Czego szukasz

Best Quality Employer 2019 – zgłoś się do kolejnej edycji

Masz swoją firmę? Zatrudniasz pracowników? Mamy coś właśnie dla Ciebie! Ruszyła kolejna edycja programu Best Quality Employer. Dołącz do najlepszych pracodawców w kraju! A my, Mamo Pracuj jesteśmy patronem tego wydarzenia, dlatego już teraz chcemy Was o tej akcji poinformować!

Gala Best Quality Employer 2018

Dlaczego warto się zgłosić?

  • Chcesz być liderem rynku pracy?
  • Chcesz zwiększyć rozpoznawalność marki pracodawcy ?
  • Chcesz obniżyć czas i koszty rekrutacji ?
  • Chcesz przyciągać najlepsze talenty?

Jeśli tak, zgłoś się do programu Best Quality Employer 2019 i zdobądź tytuł i statuetkę najlepszego pracodawcy w Polsce.

Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej ogłosiło nabór do 4 edycji programu, w którym nagrodzi najlepszych pracodawców w kraju prestiżowym tytułem Best Quality Employer 2019.

Cele programu

Best Quality Employer ma na celu wyłonienie oraz promocję przedsiębiorstw, które wyróżniają się rzetelnością pod względem polityki zatrudnienia, rozwiązań pracowniczych i zarządzania zasobami ludzkimi. To firmy godne zaufania, dbające o rozwój pracowników oraz zapewniają stabilność zatrudnienia, zapewniając jednocześnie przyjazną atmosferę w pracy.

– Naszym celem jest wyłonienie firm zapewniających najlepsze warunki pracy. W procesie weryfikacji oceniana jest polityka zatrudnienia i zarządzania zasobami ludzkimi, możliwości awansu i rozwoju, stabilność i atrakcyjność warunków zatrudnienia, a także dbałość o tzw. work-life balance – mówi Elżbieta Michalska, Prezes CBCK.

Program Best Quality Employer idealnie wpisuje się w zyskujące na popularności działania z zakresu employer brandingu, wdrażane przez coraz więcej firm obecnych na polskim rynku. Wyróżnienie jest skutecznym narzędziem PR-owym i marketingowym, potwierdzającym dbałość firm o kapitał ludzki. Pomaga budować silną markę pracodawcy i pozycjonować firmę wśród liderów rynku pracy.

Proces rekrutacji stanowi coraz większe wyzwanie dla pracodawców, rosną również wymagania kandydatów. Nasz program ma pomóc jednym i drugim – wyjaśnia Marcin Andrzejewski, Dyrektor Programowy CBCK. – Tytuł Best Quality Employer pomaga budować pozytywny wizerunek marki pracodawcy, przyciągać najlepszych specjalistów , a tym samym uskutecznić proces rekrutacji. Kandydatom zaś daje wskazówkę, z kim na rynku warto wiązać swoją karierę zawodową – dodaje.

Co zrobić by dołączyć do najlepszych i uzyskać tytuł?

Aby uzyskać tytuł Best Quality Employer , uczestnicy muszą przejść proces certyfikacji i spełnić określone w nim standardy. Zdobycie statuetki uprawnia do posługiwania się tytułem Best Quality Employer bez ograniczeń czasowych z rokiem nadania.

Zgłoszenia przyjmowane są do 18 września.

Finał programu wraz z wręczeniem statuetek planowane jest w październiku 2019 r w jednym z prestiżowych hoteli w Warszawie.

Mamo Pracuj jest patronem tego wydarzenia, w związku z tym o wszystkich szczegółach będziemy jeszcze informować.

Zobacz jak przebiegała gala rozdania nagród Best Quality Employer 2018.

Laureatami poprzedniych edycji zostali m.in.:
Kaufland Polska, Tax Care, DHL Global Forwarding , mBank, Link4, Budimex. Murapol, Sage, Bouygues Immobilier Polska, Decora i wiele innych.

Wejdź na stronę i poznaj szczegóły! >>>

Kontakt:
Justyna Nakonieczna
Koordynator programu
te. 512 009 069
[email protected]

Zdjęcie: Kasia Saks

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Szczęśliwa żona i mama czwórki dzieci. Macierzyństwo to jej największa pasja, motywująca do rozwoju i działania. Z przyjemnością oddaje się pisaniu. Kocha muzykę, kino i dobre jedzenie. Lubi śledzić trendy i wprowadzać je w życie. Zawodowo początkująca, ale z apetytem na sukces.

Video: Jak być dobrym sprzedawcą w finansach? Praca w bankowości – zobacz webinar!

"Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?" to drugi z serii trzech webinariów przygotowanych wspólnie z Santander Bank Polska. Podczas spotkania ekspertki Santander Bank Polska podzieliły się swoją wiedzą i doświadczeniem profesjonalnych sprzedawców. Jeśli interesuje Cię praca w bankowości, koniecznie zobacz nagranie z naszego webinaru!

Praca w bankowości – zobacz webinar!

Podczas serii trzech webinarów zorganizowanych wspólnie z Santander Bank Polska, omówiłyśmy wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące rozpoczęcia i rozwoju kariery w branży bankowej. Pierwszy webinar dotyczył szans i wyzwań w pracy z klientem.

Dzisiaj publikujemy dla Ciebie drugi, w którym ekspertki Santander Bank Polska odpowiadają na pytanie „Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?”

Dzięki uczestnictwu w naszym cyklu, będziesz mogła krok po kroku przygotować się do wejścia w nową branżę!

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Jak być dobrym sprzedawcą w bankowości?
  • Jakie wykształcenie i doświadczenie jest potrzebne na stanowisku sprzedawcy?
  • Które cechy charakteru są ważne, aby być dobrym doradcą?
  • Oraz wiele innych praktycznych wskazówek dotyczących branży bankowej.

Kim są nasze ekspertki?

Justyna Pietraszewska
Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Magister Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego o specjalizacji Rynki Finansowe. Od 2013 doradca klienta w Santander Bank Polska. Od 6 lat dyrektor 1 Oddziału w Strzelinie. Pasjonatka rolnictwa. Prywatnie mama 12-letniego Miłosza i rocznego Ignasia. W wolnych chwilach pasjonatka podróży, jazdy na nartach i nurkowania.

Małgorzata Szelwicka
p.o. Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Uzyskała stopień magistra na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. Od 15 lat pracuje w finansach. Od 11 lat Pracownik Santander Bank Polska. Od 8 lat menadżer zespołu sprzedażowego. W chwili obecnej p.o. dyrektor 12 oddziału we Wrocławiu. W 2020 Bohaterka Ryzyka Santander Bank Polska. W życiu prywatnym mama 4 letniej Łucji. W wolnych chwilach wolontariuszka Fundacji Santander i skrzypaczka.

Moderacja: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska (Fundacja Mamo Pracuj)

Sprawdź aktualne oferty pracy Santander Polska!

Zdjęcie: zrzut ekranu z nagrania webinaru; pozostałe zdjęcia archiwum prywatne.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.

Koszulki damskie z nadrukiem – pomysł na prezent dla pracowników

Nie od dziś wiadomo, że za sukcesem każdej firmy stoi między innymi dobrostan pracowników. Osoby, które czują się ważne i doceniane, są efektywniejsze i lepiej wykonują powierzone im zadania, a ponadto czują więź z pracodawcą i współpracownikami. Wszystko to ma niebagatelny wpływ na funkcjonowanie firmy. Oprócz dobrej atmosfery na co dzień i spotkań integracyjnych, warto także pomyśleć o drobnych podarunkach. Dobrym pomysłem na prezent dla pracowników mogą się okazać koszulki damskie z nadrukiem.
Kobieta obdarowana koszulkami dla pracowników

Koszulki damskie z nadrukiem – dlaczego są idealnym prezentem?

Po pierwsze – t shirty damskie z nadrukiem to niezwykle praktyczny prezent, który nie zostanie schowany czy rzucony w kąt, ale rzeczywiście się przyda. Po drugie prezent ten można dowolnie spersonalizować, co dodatkowo pokazuje zaangażowanie pracodawcy w życie społeczności pracowników. Na takiej koszulce można umieścić nadruk lub napis, nawiązujący na przykład do panujących w firmie zwyczajów czy powiedzonek.

Przeczytaj także: Rozwijaj swoje talenty w firmie, która ceni Ciebie i Twoją rodzinę

Koszulki z nadrukiem dla pracowników – na jakie okazje?

Obdarowanie pracownika koszulką z nadrukiem może stanowić miły gest na powitanie – na przykład po dłuższej nieobecności, spowodowanej chorobą lub urlopem macierzyńskim czy wychowawczym. Powrót do pracy wiąże się z reguły ze stresem i niesie za sobą wiele obaw, a ponowne zaaklimatyzowanie się w miejscu pracy może zająć nawet kilka dni. Miłe powitanie i zabawny prezent na pewno pomogą przełamać lody i szybko wrócić do rutyny pracowniczej sprzed urlopu.

Koszulki z nadrukiem mogą być także miłym prezentem dla nowego pracownika, który dopiero dołącza do zespołu. Dzięki temu od razu poczuje się pewniej i łatwiej będzie przyswajał niezbędną do wykonywania obowiązków wiedzę.

Jakie koszulki wybrać na prezent dla pracowników?

Jak już wspominaliśmy – mogą to być koszulki z zabawnym napisem, którego często używacie w firmie. Może nić porozumienia między pracownikami utworzyła się na bazie wspólnej fascynacji jakąś filmową produkcją lub ulubionym gatunkiem muzyki? Takie koszulki można znaleźć bez problemu.

Należy pamiętać także o rozmiarze. Lepiej zdecydować się na pakiet koszulek w nieco większym rozmiarze. Pozwoli to uniknąć niezręcznej sytuacji, gdy koszulka będzie za mała. Większe koszulki można natomiast nosić jako tzw. oversize, co jest bardzo modne. Chyba że pracodawca zna rozmiar każdego z pracowników – można go wówczas dobrać indywidualnie do każdej osoby.

Zdjęcie: Canva

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×