Czego szukasz

Agentki do zadań specjalnych, czyli jak pogodzić pracę na etacie z życiem rodzinnym?

Na takie pytanie nie ma jednej odpowiedzi, dlatego do rozmowy o tym jak pogodzić macierzyństwo z pracą zawodową zdecydowaliśmy się zaprosić Marinę i Agnieszkę, prywatnie mamy łącznie 6 dzieci, a zawodowo związane z ProService Finteco. Co im pomaga? Co doceniają? Jakie rozwiązania może wprowadzić pracodawca, aby wspierać swoich pracowników-rodziców? Sprawdźcie!

  • Agnieszka Kaczanowska - 12/03/2018

Marino, niedawno wróciłaś do pracy po urodzeniu drugiego synka. Jak się przygotowałaś do powrotu?

Sprawdziłam rozkład jazdy mojego autobusu numer 189 w kierunku biura. A tak na poważnie, w moim przypadku należało przede wszystkim zdecydować, co robimy z najmłodszym synkiem. Stanęłam przed dylematem – żłobek czy opiekunka? Długo się nie zastanawiałam – padło na żłobek, bo przecież tam też są panie, które zaopiekują się moim synkiem 🙂 Poza tym wydaje mi się, że dziecko w środowisku innych dzieci zupełnie inaczej się zachowuje i rozwija. Oczywiście, wysyłając malucha do żłobka, musiałam się liczyć z tym, że może częściej chorować. Przyznam, że tego obawiałam się najbardziej.

A jak Twoje odczucia związane z powrotem? Czy miałaś jakiekolwiek obawy?

W trakcie trwania mojego urlopu macierzyńskiego byłam w stałym kontakcie z zespołem HR, koleżankami i kolegami z firmy. Bardzo mile się zaskoczyłam, kiedy z okazji narodzin synka dostałam od ProService Finteco przepiękny kocyk dziecięcy i zestaw kosmetyków. W trakcie urlopu docierały do mnie informacje „co nowego”! Dowiedziałam się też, że firma zmienia siedzibę i wrócę do pracy już w nowym biurze.

Z mojego punktu widzenia zakończenia urlopu obawiałam się bardziej po urodzeniu się mojego drugiego dziecka – ilość obowiązków przy dwójce dzieci jest dwukrotnie większa… To dało nam motywacyjny zastrzyk do tego, by na nowo się przeorganizować – ustalić podział, kto zawozi dzieci do przedszkola i żłobka, a kto je odbiera. Wychodzę skoro świt z domu podczas gdy mąż zajmuje się chłopcami rano i zawozi ich do przedszkola. Ja z kolei odbieram dzieciaki po pracy.

Jeśli chodzi o moje odczucia związane z powrotem do firmy, to są one bardzo pozytywne. Przede wszystkim ogromne wsparcie po powrocie otrzymałam od mojej przełożonej. Muszę przyznać, że spotykam się w firmie z dużą wyrozumiałością i to jest dla mnie bardzo komfortowe!

Powiedz nam, czy korzystasz z jakiś rozwiązań typu krótszy czas pracy albo elastyczne godziny? A może coś innego, co Tobie akurat pomaga najbardziej?

Kiedy zbliżał się mój powrót do pracy, postanowiłam że skorzystam z prawa, które przysługuje mamom karmiącym. Jest to dla mnie dużym udogodnieniem. Do 17:15 muszę odebrać dzieci, bo tak pracują placówki publiczne. Kończąc pracę o 16:00 i stojąc w korkach czasami jest to prawdziwe wyzwanie! Byłoby świetnie rozpoczynać pracę od 7:00, lecz niestety nie zawsze jest taka możliwość. Nasza firma bardzo się rozwija – kto wie, być może w przyszłości pojawi się żłobek lub przedszkole w naszej siedzibie lub bardzo blisko niej 🙂

Co mi pomaga najbardziej? Myślę że to, że moja przełożona i mój zespół wykazują ogromne zrozumienie, kiedy dzieci mają gorączkę i muszę zostać w domu. To jest bardzo cenne. Jestem im za to ogromnie wdzięczna.

Dowiedziałam się, że masz nowe zadania, sporo się uczysz. Czym się zajmujesz po powrocie do pracy?

Zaraz po powrocie z urlopu wykonywałam te obowiązki, które należały do mnie przed urlopem – zajmowałam się kontrolą i realizacją płatności, związanych z rozliczeniem transakcji uczestników funduszy inwestycyjnych. Dłuższa przerwa w pracy robi swoje – wiele rzeczy musiałam sobie przypomnieć. Po miesiącu dowiedziałam się, że w moim Wydziale Kontroli Rozliczeń Pieniężnych tworzy się nowy zespół, który będzie odpowiedzialny za naliczanie prowizji. Otrzymałam wtedy propozycję wsparcia nowego zespołu. Przyjęłam!

Obecnie do moich nowych zadań należą m.in. naliczanie prowizji od aktyw i zleceń dla dystrybutorów, kontrolowanie poprawności naliczenia, analiza nowych wymagań, kontrola raportów w PC i samo raportowanie z PC, a także ścisły kontakt z siecią dystrybucji. Czasami mam wrażenie, że zmieniłam branżę ☺. Muszę jednak powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Codziennie uczę się nowych rzeczy. Podoba mi się, że w wykonywaniu moich nowych obowiązków nie ma powtarzalności. Jestem zadowolona z moich nowych zadań i cieszę się, że mogę pracować w miejscu, gdzie panuje przyjemna atmosfera i gdzie pracują życzliwi ludzie.

Co według Ciebie jest kluczem do tego, aby połączyć życie rodzinne i zawodowe?

Hmm (zastanawia się). Myślę, że powinno się być bardzo zorganizowanym i mieć pozytywne nastawienie, nie tylko do pracy, ale i do świata, który nas otacza. Połączenie życia zawodowego z rodzinnym na ogół nie jest łatwe, zwłaszcza kiedy dziadkowie mieszkają w innym mieście. Mimo wszystko jest to możliwe. Za to nic nie sprawia mi tak większej satysfakcji jak to, kiedy w sobotę rano, leżąc w łóżku, słyszę jak w moim kierunku drepczą małe stópki. Starszy syn prowadzi młodszego za rączkę mówiąc:”Chodź, tu jest mamusia”…

A które z benefitów firmy/rozwiązań doceniasz najbardziej?

W firmie pracujemy od poniedziałku do piątku, a więc każdy weekend mogę zarezerwować tylko dla rodziny. Jestem zadowolona z pakietu medycznego, który jest w całości opłacony przez pracodawcę. Mogę nim objąć moją rodzinę. Mam możliwość skorzystać z kwoty w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, którą mogę przeznaczyć na sportowe zakupy albo np. bilety do kina. Ten fundusz może dofinansować również wyjazd lub kolonię dla mojego dziecka. Firma organizuje wydarzenia dla rodzin, jak np. rodzinne warsztaty zdobienia pierniczków lub pisanek. To dobra okazja do tego, by pokazać swoim pociechom jak wygląda miejsce, do którego każdego ranka jedzie ich mama☺ Organizowane są również konkursy dla pracowników i ich dzieci. Są również inne możliwości, jednak dla mnie to właśnie te są najcenniejsze.

Bardzo Ci dziękuję!

Agnieszko, Ty pracujesz w trybie zadaniowym. Co to oznacza?

Zadaniowy tryb pracy oznacza, że mam wyznaczone zadania, które wykonuję w czasie mojej pracy. Sama organizuję sobie czas ich wykonania. Staram się, by powierzone mi polecenia realizować między 7.00 a 15.00. W trakcie rozmowy z moim przełożonym wskazałam, że takie rozwiązanie byłoby dla mnie najdogodniejsze. Po tym czasie przekazuję obowiązki innym pracownikom, którzy pracują w dopasowanych do swojego trybu życia godzinach.

Czy taka możliwość pomaga Ci lepiej połączyć życie rodzinne z zawodowym?

Zdecydowanie tak, możliwość wyboru godzin w jakich pracuję pozwoliło mi na podjęcie zatrudnienia. Kończąc pracę o 15.00 mogę odebrać dziecko z przedszkola. Z uwagi na to, że mój mąż kończy pracę późno, ja mam pewność, że odbiorę malucha na czas. Po powrocie do domu zajmuję się życiem rodzinnym i jestem do dyspozycji moich dzieci. Bardzo komfortowe jest to, że pracujemy od poniedziałku do piątku przez co cały weekend mogę spędzić z moją rodziną i poświęcić czas na nasze rytuały 🙂

Czy mogłabyś nam więcej opowiedzieć o swojej pracy? O Twoich obowiązkach?

Pracuję w Wydziale Rozliczeń. Do moich głównych obowiązków należy obsługa transakcji i operacji rynku finansowego zawartych na rzecz funduszy inwestycyjnych, sporządzanie projekcji przepływów finansowych funduszy, realizacja płatności.

Które z benefitów firmy są Twoim zdaniem najważniejsze w kontekście łączenia życia rodzinnego i zawodowego?

Świetnym benefitem jest dofinansowanie kart sportowych dla członków rodziny. Karty, które mogę zamówić dla całej rodziny są kosztem, który nie obciąża tak mocno domowego budżetu. W pewnym okresie miałam wykupione karty basenowe dla moich dzieci i dla siebie. Była to dla nas prawdziwa mobilizacja, aby częściej chodzić razem na basen. Dzięki temu mogliśmy wspólnie spędzić czas w aktywny sposób! Jako rodzic cenię również opiekę medyczną.

A możesz opowiedzieć jaka atmosfera panuje w trakcie imprez dla dzieci firmowych, jak np. pieczenie pierniczków, i czy dzieci lubią chodzić do mamy do pracy?

Świąteczne ozdabianie pierniczków jest cudowne, moje dzieci uwielbiają tę imprezę i chętnie w niej biorą udział. Nasze koleżanki z HR zawsze przygotowują wszystkie niezbędne rzeczy do zdobienia. Jedna z nich samodzielnie wypieka wszystkie pierniczki właśnie na tę imprezę! Muszę przyznać, że zarówno dzieciaki jak i ich rodzice, którzy przychodzą są bardzo zadowoleni i świetnie się bawią 😉

Jest jeszcze jedna ciekawa inicjatywa, która skradła serce moim pociechom – konkurs „Świąteczna Kartka z Dziecięcą Fantazją”. Zabawa polegająca na zrobieniu rysunku o tematyce bożonarodzeniowej. Najlepsza praca jest drukowana w formie kartki pocztowej celem wsparcia Fundacji Dziecięca Fantazja. Córka i syn biorą udział w tym konkursie i są przepełnieni dumą, kiedy przychodzimy razem do pracy na zdobienie pierniczków, a ich prace razem z pracami wszystkich uczestników konkursu zdobią korytarz w Firmie, a my możemy je podziwiać.

Dziękuję Wam serdecznie za rozmowę, i równocześnie zapraszam do pełnego poznania profilu ProService Finteco w naszej Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie, a także sprawdzenie wszystkich aktualnych ofert pracy.

Kilka słów o naszych Bohaterkach:

Marina Jaraszek jest Starszym Specjalistą w Wydziale Kontroli Rozliczeń Pieniężnych, jest także mamą dwóch wspaniałych chłopców. Niedawno wróciła po przerwie związanej z urodzeniem drugiego synka. Otrzymała nowe zadania i uczy się nowych rzeczy. Chętnie dzieli się również wiedzą i doświadczeniem z innymi pracownikami firmy.

Agnieszka Hladyk pracuje jako Młodszy Specjalista w Wydziale Rozliczeń w Departamencie Administracji i Wyceny Aktywów. Agnieszka pracuje w zadaniowym czasie pracy. Jest mamą czwórki cudownych dzieci. Chętnie angażuje się w życie firmy. Bierze udział w różnych inicjatywach jak np. rodzinne dekorowanie pierniczków czy pisanek.

 

 

https://web.facebook.com/ProServiceFinteco/

https://www.linkedin.com/company/18138011/

https://bulldogjob.pl/companies/profiles/593-proservice-finteco-sp-z-o-o

Zdjęcia: własność ProService Finteco

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów.  
Podyskutuj

Te nawyki ubraniowe sprawią, że nie dostaniesz pracy

Moda jest bardzo ważnym elementem komunikacji. Strój odgrywa ogromną rolę informacyjną. Po kolorze, czy rodzaju ubrania możemy interpretować osobę, strój jest Twoją wizytówką, a odpowiednio dobrany, może podkreślić Twoją wiedzę i doświadczenie. Dlatego to bardzo ważne, abyś przed rozmową kwalifikacyjną zwróciła uwagę na swoje nawyki ubraniowe, gdyż to od nich może również zależeć czy daną pracę otrzymasz.
  • Joanna Tor-Gazda - 24/10/2018
kobieta czeka na rozmowę o pracę

Te nawyki ubraniowe sprawią, że nie dostaniesz pracy

1. Dziurawe spodnie.
2. Niewygodne ubrania – wkładanie na siebie ubrań, które są za małe, za duże (rozciągnięte), niewygodne buty.
3. Ubrania wieczorowe/ sportowe/ nie dobrane do okazji.
4. Przebieranie się za kogoś kim nie jesteś.

Jesteśmy zakładniczkami własnych nawyków ubraniowych, z których bardzo trudno nam wyjść samodzielnie. Ubrania, dodatki, które wkładamy na siebie codziennie, nie zawsze są dobrze przemyślane pod względem komunikacji. Zresztą trudno się dziwić, gdyż nikt nas w szkole nie uczy, jaki komunikat wysyłamy tym co mamy na sobie.

Świadoma komunikacja i zarządzanie osobistym wizerunkiem, to umiejętności, które zmieniają jakość życia. Dlatego dziś chcę Ci opowiedzieć jakie nawyki ubraniowe oraz nawyki związane z dbaniem o siebie, mogą utrudnić Ci znalezienie wymarzonej pracy.

Od ponad 20 lat moją pasją jest komunikacja niewerbalna poprzez wizerunek oraz tworzenie stylu. To czym się z Tobą dzielę w moich artykułach, to nie tylko wiedza, którą zebrałam podczas studiów z zarządzania i komunikacji społecznej, nauki w szkole projektowania ubioru, ale także moje osobiste obserwacje jako projektantki i osoby działającej w środowisku przedsiębiorców od wielu lat.

Psychologia ubioru to fascynująca dziedzina mody, która w Polsce coraz szybciej się rozwija i cieszy się dużym zainteresowaniem. Naprawdę odpowiednie ubranie może otworzyć Ci wiele drzwi, a złe dobranie stroju do okazji, może je przed Tobą zamknąć.

Dlatego warto, abyś przemyślała Twoje codzienne nawyki związane z dbaniem o Twój osobisty wizerunek, w tym także wygląd, aby uchronić się przed niepotrzebnym stresem.

Dziś wspominam o 3 nawykach ubraniowych, które mogą sprawić, że nie dostaniesz pracy.

Twój styl mówi zanim się odezwiesz

Rozmowa o pracę to wyjątkowe, formalne spotkanie, podczas którego po raz pierwszy masz okazję zaprezentować się jako potencjalna nowa osoba, na konkretne stanowisko, w danej firmie.

Każde stanowisko to inny pakiet zadań, odpowiedzialności i obowiązków. Są zawody bardziej reprezentacyjne, gdzie obowiązuje konkretny dress code i takie, gdzie zasady ubierania nie są wprost określone.

Dlatego warto się zastanowić jak wygląda ta sytuacja w przypadku stanowiska, o które się ubiegasz oraz jaka panuje kultura organizacyjna w tej konkretnej firmie.

Nawyki ubraniowe

1. Dziurawe spodnie

Wielu przedsiębiorców mówiło mi na spotkaniach biznesowych, że pracownicy ich firm ubierają się niechlujnie, chodzą do pracy w potarganych dżinsach, krótkich spodniach, plażowych sukienkach czy klapkach. Niestety to nie jest wina pracowników, a raczej pracodawcy, że nie określił i nie poinformował ich o obowiązującym dress codzie w firmie.

Pewnie większość pracodawców liczy na wyczucie pracowników, ale w rzeczywistości myślę, że najlepiej jest określić dress code firmy, żeby pracownik wiedział jakie są obowiązujące zasady.

Dlatego zanim wybierzesz się na rozmowę o pracę dowiedz się jak najwięcej o firmie i jej kulturze organizacyjnej, czy jest bardzo formalna czy może luźniejsza. Im więcej informacji zgromadzisz, tym lepiej dla Ciebie.

Jednak nawet gdy firma ma luźne podejście do sposobu ubierania się pracowników, wybranie dżinsów z dziurami na kolanach na rozmowę kwalifikacyjną, może być odebrane jako nieprofesjonalne i pozbawione szacunku do pracodawcy.

Pamiętaj, że rozmowa o pracę to spotkanie formalne, podczas którego panują konkretne zasady. To spotkanie, które wymaga odpowiedniego zachowania, a także ubioru.

Podczas spotkania prezentujesz siebie oraz swój potencjał, ale także pokazujesz, czy będziesz dobrze współpracować z innymi pracownikami. Dziurawe dżinsy są symbolem buntu, nieprzejmowania się zasadami, to mocny sygnał, który wysyłasz w świat.

Ubrania działają na nasze emocje. Twój przyszły pracodawca może odebrać Twój styl w różny sposób, ale Ty także możesz zbudować wiarygodny wizerunek wybierając odpowiedni zestaw ubrań na rozmowę o pracę.

2. Obwieszona jak choinka

Kolejnym nawykiem jest ubieranie zbyt dużej ilości dodatków i obwieszanie się nimi, jak choinka ozdobami świątecznymi. Rozumiem, że wiele kobiet w ten sposób podkreśla lub dostraja klasyczne ubrania do swojej osobowości. Niestety jeżeli ubierzesz duże kolczyki, naszyjnik i jeszcze dodasz do tego bransoletki, chustę i kapelusz, to wprowadzisz chaos, w którym znikniesz Ty jako osoba.

Podczas rozmowy o pracę Ty i Twoje umiejętności, wiedza oraz doświadczenie jesteście najważniejsi. Ubranie jest dopełnieniem i tłem. Dlatego nawet jeżeli uwielbiasz na co dzień nosić dużą biżuterię, kolorowe szale, na rozmowę o pracę wybierz jedną z tych rzeczy, albo pozostaw ten styl, jako Twój prywatny. Chodzi o stworzenie jak najlepszych warunków do rozmowy i usunięcie wszelkich rozpraszaczy.

3. Jak w domu tak i w pracy

Każdy człowiek ma osobisty wizerunek, który składa się z prywatnego i publicznego. To jak wyglądamy w domu jest naszą prywatną sprawą, ale w pracy nie jesteśmy same. Są wokół nas inni ludzie. Odpowiednie ubranie jest wyrazem szacunku dla współpracowników oraz miejsca pracy. Odpowiednie ubranie buduje granicę między tym co prywatne, a tym co zawodowe.

Od kilku lat panuje bardzo wyluzowany trend w modzie. Wiele osób mówi, że praca jest dla nich drugim domem, więc chcą się czuć w miejscu pracy swobodnie. Słyszałam też od koleżanek, które pracują w różnych firmach, że niektóre osoby przychodzą do pracy w rozciągniętym dresie, leginsach i podkoszulku, itp. Tak jakby to, jak wyglądają nie miało dla nich znaczenia. Zdaniem psychologów, takie zachowanie jest jednym z objawów depresji i nie radzenia sobie z podstawowymi życiowymi zadaniami. Niestety moda sieciówkowa (fast fashion) szybko wykorzystała tę sytuację, tworząc ubrania właśnie w tym stylu, pokazując, że jest to odpowiedni ubiór na każdą okazję.

Co chcesz przekazać strojem?

Jeżeli wracasz do pracy po przerwie, pomyśl jak wyglądasz na co dzień. Czy chcesz swoje prywatne życie przenosić do pracy, a pracę do domu? A może chcesz oddzielić te dwie przestrzenie życiowe?

Może w pracy chcesz pokazać swój profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie, a w domu się zrelaksować, odpocząć, naładować akumulator, pobyć z rodziną?

Odpowiednie ubranie pomoże Ci bez słów podkreślić Twoją wiedzę i doświadczenie. Odpowiednie ubranie pomoże Ci także zrelaksować się po pracy, lub poczuć się bardziej seksy na randce. Co i kiedy na siebie wkładamy, ma duży wpływ na jakość naszego życia, zarówno tego zawodowego, jak i prywatnego.

Z ubrań możemy bardzo dużo wyczytać. Jednak ubrania są tylko narzędziem, które ma nam pomóc w budowaniu dobrych relacji z innymi ludźmi. Najważniejsze jest, aby ubrania podkreślały to co chcesz powiedzieć w danej sytuacji. Możesz mieć inny styl w pracy, a inny w życiu prywatnym. Dużo też zależy od Twojej osobowości, odwagi, zawodu, który wykonujesz. Chociaż do każdej osoby w mentoringu i konsultacjach podchodzę indywidualnie, to te trzy nawyki, o których piszę uważam za uniwersalne.

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Tor-Gazda
Projektantka ubioru i mentorka stylu. Prowadzi konsultacje i mentoring stylu online pod marką www.dostrajanie.pl. Prywatnie szczęśliwa mama, żona i artystka.

Mamo pracuj, jeśli chcesz! Spotkanie dla kobiet w Suwałkach

Zastanawiasz się nad tym czy i kiedy wrócić do pracy? A może chcesz pracować ale nie wiesz od czego zacząć? Chcesz się dowiedzieć, jakie patenty na łączenie pracy zawodowej i życia prywatnego mają inne mamy? Zapraszamy Cię na spotkanie w Suwałkach! Już 15 listopada - właśnie ruszyły zapisy! Nie czekaj >>>
  • Agnieszka Kaczanowska - 24/10/2018
Zespół Fundacji Mamo Pracuj

Spotkanie dla kobiet w Suwałkach

To dla nas bardzo ważne wydarzenie. Każde jest ważne, jednak to jest wyjątkowe, gdyż bardzo rzadko bywamy dla Podlasiu 😉 Kto wie, kiedy znów będzie okazja? Dlatego tak bardzo cieszy nas zaproszenie Fabryk Mebli Forte do wspólnego przygotowania wydarzenia dla mam!

Z wielką radością zapraszamy wszystkie suwalskie mamy do udziału w wydarzeniu „Mamo pracuj, jeśli chcesz!”

Zapraszają:

Fundacja Mamo Pracuj i Fabryki Mebli Forte

Wydarzenie pod Patronatem Prezydenta Miasta Suwałki

Właśnie rozpoczęły się zapisy! Nie przegap >>> 

A co w planach?

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • Jak wrócić do pracy po przerwie związanej w wychowywaniem dziecka?
  • Jak przygotować siebie i swoją rodzinę?
  • Jak przygotować świetne CV, które zachwyci pracodawcę?
  • Jak pracodawcy mogą wspierać swoich pracowników rodziców i dlaczego mama to świetny pracownik?
  • I w końcu: jak pracować i nie dać się zwariować, czyli sprawdzone tricki pracujących mam!

Na spotkanie zapraszamy oczywiście z dziećmi! Specjalnie z myślą o najmłodszych przygotowaliśmy mini klubik dla dzieci, gdzie na najmłodszych uczestników spotkania czekają ciocie z dwujęzycznego przedszkoła „Żółty słonik” niedawno otwartego przez Fabryki Mebli Forte.

A także spokojne miejsce do przewijania i karmienia malutkich dzieci!

Kiedy i gdzie?

Już 15 listopada br. od godziny 17:00 do 19:30. 

Miejsce: ul. Jana Pawła II 7 Suwałki (Aquapark)

Chcemy spotkać się z Wami i podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem.

Ramowy program spotkania

16:30 do 17:00 Rejestracja na wydarzenie

17:00 17: 10 Serdeczne powitanie

17:10 – 17:35  Warsztat Mamo Pracuj – Przerwa w zatrudnieniu szansą na rozwój!

17:35 – 18:00 Warsztat Forte: jak napisać CV, które oczaruje pracodawcę?

18:00 – 18:05 – FILM

18:05 – 19:00 Panel dyskusyjny z kobietami takimi jak Ty – mamami, które po przerwie związanej z urodzeniem dziecka wracały do aktywności zawodowej, niejednokrotnie po długiej przerwie. Będą opowiadały o tym, jak przygotować się do powrotu do pracy i czerpać z niej radość. Jedną z nich będzie Ewa Moskalik – Pieper – redaktor portalu mamopracuj.pl, która miała dziesięcioletnią przerwę w pracy zawodowej.

Po tej części mamy jeszcze niespodziankę!

Podczas spotkania networkingowego, służącego wymianie kontaktów, będziesz mogła skonsultować swoje dokumenty aplikacyjne oraz porozmawiać z rekruterkami z Fabryk Mebli Forte. Oczywiście my również pozostaniemy do Twojej dyspozycji! 😉

Będzie także okazja zapoznać się z pełną propozycją Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach w zakresie studiów zaocznych ipodyplomowych podnoszących kwalifikacje.

Zapisz się już dziś >>>

Pamiętaj, że liczba miejsc ograniczona 😉

Patronat medialny:

Do zobaczenia!

Zdjęcie: Magdalena Trebert, grafika: Fabryki Mebli Forte

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów.  
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail