Czego szukasz

Ambasadorka życia z pasją – Ewa

Ewa Ziomek – zafascynowana ludźmi żyjącymi z pasją założyła firmę szkoleniową, w której oni mogą dzielić się swoją wiedzą. Chce czerpać pozytywną energię i przekazywać ją klientom i swojej rodzinie – Ewa jest mamą dwóch małych i wesołych dziewczynek – Zosi i Zuzi.

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 12/09/2014

Ewo, jakie były początki?

Jestem mamą dwóch córek, Zuzi i Zosi. Po zakończeniu urlopu macierzyńskiego wiedziałam, że chcę założyć własną firmę i realizować się zawodowo. Pomysłów na biznes było dużo, zwyciężyła jednak idea współpracy z ludźmi, którzy w życiu kierują się pasją. Tak powstała Ambasada Pasji.

Jak wpadłaś na taki pomysł?

Spotkania z ludźmi zafascynowanymi swoją pracą zarażają mnie pozytywną energią. Powstał więc pomysł prowadzenia firmy szkoleniowej, w której szkoleniowcy to osoby z prawdziwą miłością do tego co robią. Ambasada Pasji to firma prowadzona przez ludzi z pasją dla ludzi z pasją. Szkolenia dotyczą wielu dziedzin, między innymi: gastronomia, zdrowy styl życia, rękodzieło, informatyka, psychologia, wizaż, stylizacja.  Prowadzimy zajęcia dla dzieci, osób dorosłych, jak również dla seniorów. Nie zamykamy się na żadne dziedziny, każdy kto chce się rozwijać znajdzie coś dla siebie. Na szkolenia zapraszamy osoby, które chcą nauczyć się czegoś od podstaw lub rozwijać się już w znanej sobie dziedzinie. Szkolenia są w przystępnych cenach, tak by każdy mógł z nich korzystać.

Ile czasu minęło od pomysłu do realizacji firmy Twoich marzeń? Jakie przeszkody trzeba było pokonać

Organizacja firmy zajęła około 3 miesiące. Nie byłam sama. Firmę prowadzę wraz z Anią, która nie tylko jest moją wspólniczką, ale przede wszystkim przyjaciółką.  Przeszkody, które trzeba pokonać pokonujemy razem. Tworzymy świetny zespół.

Czy masz wsparcie najbliższych?

Wsparciem jest dla mnie mój mąż i przyjaciele. Zawsze konsultuję swoje decyzje z najbliższymi. Opowiadam o swoich pomysłach, przedstawiam propozycje, a przyjaciele dorzucają swoje pomysły. Krytyka z ich ust jest często najlepszym drogowskazem.

Czy to że jesteś mamą w jakikolwiek sposób wpływa na prowadzenie biznesu?

Tak, wpływa i to bardzo znacząco. Chcę by moje córki widziały w swojej mamie kobietę, która cieszy się życiem, realizuje się zawodowo i jest zawsze uśmiechnięta. Obowiązki domowe i wychowanie dzieci to już praca na pełny etat, dlatego tak wdzięczna jestem za wsparcie mojego męża. Grunt to planowanie czasu. Zazwyczaj w niedzielę planuję cały tydzień z góry, rozdzielam obowiązki domowe i opiekę nad dziećmi pomiędzy mnie i męża. Kiedy pojawiły się w moim życiu dzieci musiałam przejść szkołę z organizacji czasu. Teraz gdy prowadzę biznes jeszcze lepiej potrafię organizować czas i ustalać priorytety.

Twoje córki…

… Zosia i Zuzia urodziły się rok po roku. Uważam, że jest to idealna różnica wieku między dziećmi.  Bawią się razem, rozwijają szybciej. Zawsze chciałam mieć dzieci i chcę mieć ich więcej. Dzieci nie utrudniają pracy, utrudniać ją może tylko zła organizacja lub jej brak. Czy inspirują? – mogą inspirować, jeśli tego chcemy.

Opowiedz nam jak wygląda Twój dzień, jak udaje Ci się łączyć życie zawodowe z rodzinnym.

Nie jest to wielka sztuka, by nauczyć się łączyć życie zawodowe i rodzinne jeśli tego chcemy.  Mam kilka ,,sztuczek”, które mi pomagają. Zakupy robię głównie on-line. Większość pracy wykonuję z domu pracując na komputerze lub przez telefon. Spotkania poza domem umawiam w czasie kiedy mąż zajmuje się dziećmi, lub proszę o pomoc nianię. Gotuję z wyprzedzeniem na kilka dni, lub przygotowuję dania ze świeżych owoców i warzyw, co nie zabiera zbyt dużo czasu, a do tego jest zdrowe.

Co daje Ci Twoja działalność? Jakie masz marzenia, plany na przyszłość?

Ambasada Pasji to firma dzięki której poznaję ludzi owładniętych swoim własnym hobby. Czasem jest to gastronomia, czasem rękodzieło, zdrowie, psychologia, marketing, informatyka, taniec…. Niezależnie od dziedziny pasjonaci to ludzie pozytywnie nastawieni do życia, pełni energii. Moim marzeniem jest, by takich ludzi na swojej drodze spotykać zawsze, by moja firma rozwijała się a organizowane szkolenia satysfakcjonowały klientów. Plany? Ciągły rozwój osobisty.

Co chciałabyś powiedzieć innym mamom, które szukają swojej drogi zawodowej?

Warto próbować.  Jeśli się nie uda, będziesz wiedziała, co zrobiłaś źle i więcej tego błędu nie popełnisz. Może niekoniecznie własna firma, może praca na zlecenie, a może typowy etat pasuje Ci najbardziej. Ważne, abyś wiedziała co lubisz i co daje Ci radość, dziel się tym. Jeśli masz jakąś pasję, którą chciałabyś rozwijać, przyjdź do mnie na wybrane przez Ciebie szkolenie. Zapraszam.

Dziękuję za rozmowę i życzę spełnienia marzeń i realizacji planów.

Rozmawiała: Paulina Sienczyło

Zdjęcia: archiwum prywatne Ewy

https://www.facebook.com/AmbasadaPasji.info

www.ambasadapasji.pl

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

Mocna marka ma znaczenie!Konferencja Brand Summit 2019

Kandydat do pracy, albo klient spotyka się przynajmniej z czterema markami firmy: marką pracodawcy, marką produktową, marką korporacyjną i marką osobistą. Każda z nich jest inna, ale wzajemnie się mogą wzmacniać. Warto sięgać po rozwiązania, które pozwolą na integrację działań związanych z budowaniem wizerunku marki. Zapraszamy na konferencję!
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 12/11/2019
Grafika Konferencji Brand Summit 2019 ze zdjęciami prelegentów

Jak wzmocnić wizerunek firmy?

Już 21 listopada 2019 w Warszawie odbędzie się konferencja Brand Summit 2019 poświęcona w całości trzem wymiarom marki: pracodawcy, korporacyjnej i konsumenckiej. Będzie to okazja do rozmowy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.

Dla czytelniczek Mamo Pracuj mamy 15% rabatu z kodem MPBS_15.

Prelegenci

Swoją wiedzą podzielą się uznani eksperci i praktycy, tacy jak: Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Kamilla Giedrojć (Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (CEO HRM Institute), Joanna Tonkowicz (Partner Zarządzający Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting), Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist), Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA), Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture), Jakub Semerda (CEO Preeshare).

Co czeka na uczestników konferencji?

Program konferencji jest podzielony na trzy części:

  1. Percepcja marki
  2. Marka zaczyna się od środka
  3. Social, Digital i komunikacja marki

Szczegółowy program znajduje się na stronie: www.brandsummit.pl.

Dzień po konferencji (22.11.) odbędą się warsztaty, które pozwolą na pogłębienie tematów poruszanych na konferencji:

  1. Zintegrowana marka od A do Z – prowadzenie Anna Macnar
  2. EB = Emocje + Biznes – prowadzenie Joanna Tonkowicz oraz Karolina Proczek

Organizator: HRM Institute

Partner Strategiczny: Absolvent Consulting,

Partnerzy: AmRest, StepStone

Patroni Medialni: Instytut Monitorowania Mediów, PRoto , MamoPracuj.pl, Employerbranding.pl, HR Standard, HR News, OOH Magazine, Marketer+, 24/7 Communication.

Termin i miejsce: 21 listopada 2019 r., Budynek Focus, Al. Armii Ludowej 26, Warszawa

Kontakt: Julia Bojanowska [email protected], tel. 535 140 135
Informacje i rejestracja: www.brandsummit.pl

Przy rejestracji nie zapomnij wpisać kodu rabatowego 🙂

Zdjęcia: HRM Institute

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Jak stworzyć najlepszy biznesplan? Bezpłatne spotkanie dla przedsiębiorczych mam – zapisz się!

Myślisz o założeniu własnej działalności i zastanawiasz się od czego zacząć planowanie biznesu? Chcesz kompleksowo przygotować się do założenia własnej firmy? A może będziesz ubiegać się o środki na rozpoczęcie działalności? Wspaniale! Zapraszamy Cię na bezpłatne warsztaty dotyczące tworzenia biznesplanu.
  • Anna Łabno - Kucharska - 08/11/2019

Jesień jest idealnym czasem, żeby pomyśleć o własnej firmie. Tym bardziej, że właśnie wtedy obchodzimy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. Z tej okazji, już 20 listopada w Krakowie, chcemy Was zaprosić na bezpłatne warsztaty oraz indywidualne konsultacje, dotyczące tworzenia biznesplanu specjalnie dla przedsiębiorczych mam!

Nie czekaj i zapisz się już dziś!

Spotkaj się z nami, a my opowiemy Ci o:

  • drogowskazach na drodze planowania własnego biznesu,
  • czym jest biznesplan, po co i jak się go tworzy oraz jakie ma znaczenie,
  • najważniejszych elementach biznesplanu, które przesądzają o powodzeniu biznesu,
  • środkach o jakie możesz ubiegać się na starcie prowadzenia działalności!

Damy Ci przestrzeń na zadawanie pytań. Podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami.

Warsztaty poprowadzą eksperci i praktycy, z którymi współpracujemy od lat:

  • Dariusz Pierzak – finansista z wykształcenia, doświadczenia, zamiłowania i przekonania. Jako właściciel własnej firmy oraz wieloletni kontroler i dyrektor finansowy w dużych przedsiębiorstwach ma praktyczną wiedzę biznesową, i z pasją się nią dzieli.
  • Agnieszka Pierzak – od 2004 roku związana zawodowo z tematyką funduszy unijnych. Najpierw jako pracownik instytucji m.in. ZPORR i POKL, gdzie doskonaliła umiejętności z zakresu wdrażania i rozliczania środków unijnych.

Zespół Mamo Pracuj również tam będzie! 🙂

Poznaj szczegóły i zgłoś się już dziś!

Jesteśmy przekonane, że będzie to owocny czas!

Kiedy się widzimy?

  • 20 listopada 2019 r., w godzinach od 10:00 do 13:00

Gdzie?

  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie
  • 31-124 Kraków, ul. Rajska 1, sala nr 247 (II piętro, prawe skrzydło)

Jak się zapisać?

Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu wystarczy wypełnić formularz 🙂

Na spotkanie zapraszamy również z dziećmi.

W sali, gdzie będą odbywać się warsztaty będzie przygotowany mały kącik dla dzieci 🙂

Jeśli zapisałaś się, ale nie będziesz mogła przyjść z przyczyn losowych, prosimy poinformuj nas o tym. Dzięki temu inna mama będzie mogła skorzystać 🙂

Masz jakieś pytania?
Pisz do mnie: [email protected]

W końcu, kto pyta nie błądzi 😉

Zapraszamy!

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail