Czego szukasz

Aby zachować porządek w biurze – niezbędne akcesoria biurowe

Biurko „zasypane” dokumentami, szuflady pełne papierów, ogrom karteczek samoprzylepnych na blacie i monitorze oraz sterta faktur – taki bałagan może opanować niejedno stanowisko pracy. Aby zachować porządek w biurze, warto przygotować listę artykułów do archiwizacji i organizacji dokumentów oraz zamówić materiały biurowe na zapas, by były zawsze pod ręką.

  • Jagoda Jasińska - 31/10/2019
Organizacja i archiwizacja dokumentów

Biuro pełne dokumentów – sposoby przechowywania

Archiwizacja i organizacja dokumentów to podstawowa czynność w wielu biurach. Aby przebiegała sprawnie, ważne są zarówno sam system obiegu papierów, jak i odpowiednie wyposażenie biura, które ułatwi przechowywanie dokumentów. Uporządkowanie dokumentów w kolejności chronologicznej to podstawa sprawie funkcjonującego biura. Ważne jest także podpisywanie rzeczy do biura służących archiwizacji – najlepiej z dopiskiem daty odebrania umowy, faktury czy rachunku.

Oczywiste jest to, że dokumenty należy przechowywać w określony sposób, aby były chronione przed uszkodzeniem i działaniem czynników zewnętrznych. W wielu firmach, w których prowadzi się księgowość, dokumentację należy przechowywać 5 lat i dłużej. Nie tylko potrzebne są odpowiednie meble, takie jak regały i szafy, ale także artykuły biurowe, w których dokumentacja będzie trzymana przez ten czas.

Pudła i kartony archiwizacyjne

Zamawiając artykuły biurowe w Warszawie, czy w innym mieście, warto mieć na uwadze fakt, że wiele dokumentów należy przechowywać przez długi czas. W tym celu najlepiej zakupić pudła i kartony archiwizacyjne, do których można poukładać teczki, skoroszyty, skorowidze i segregatory. Najpopularniejsze na rynku zaopatrzenia biur są standardowe kartony archiwizacyjne do przechowywania segregatorów A4 oraz teczek archiwizacyjnych. Aby dodatkowo uporządkować materiały biurowe, które trafią do kartonu archiwizacyjnego, warto w sklepie z artykułami biurowymi, np. w Warszawie, kupić przekładki oraz kartony ze specjalną etykietą zawartości.

W sklepie z artykułami biurowymi działającym na terenie Warszawy – GlobalOffice możesz kupić dodatkowo pudła do archiwizacji zawieszanej, które pozwolą zachować porządek w dokumentach przez lata. W ofercie zaopatrzenia biur z Warszawy i okolic znajdziecie także stojaki i kartoteki na teczki zawieszane, wytworzone z wysokiej jakości tworzyw sztucznych, przeznaczone do samodzielnego montażu nie tylko w szafie, ale także na ścianie. Ich ogromną zaletą jest to, że są w stanie pomieścić do 50 teczek z dokumentacją kadrową oraz rachunkową – i nie tylko.

Segregatory

Realizując zakupy online w GlobalOffice – w hurtowni artykułów biurowych z Warszawy, warto pamiętać o segregatorach, które są niezbędnym akcesorium do archiwizacji i organizacji dokumentów. Artykuły biurowe tego typu dostępne są na rynku w wielu kolorach, dzięki temu jest możliwość układania dokumentów według przyjętego kodu kolorystycznego. Segregując dokumenty według rodzaju, można z łatwością przyjąć pewne kryterium, np. do zielonego segregatora układamy faktury, do czerwonego – umowy, do niebieskiego – rachunki do zapłaty, etc.

Materiały biurowe z Warszawy i nie tylko to ogromna gama produktów do przechowywania – segregatory ringowe i dźwigniowe w formatach A3, A4 i A5 to must have każdego uporządkowanego biura. Nowoczesne segregatory posiadają twardą okładkę, która chroni zawartość przed uszkodzeniami zewnętrznymi, takimi jak: zalanie kawą, zgniecenie i przetarcie. Umożliwiają one archiwizacje dokumentów według przyjętego klucza, np. alfabetycznego lub chronologicznego.

Akcesoria biurowe

W sprawnie funkcjonującej firmie prawidłowo skatalogowane i oznaczone dokumenty pozwalają utrzymywać porządek w biurze i ułatwiają efektywne zarządzanie firmą. Zaopatrzenie biur Warszawy i okolic może być naprawdę kompletne, jeżeli będziemy systematycznie realizować zamówienie, pamiętając o wszystkich niezbędnych akcesoriach biurowych – tych potrzebnych każdego dnia oraz tych, które przydają się od czasu do czasu.

Oprócz materiałów biurowych do archiwizacji dokumentów, codzienny porządek ułatwią drobne akcesoria biurowe, takie jak: zszywacze, spinacze, pinezki oraz dziurkacze, nożyczki i gumki recepturki – nierzadko zapominamy o tych artykułach biurowych podczas zakupów w hurtowni. Tymczasem warto je mieć zawsze pod ręką, aby systematycznie porządkować przestrzeń wokół siebie.

Do skutecznego sporządzania notatek

Aby zarządzać swoją pracą, warto każdego dnia przygotowywać notatki. Dzięki temu o wiele łatwiej jest planować działania i realizować cele krok po kroku. Bez względu na to, jakiego rodzaju są to notatki, warto zakupić artykuły biurowe z Warszawy, które pomogą organizować pracę każdego dnia. Są to karteczki samoprzylepne, bloczki i kołonotatniki, zeszyty i wiele innych materiałów biurowych wysokiej jakości – usztywnianych, foliowanych, różnokolorowych i jednolitych.

W GlobalOffice warto zamówić kostki i wkłady papierowe, które najlepiej mieć zawsze pod ręką na biurku. Sprawdzą się podczas rozmów telefonicznych do notowania informacji oraz do przygotowywania mapy myśli na tablicy korkowej. Są świetną alternatywą dla notatnika, bo można je umiejscowić w wielu przestrzeniach, np. na wysokości oczu przed monitorem lub obok myszki.

Artykuły piśmiennicze niezbędne w biurze

W GlobalOffice znajdziecie ogromną gamę artykułów piśmienniczych, które ułatwią pracę biurową. To artykuły biurowe renomowanych marek, takich jak: Bic, Pentel, Fellowers, Stabilo, Donau i wielu innych. Każde dobrze zorganizowane stanowisko pracy powinno być wyposażone w długopisy, cienkopisy, ołówki, markery i zakreślacze.

Bez względu na to, czy zamawiasz artykuły biurowe w Warszawie, czy w innym mieście, potrzebujesz akcesoriów do pisania różnego typu. W sklepie z wyposażeniem biura znajdziesz także pióra i foliopisy różnego rodzaju oraz bogaty asortyment artykułów kreślarskich.

Zaopatrzenie biura w akcesoria? Tylko z GlobalOffice!

Jeżeli jesteś firmą z Warszawy lub okolic i szukasz sprawdzonej hurtowni artykułów biurowych, to koniecznie zdecyduj się na GlobalOffice. W ich ofercie można znaleźć wszelkiego rodzaju materiały biurowe, bez których trudno wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie w firmie. Zaopatrz swoje biura w akcesoria papiernicze, artykuły piśmiennicze oraz do archiwizacji i organizacji dokumentów. GlobalOffice to sklep, w którym znajdziesz również meble i maszyny oraz urządzenia biurowe – niezbędne elementy wyposażenia każdego stanowiska pracy.

Organizacja i archiwizacja dokumentów

Bez wychodzenia z domu możesz zrealizować kompleksowe wyposażenia biura w Warszawie i nie tylko – w dowolnym momencie możesz zamówić artykuły biurowe w hurtowej ilości. GlobalOffice posiada szeroki asortyment artykułów szkolnych oraz eleganckich akcesoriów, które mogą być świetnym prezentem dla niejednego klienta.

Decydując się na zakup artykułów biurowych w Warszawie lub innym mieście, np. w GlobalOffice, można liczyć na dogodne warunki dostawy produktów oraz przede wszystkim atrakcyjne ceny. Z GlobalOffice można realizować cykliczne zaopatrzenie biur, zapewniając niezakłócone funkcjonowanie firmie. Tutaj masz dostęp także do artykułów spożywczych, środków czystości i artykułów BHP.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcia: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jagoda Jasińska

10 sposobów jak mieć więcej energii do działania

Okres jesienno-zimowy często wiąże ze spadkiem formy. Ale brak energii do działania może pojawić się o każdej porze roku. Jak sobie z tym radzić i zyskać dodatkowe pokłady mocy?
  • Joanna Szmit - 05/02/2020
kobieta z słuchawkami na uszach relaksująca się na sofie

Jak mieć więcej energii?

1. Sen

Zacznijmy od podstaw. Organizm dorosłej osoby potrzebuje 7-9 godzin snu na dobę. Oczywiście, jeśli od czasu do czasu zarwiesz nockę to nic złego się nie stanie. Mowa tutaj o permanentnym niedoborze snu, który doprowadza do wielu przykrych konsekwencji, takich jak: zmęczenie i senność w ciągu dnia, spadek koncentracji i czujności, problemy z pamięcią i koordynacją, drażliwość, huśtawka nastrojów i zaburzenia apetytu.

Istnieją również badania potwierdzające związek przyczynowo-skutkowy łączący niedobory snu z depresją. Warto zatem zadbać o higienę snu i nie przedkładać regularnie innych spraw ponad tę podstawową potrzebę ciała.

2. Relaks

Podobnie jak sen, chwila relaksu w ciągu dnia pozwala naładować akumulatory. Jeśli lubisz (i masz możliwość) uciąć sobie krótką popołudniową drzemkę to śmiało! Wystarczy 15-20 minut, ponieważ dłuższe drzemki mogą powodować odwrotny efekt, czyli spadek energii i zaburzenia snu nocnego.

Pozytywny rezultat może dać także słuchanie muzyki relaksacyjnej lub wzięcie odprężającego prysznica. Grunt to wsłuchać się w swój organizm i jego potrzeby.

3. Zdrowa dieta

W sezonie zimowym trudniej o dostarczenie odpowiedniej ilości witamin z pożywienia, można jednak wspomóc się kiszonkami oraz mrożonkami. Wspaniale, jeśli znajdujesz latem i jesienią chwilę na przyrządzenie domowych przetworów. W ostateczności można skorzystać z szerokiego wyboru suplementów z witaminami i minerałami.

Istnieje teoria, że większość osób w naszej szerokości geograficznej cierpi na niedobory witaminy D – polecam to sprawdzić i z pomocą lekarza dopasować dawkę leku. Przypływ energii powinien być widocznie zauważalny. 😊

4. Ruch (najlepiej na świeżym powietrzu)

Nic nowego, pomyślisz. Mimo wszystko nadal spotykam osoby, dla których choćby codzienny spacer to nie jest nawyk. Oczywiście, w momencie kiedy wskaźniki zanieczyszczenia powietrza wskazują, że lepiej zostać w domu to faktycznie tak jest. Wtedy krótka gimnastyka w salonie (nawet w formie wygłupów na macie z dziećmi) dostarczy odpowiedniej ilości endorfin i napędzi Cię do dalszego działania.

Tutaj również polecam wsłuchać się i poznać swój organizm. Dla jednej osoby intensywny trening (np. bieganie) wieczorem jest zbawienny, na inną natomiast może zadziałać zbyt pobudzająco i zakłócić etap zasypiania.

5. Planowanie

Co planowanie ma wspólnego z zasobami energii? Pozornie niewiele. Pomyśl jednak, ile razy zdarzyło Ci się kręcić w kółko w pracy czy w domu nie wiedząc w co włożyć ręce? Czy nie było to męczące? Dobrze rozplanowane zadania pomagają efektywniej wykorzystać nie tylko czas, ale i Twoją energię, która przecież też jest ograniczona.

Przeczytaj też: 10 porannych czynności, które odmienią Twoje życie

6. Rozpraszacze uwagi

Ten punkt powiązany jest w powyższym – brak planu powoduje rozproszenie uwagi i często skutkuje marnowaniem czasu na sprawy mało ważne, np. przeglądanie Facebooka. 😉 U mnie w tym wypadku sprawdziło się np. usunięcie skrótów do aplikacji mediów społecznościowych z głównego ekranu smartfona.

7. Wampiry energetyczne

Być może spotkałaś się już z tym określeniem. Wampir energetyczny to osoba, po kontakcie z którą czujesz się zwyczajnie zmęczona. Znasz to? Niektóre z tych osób mówią zbyt dużo i zbyt głośno, inne natomiast są tak ciche i skryte, że wszystko trzeba z nich wyciągać niemal na siłę. Jedynym znanym mi sposobem jest po prostu, w miarę możliwości, unikać takich ludzi.

8. Śmiech

Śmiech to uniwersalny lek na całe zło. Dotlenia organizm i dostarcza endorfin podobnie jak uprawianie sportu. Śmiech „na zawołanie” może nie być łatwy, zwłaszcza w chwilach gorszego humoru. Włączenie ulubionego kabaretu czy obejrzenie z kimś śmiesznego filmiku powinno pomóc.

9. Przyjazne otoczenie

Nie trzeba być do tego być specjalistą feng shui, czasem wystarczy odrobinę uporządkować przestrzeń wokół siebie, aby poczuć lepszy przepływ energii. Otoczenie się pozytywnie kojarzącymi przedmiotami (byle nie w nadmiarze) również działa stymulująco.

10. Wdzięczność i docenianie siebie

Z moich osobistych obserwacji wynika, że osoby, które mają najwięcej pozytywnej energii to te, które stosują zasadę wdzięczności i autentycznie cieszą się z najmniejszych nawet sukcesów. Nagradzanie siebie w myślach wymaga praktyki, ale można je z powodzeniem stosować na co dzień. Kiedy poczujesz się dobrze sama ze sobą, będziesz mniej podatna na negatywne bodźce i związane z tym spadki energii.

Jeśli permanentne przemęczenie towarzyszy Ci od dłuższego czasu, polecam udać się do lekarza i wykonać zalecane badania. W niektórych przypadkach brak energii może być skutkiem rozwijającego się stanu chorobowego. Warto to wykluczyć, aby ze spokojną głową wprowadzić kilka zmian w swoim życiu, otoczeniu oraz postrzeganiu siebie i w ten sposób zwiększyć swoje zasoby energetyczne.

Spodobał Ci się ten artykuł? Zajrzyj też tutaj:

Doktor Ania: nie warto godzić się w życiu na bylejakość

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Szmit
Spełniona żona i mama dwójki maluchów. Freelancerka z wieloma pasjami, ambitnymi celami i marzeniami. Największe z nich właśnie spełnia budując markę https://oszczedzamczas.pl/

Praca zdalna – gdzie szukać i w jakich zawodach?

Chcę pracować zdalnie, gdzie mogę znaleźć taką pracę? Gdzie są oferty dla osób, które chciałyby pracować z domu? Na etacie czy na zlecenie? Po polsku, angielsku a może po hiszpańsku? Zobacz jakie serwisy specjalizują się w zdalnych zleceniach. Sprawdź, czy na etacie też możesz pracować zdalnie. Możliwości jest dużo, wybierz najlepsze rozwiązanie dla siebie.
  • Joanna Gotfryd - 05/02/2020
Kobieta przy komputerze pracuje zdalnie

Praca zdalna dla mamy – gdzie szukać i w jakich zawodach?

Praca zdalna wydaje się być idealnym rozwiązaniem dla mam, które chcą połączyć pracę z opieką nad dzieckiem. Albo jeszcze z podróżami. Ile to razy na Facebooku oglądaliśmy zdjęcia znajomych, którzy bez rzucania wszystkiego wyjeżdżają w Bieszczady lub do Tajlandii i stamtąd pracują zdalnie, łącząc pracę ze zwiedzaniem i odpoczynkiem?

Osobiście nie polecam na stałe rozwiązania, gdzie masz pod opieką dziecko i równocześnie pracujesz, bo taka praca jest bardzo trudna i rodzi wiele frustracji. Znam nieliczne wyjątki – mamy, które tak pracują w niepełnym wymiarze godzin. Natomiast świetnym rozwiązaniem jest praca zdalna w połączeniu z opieką niani / babci / żłobka / przedszkola.

Gdzie szukać pracy zdalnej? Platformy z ofertami pracy zdalnej dla freelancerów

W sieci znajdziesz dziesiątki, jeśli nie setki platform oferujących zdalne zlecenia. Zajmujesz się grafiką, social mediami, programujesz, albo piszesz teksty? Zarejestruj się na jednej z nich i zdobywaj nowe projekty.

Jeśli dobrze znasz angielski lub inne języki – koniecznie zarejestruj się na platformach międzynarodowych. Twoje szanse na nowe zlecenia i lepsze zarobki znacznie rosną.

Większość platform działa na zasadzie bezpłatnej rejestracji, pobierając prowizję od Twojego zarobku – od kilku do 30% wartości zamówienia. Jeśli Twoje obroty rosną – zwykle procent prowizji maleje. Przygotuj swoje portfolio i daj się poznać firmom, które szukają usług, jakie oferujesz.

Najwięcej ofert pracy zdalnej znajdą specjaliści z branży IT (zapraszamy do grupy #MamoPracujwIT jeśli chcesz rozpocząć przygodę w tej branży) – Data Scientist, Java Developer, Webmaster, UX designer, Software Tester i inni – mogą przebierać w ofertach z całego świata. Nie brak też zleceń dla copywriterów, osób zajmujących się obróbką video i audio, tłumaczeniami, marketingiem, social mediami i sprzedażą.

Sprawdź, czy na tych platformach znajdziesz oferty pracy dla siebie

Platformy polskie oferujące pracę zdalną

Oferia.pl

Polski serwis, od którego zaczynało wielu freelancerów. Praca nie tylko zdalna, również usługi np. sprzątania czy naprawy samochodów. Żeby zgłosić swoje oferty konieczna jest rejestracja użytkownika. Minusem (moim zdaniem) platformy jest to, że widać ceny zaoferowane przez innych użytkowników.

Freelanceria.pl

Zlecenia dla freelancerów i oferty pracy dla specjalistów – w ramach bezpłatnego konta można zaaplikować na 2 oferty w miesiącu. Dostępne są też 3 opcje kont odpłatnych, które dają więcej możliwości pozyskania zleceń. Wymagane stworzenie portfolio.

Useme.eu

Platforma polskojęzyczna łącząca zleceniodawców z freelancerami, którzy nie mają zarejestrowanej działalności. Serwis wystawia faktury, pobierając prowizję, a z freelancerem rozlicza się na podstawie umowy o dzieło lub umowy zlecenie. Sama rejestracja jest bezpłatna.

Inne wybrane polskie serwisy – Zleca.pl Olx czy Gumtree

Platformy anglojęzyczne z pracą zdalną

Weworkremotely.com

Baza ofert pracy i zleceń, które możesz przeglądać i bez rejestracji aplikować na wybrane stanowisko. Sporo ofert wymagających zaangażowania na pełen etat.

Workingnomads.co

Przeglądanie i aplikowanie na oferty pracy nie wymaga zakładania konta. Różnorodne oferty, zarówno od dużych firm, start-upów oraz małych firm rodzinnych.

SkipTheDrive.com

Również baza ofert pracy, które można przeglądać bez rejestracji i aplikować na wybrane stanowisko – z obszaru administracji, IT, marketingu, sprzedaży HR, grafiki i innych.

Europeremotely.com

Baza ofert zdalnych dla osób mieszkających w Europie. Można je przeglądać bez rejestracji i wysłać aplikację. Oferty głównie dla branży IT, ale także dla copywriterów, grafików i osób zajmujących się marketingiem oraz sprzedażą.

Outsourcely.com

Platforma oferująca zlecenia od start-upów, w różnych branżach. Oferty na pełen etat i na część etatu. Przeglądanie ofert nie wymaga rejestracji, natomiast żeby aplikować na wybrane stanowisko musisz założyć konto w serwisie.

Remotive.io

Platforma z ofertami pracy z branży IT, dla grafików, specjalistów od marketingu i sprzedaży oraz asystentek – przeglądanie i aplikacja na wybrane stanowiska nie wymaga rejestracji.

Remoteok.io

Znajdziesz tu oferty pracy dla nauczyciela angielskiego dla chińskich studentów, oferty dla programistów, grafików, copywriterów i wielu innych. Nie musisz się rejestrować aby przeglądać czy aplikować na oferty pracy.

Jobspresso.co

Zaawansowana wyszukiwarka ofert z różnych branż i krajów. Żeby aplikować nie musisz zakładać konta w serwisie – aplikujesz bezpośrednio do pracodawcy.

Freelancer.com

Tworzysz własny profil, wskazując umiejętności i kwalifikacje i możesz aplikować na wybrane stanowiska, albo otrzymywać powiadomienia o zleceniach pasujących do Ciebie.

Flexjobs.com

Oferty pracy i zleceń z 50 różnych kategorii. Konieczne założenie płatnego konta i stworzenie własnego profilu. Natomiast serwis gwarantuje, że publikuje tylko zweryfikowane oferty od najlepszych pracodawców.

Fiverr.com

Oferty od osób z branży IT, ale także grafików, artystów, malarzy, rękodzielników, coachów, prywatnych detektywów i osób, które np. podrasują Twoje konto na Tinderze. Bezpłatna rejestracja konta i założenie portfolio. Serwis pobiera prowizję od zakończonej transakcji w wysokości 20% wartości zlecenia.

Studio.envato.com

Bezpłatna rejestracja i dodanie portfolio. Zleceniodawcy wybierają zleceniobiorców z bazy. Serwis pobiera 30% opłaty za ukończone zlecenie. Oferty głównie dla branży IT, usług audio-video i graficznych.

PeoplePerHour.com

Serwis pozycjonuje się jako freelancer community. Żeby zostać przyjętym do „wspólnoty”, musisz wysłać aplikację. Jeśli zostanie zaakceptowana, dopiero wtedy tworzysz konto. Rejestracja jest bezpłatna, natomiast serwis pobiera opłatę za transakcję. Im większe obroty tym mniejsza procentowo prowizja.

Upwork.com

Jedna z najbardziej znanych platform dla freelancerów. Serwis pobiera opłaty członkowskie od freelancerów i opłaty od transakcji.

Platformy w innych językach

Jeśli znasz inne języki – koniecznie dołącz do społeczności freelancerów z innych krajów. Niemcy, Holandia, Hiszpania, Francja – mają swoje serwisy z pracą zdalną.

Praca zdalna na portalach z ofertami pracy

Mamo Pracuj – też mamy oferty pracy zdalnej! Sprawdź nasze oferty pracy

oraz inne popularne portale ogólnopolskie

W ogłoszeniu pracodawca nie zaznaczył pracy zdalnej, ale chciałabym tak pracować, oferta jest bardzo interesująca – czy aplikować?

Oczywiście – pracodawcy w ogłoszeniu szukają pracownika idealnego, najlepiej pasującego do ich struktury. Jeśli posiadasz odpowiednie kompetencje i będziesz cennym zasobem dla firmy – dowiedz się podczas rozmowy czy jest możliwość pracy zdalnej.

Firmy coraz częściej zgadzają się na pracę zdalną, zapewniając niezbędną elastyczność swoim pracownikom.

Pamiętaj, że pracodawca będzie chciał Cię poznać, zaobserwować jak pracujesz i zależy mu także, abyś Ty jak najlepiej poznała firmę i swoich współpracowników, dlatego np zgodzi się na pracę zdalną po okresie próbnym, albo w wybrane dni tygodnia? Warto o tym rozmawiać i też być elastycznym.

Praca zdalna dla obecnego pracodawcy

Przed urodzeniem dziecka pracowałaś w biurze, ale teraz chciałabyś zmienić tryb pracy nie zmieniając pracodawcy? Najpierw zastanów się czy praca, jaką wykonywałaś jest możliwa do świadczenia zdalnie. Jeśli tak, porozmawiaj o tym z przełożonym. Przedstaw swoje argumenty i wysłuchaj drugiej strony. Może uda się wynegocjować takie warunki, jakie najbardziej Ci odpowiadają?

Przeczytaj także: Jak wynegocjować elastyczne warunki pracy – 10 kroków

Gdzie szukać pracy zdalnej – media społecznościowe

Praca zdalna na LinkedIn

Na LinkedIn, w zakładce praca możesz filtrować interesujące Cię oferty, zaznaczając opcję zdalnie lub remote / remotely

Grupy na Facebooku

Grupy na Facebooku to świetny sposób na szukanie pracy, nie tylko zdalnej. Istnieją grupy dla freelancerów i związane z konkretnymi zawodami – np. grupa dla branży IT czy dla wirtualnych asystentek.

Wielokrotnie słyszałam – wirtualna asystentka? A co to za zawód? Nigdy nie widziałam ofert pracy dla wirtualnych asystentek! Otóż jest ich sporo – właśnie w grupie na Facebooku.

Dołącz do interesującej Cię grupy i przeglądaj zlecenia oraz wymieniaj się doświadczeniami z innymi osobami.

Legalna praca z domu dla mam – zarabiaj 7000 bez wychodzenia z domu

Uwaga na ogłoszenia w stylu „Legalna praca z domu, zarobek 7000 co tydzień, bez wychodzenia z domu”. Jest ich w sieci (także w grupach na Facebooku) mnóstwo.

Najczęściej oferują pracę w systemie MLM (multilevel marketing, czyli sprzedaży bezpośredniej), a podane w ogłoszeniu zarobki są albo niemożliwe do osiągnięcia, albo osiągają je najbardziej wytrwali po wielu latach pracy. Dołączając do tego modelu na początku zarobisz znacznie mniej. MLM to też warta rozważenia opcja pracy dla mam będących w domu, ale nie jest pracą dla każdego – albo się ją kocha albo nienawidzi.

Na Zachodzie jest popularnym i „normalnym” sposobem na pracę dodatkową, a w Polsce ma nienajlepszą opinię. Przeczytaj więcej na co zwrócić uwagę przystępując do sieci MLM i zdecyduj.

Praca zdalna – na etacie czy na działalności?

Ofert pracy zdalnej dla freelancerów jest zdecydowanie więcej – choćby wspomniane wyżej platformy oferując pracę zdalną oferują głównie współpracę B2B.

Jeśli dopiero zaczynasz i nie wiesz, czy własna firma jest dla Ciebie, zobacz jakie masz możliwości rozliczenia ze zleceniodawcami bez zakładania własnej firmy.

Przeczytaj także: Freelancer bez działalności – jak możesz się rozliczyć?

Jaką pracę można wykonywać zdalnie?

Rozwój technologii przyczynił się do powstania wielu nowych zawodów, które można wykonywać zdalnie.

Są to niemal wszystkie zawody związane z IT – programiści, testerzy, data scientists (data scientiści?), UX designerzy, analitycy i inni. Także zawody związane z tworzeniem i obsługą stron internetowych.

Zdalnie możesz pracować jako wirtualna asystentka. Możesz zajmować się wyszukiwaniem danych oraz obsługą social mediów. Marketingiem i sprzedażą. Możesz prowadzić własny sklep internetowy lub profesjonalnego bloga.

Zawody związane z językami obcymi – lekcje on-line i tłumaczenia. Pisanie i korekta tekstów – do gazet, portali i na blogi firmowe. Zdalne zlecenia są popularne w zawodach związanych z fotografią i obróbką zdjęć oraz z obróbką i montażem plików audio i video.

Projektowanie graficzne – projekty logo, wizytówek, materiałów reklamowych. Obsługa księgowa i podatkowa. Obsługa prawna. Rekrutacja pracowników i wyszukiwanie talentów. Coaching, doradztwo i konsulting. Konsultacje eksperckie z każdej niemal dziedziny. Lista wydaje się nie mieć końca.

Tu znajdziesz 20 pomysłów na pracę zdalną – czy znasz je wszystkie?

Praca zdalna ma wiele plusów i zdecydowanie warto spróbować pracować w ten sposób.

A może Ty znalazłaś swoją wymarzoną pracę zdalną? Jak pracujesz, czym się zajmujesz? Będzie mi miło, jeśli zechcesz podzielić się swoją historią.

Zdjęcie: Magdalena Trebert

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail