, którzy dotychczas uczestniczyli w organizowanych przez nas warsztatach. Warto tu zaznaczyć, że w ciągu kilku lat istnienia zorganizowaliśmy ich kilkadziesiąt, wspierając, dopingując i ucząc ponad cztery tysiące młodych przedsiębiorców – dodaje. Ponadto, na rynku dostępnych jest wiele szkoleń o różnej tematyce, jednak w obszarze szeroko zakrojonych szkoleń dla przedsiębiorczych wciąż dostrzegamy niszę. Brakuje kompleksowego programu przygotowującego społeczeństwo do wzrostu i rozwoju istniejącego potencjału przedsiębiorczości.  

Tylko kilka kroków

Program konferencji został oparty na książce „To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu”, która ukazała się na rynku z początkiem tego roku. – Książka cieszy się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców rozpoczynających swoją przygodę z biznesem – podkreśla Adam Głos, prezes Tax Care i pomysłodawca publikacji. – Program konferencji został oparty na książce i przedstawia wszystkie aspekty związane z prowadzeniem własnego biznesu, dzieląc je na 4 moduły tematyczne takie jak Planowanie, Zarządzanie, Promocja, Sprzedaż – podkreśla Adam Głos. Program konferencji został przygotowany tak, by każdy z uczestników mógł znaleźć w nim coś dla siebie, niezależnie od tego, czy zdecyduje się na uczestnictwo w jednym spotkaniu, czy wybierze cały cykl tworzący całość. W ramach każdego z modułów eksperci z danej dziedziny przeprowadzą po trzy praktyczne warsztaty m.in. o finansowaniu działalności gospodarczej, zarządzaniu czasem, skuteczniej sprzedaży i komunikacji. Ponadto podczas wydarzenia prelegenci przedstawią możliwości budowania sieci kontaktów, podpowiedzą jak zaplanować i realizować skuteczną kampanię marketingową. Aby przybliżyć się do osiągniecia pełnego sukcesu, należy wziąć udział we wszystkich 4 modułach tematycznych, które jednoznaczne są ze zrobieniem 12 kroków do sukcesu.

Do sukcesu zainspirują najlepsi

Na zakończenie każdego z modułów organizator zaprosił mentora, który opowie o trudnej sztuce motywacji, o roli determinacji w dążeniu do celu, radzeniu sobie ze stresem i pokonywaniu przeciwności losu. Do sukcesu inspirować będą: Jacek Walkiewicz – psycholog, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 300 firm; Otylia Jędrzejczak i Robert Korzeniowski – wielokrotni mistrzowie olimpijscy, świata i Europy oraz Tomasz Kammel – znany polski dziennikarz i prezenter telewizyjny, reprezentujący środowisko show – biznesu.

Szczegóły  

Koszt udziału w jednym całodniowym spotkaniu (1 moduł) to 599 zł, jednak specjalnie dla osób zainteresowanych pełną ofertą konferencji istnieje możliwość zakupu wstępu na wszystkie 4 moduły w promocyjnej cenie: 1999 zł. W cenie biletu, poza udziałem w warsztatach są: materiały szkoleniowe, książka „To Twoja Firma”, przerwy kawowe i lunch.
 


Dodatkowo, firma Tax Care – główny partner i sponsor wydarzenia – dla wszystkich swoich klientów przygotowała pulę biletów w cenie 299 zł za 1 moduł. Z kolei nowi klienci Tax Care otrzymają bezpłatne zaproszenie na jedno z wybranych spotkań.
 

Więcej informacji na stronie: www.12krokowdosukcesu.pl

Zdjęcie: materiał organizatora 
 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

Jak założyć własną firmę? – 21 wskazówek dla każdej mamy

Myślisz o założeniu własnej działalności? Chciałabyś dowiedzieć się jakie będziesz płacić składki? Kiedy możesz zacząć od działalności nierejestrowanej? Czy możesz założyć firmę na macierzyńskim? W końcu, czy dostaniesz dotację? Mam dla Ciebie 21 wskazówek, które podpowiedzą Ci jak założyć własną firmę.
  • Joanna Gotfryd - 12/06/2019
21 wskazówek jak otworzyć własną firmę

Jak założyć własną firmę?

Własny biznes to coś o czym myśli wiele mam. Jeśli i Tobie chodzi po głowie, skorzystaj z wiedzy, którą zebrałyśmy w tym miejscu specjalnie dla Was!

Zakładanie własnej firmy – działalność nierejestrowana i mały ZUS:

Na czym polega działalność nierejestrowana?

Jaki jest maksymalny okres ulg przy zakładaniu działalności?

Konstytucja biznesu – prowadzenie firmy będzie łatwiejsze

Ulga na start dla nowych przedsiębiorców

Ulga na start – pół roku bez ZUS – nowe przepisy

Pieniądze na własny rozwój:

Inwestuj w rozwój krok po kroku – jak dostać dofinansowanie z programu POWER?

9 pomysłów skąd wziąć pieniądze na rozwój zawodowy

Pożyczki na kształcenie Twoją szansą na rozwój

Dotacje na własną firmę:

Czy na urlopie macierzyńskim mogę dostać dotację na rozwój biznesu?

Jak wypełnić wniosek i dostać dotację na założenie firmy?

Dotacja na założenie firmy – jak się o nią starać?

Własny biznes – zakładanie, finansowanie i inne:

Własna firma, czy się do tego nadajesz? Zalety i wady własnego biznesu

Czy pobierając świadczenie rodzicielskie można założyć działalność gospodarczą?

12 podpowiedzi jak założyć biznes bez pieniędzy

Jak założyć firmę – własna działalność krok po kroku

Własna firma na etacie, czy to się opłaca?

Własna firma na macierzyńskim

Jak założyć działalność gospodarczą na macierzyńskim krok po kroku?

Koniec urlopu macierzyńskiego – czy warto założyć działalność gospodarczą?

Zasiłek macierzyński i działalność gospodarcza – wszystko co musisz wiedzieć o składkach

Historie mam które założyły własne firmy:

9 historii kobiet, które dzięki fotografii pracują z pasją

3 historie mam, które założyły biznes on-line po urodzeniu dziecka

A może jest jeszcze coś, co chciałabyś wiedzieć na temat zakładania własnej firmy? Napisz do nas!

Spodobał Ci się ten materiał? Udostępnij go proszę, niech ta wiedza idzie w świat!

Zdjęcie: Pixabay.com

 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.

Strategia biznesowa. Dlaczego warto ją mieć?

Co to jest strategia biznesowa, czym różni się od biznes planu i kto powinien ją przygotować? W 3 prostych krokach pokażę Ci jak przygotować strategię rozwoju Twojego biznesu, również franczyzowego.
  • Agnieszka Słowik - 12/06/2019

Co to jest strategia biznesowa?

Strategia biznesowa to przemyślany plan działania, dzięki któremu firma będzie się dynamicznie rozwijać, decyzje przez nas podejmowane będą spójne, a proces zarządzania przedsiębiorstwem przyniesie spodziewane rezultaty.

W odróżnieniu od biznes planu strategia biznesowa ma charakter długookresowy (3-5 letni). Biznes Plan tworzy się przede wszystkim dla startupów przed rozpoczęciem ich działalności. Jest on skierowany głównie do banków i inwestorów w celu przekonania ich, że warto zainwestować środki w nowe przedsięwzięcie. Strategia biznesowa tworzona jest w celu określenia priorytetów, dzięki którym firma będzie się rozwijać. Jest to więc plan rozwoju zarówno dla nowych, jak i istniejących podmiotów gospodarczych, w tym dynamicznie rozwijających się sieci franczyzowych.

Analiza w 3 krokach

Jednym z prostszych sposobów opracowania strategii biznesowej jest przeprowadzenie krok po kroku perspektywicznej analizy potrzeb potencjalnych klientów, partnerów biznesowych oraz określenie własnych celów i priorytetów. Podstawą takiej analizy są odpowiedzi na postawione niżej pytania.

Krok 1 – Określenie własnych celów i ambicji

Dlaczego chcesz zaangażować się w to przedsięwzięcie?

Jakie są Twoje pasje, ambicje i cele życiowe? Czy ich realizacja wiąże się chociaż pośrednio z zakresem usług/produktów sieci franczyzowej, która Cię zainteresowała?

Co jest dla Ciebie najważniejsze? Realizacja własnych pasji czy maksymalizacja dochodu?

Co łączy Cię z Twoimi partnerami biznesowymi, w tym ze współpracownikami, dostawcami i klientami (np. więzy rodzinne, przyjaźń)?

Spójrz na Twój biznes z perspektywy klienta. Zastanów się nad tym, co faktycznie chcesz mu sprzedać. Skup się nie na Twoim produkcie lub usłudze, ale na tym co Ty sama możesz mu zaoferować.

Krok 2 –  Określenie celów biznesowych

Aby wskazać cele biznesowe należy przede wszystkim zdefiniować misję przedsiębiorstwa. Misja określa sens istnienia firmy, wskazuje najważniejsze zadania oraz wartości oferowane klientom. Należy się również zastanowić nad tym, gdzie chcielibyśmy, aby nasza firma znajdowała się za 3-5 lat, a następnie wyznaczyć mierzalne cele, które będziemy realizować w drodze do sukcesu.

Również franczyzodawca powinien okreslić swoją misję, dlatego warto zapytać go o szczegóły. Obie misje, a więc wizje naszego wspólnego biznesu, powinny być spójne.

Krok 3 – Analiza rynku

Na początku należy wskazać 10 najważniejszych potencjalnych klientów, a następnie określić ich oczekiwania. Warto zastanowić się również nad tym, co my chcemy, aby zrobił nasz potencjalny klient oraz nad tym co my chcemy, aby myślał nasz potencjalny klient. Na koniec trzeba sprecyzować to, co odróżnia nas od konkurencji oraz to, w czym jesteśmy od niej lepsi.

Czy strategia jest potrzebna we franczyzie?

Mimo tego że franczyza to sprawdzony model biznesowy, strategia w tym przypadku również jest koniecznością. Powodów jest kilka. Przede wszystkim nasz biznes będziemy rozwijać w innej lokalizacji. W związku z tym struktura populacji może różnić się od tej, w której działa franczyzodawca. Warto zastanowić się i przeanalizaować nasz rynek lokalny. Podobieństwa i różnice wykazane względem rynku, na którym działa franczyzodawca, mogą być zarówno nasżą mocną jak i słabą stroną. Najważniejsze jest to, aby mieć ich świadomość.

Sprawdź jakie pomysły na franczyzę przygotowaliśmy dla Ciebie:

 

 

Edukido

Logo MathRiders

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Słowik
Ekonomista, pasjonuje ją aktywny rozwój biznesu, szczególnie franczyza, dlatego kilka miesięcy temu założyła portal biznesowy www.RynekFranczyzy.pl i została pierwszym w Polsce brokerem franczyzowym. Asertywna idealistka, która lubi łamać stereotypy i zachęcać do działania innych. Z jej inicjatywy powstał także serwis dla mam www.MamaSprzeda.pl. Szczęśliwa mama 6-letniej Hani.
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail