Logo Mamo Pracuj
Open menu
Pracuj

Znajdź wymarzoną pracę i pracodawcę.

Rozwijaj się

Pozwól się wesprzeć w rozwoju.

Inspiruj się

Sprawdź nasze propozycje dla Ciebie.

ZAINSPIRUJ SIĘ

Aby zachować porządek w biurze – niezbędne akcesoria biurowe

  • Jagoda Jasińska
  • 31 października 2019
  • 6 MIN. CZYTANIA
organizacja i archiwizacja dokumentów
Biurko „zasypane” dokumentami, szuflady pełne papierów, ogrom karteczek samoprzylepnych na blacie i monitorze oraz sterta faktur – taki bałagan może opanować niejedno stanowisko pracy. Aby zachować porządek w biurze, warto przygotować listę artykułów do archiwizacji i organizacji dokumentów oraz zamówić materiały biurowe na zapas, by były zawsze pod ręką.

Biuro pełne dokumentów – sposoby przechowywania

Archiwizacja i organizacja dokumentów to podstawowa czynność w wielu biurach. Aby przebiegała sprawnie, ważne są zarówno sam system obiegu papierów, jak i odpowiednie wyposażenie biura, które ułatwi przechowywanie dokumentów. Uporządkowanie dokumentów w kolejności chronologicznej to podstawa sprawie funkcjonującego biura. Ważne jest także podpisywanie rzeczy do biura służących archiwizacji – najlepiej z dopiskiem daty odebrania umowy, faktury czy rachunku.

Oczywiste jest to, że dokumenty należy przechowywać w określony sposób, aby były chronione przed uszkodzeniem i działaniem czynników zewnętrznych. W wielu firmach, w których prowadzi się księgowość, dokumentację należy przechowywać 5 lat i dłużej. Nie tylko potrzebne są odpowiednie meble, takie jak regały i szafy, ale także artykuły biurowe, w których dokumentacja będzie trzymana przez ten czas.

Pudła i kartony archiwizacyjne

Zamawiając artykuły biurowe w Warszawie, czy w innym mieście, warto mieć na uwadze fakt, że wiele dokumentów należy przechowywać przez długi czas. W tym celu najlepiej zakupić pudła i kartony archiwizacyjne, do których można poukładać teczki, skoroszyty, skorowidze i segregatory. Najpopularniejsze na rynku zaopatrzenia biur są standardowe kartony archiwizacyjne do przechowywania segregatorów A4 oraz teczek archiwizacyjnych. Aby dodatkowo uporządkować materiały biurowe, które trafią do kartonu archiwizacyjnego, warto w sklepie z artykułami biurowymi, np. w Warszawie, kupić przekładki oraz kartony ze specjalną etykietą zawartości.

W sklepie z artykułami biurowymi działającym na terenie Warszawy – GlobalOffice możesz kupić dodatkowo pudła do archiwizacji zawieszanej, które pozwolą zachować porządek w dokumentach przez lata. W ofercie zaopatrzenia biur z Warszawy i okolic znajdziecie także stojaki i kartoteki na teczki zawieszane, wytworzone z wysokiej jakości tworzyw sztucznych, przeznaczone do samodzielnego montażu nie tylko w szafie, ale także na ścianie. Ich ogromną zaletą jest to, że są w stanie pomieścić do 50 teczek z dokumentacją kadrową oraz rachunkową – i nie tylko.

Segregatory

Realizując zakupy online w GlobalOffice – w hurtowni artykułów biurowych z Warszawy, warto pamiętać o segregatorach, które są niezbędnym akcesorium do archiwizacji i organizacji dokumentów. Artykuły biurowe tego typu dostępne są na rynku w wielu kolorach, dzięki temu jest możliwość układania dokumentów według przyjętego kodu kolorystycznego. Segregując dokumenty według rodzaju, można z łatwością przyjąć pewne kryterium, np. do zielonego segregatora układamy faktury, do czerwonego – umowy, do niebieskiego – rachunki do zapłaty, etc.

Materiały biurowe z Warszawy i nie tylko to ogromna gama produktów do przechowywania – segregatory ringowe i dźwigniowe w formatach A3, A4 i A5 to must have każdego uporządkowanego biura. Nowoczesne segregatory posiadają twardą okładkę, która chroni zawartość przed uszkodzeniami zewnętrznymi, takimi jak: zalanie kawą, zgniecenie i przetarcie. Umożliwiają one archiwizacje dokumentów według przyjętego klucza, np. alfabetycznego lub chronologicznego.

Akcesoria biurowe

W sprawnie funkcjonującej firmie prawidłowo skatalogowane i oznaczone dokumenty pozwalają utrzymywać porządek w biurze i ułatwiają efektywne zarządzanie firmą. Zaopatrzenie biur Warszawy i okolic może być naprawdę kompletne, jeżeli będziemy systematycznie realizować zamówienie, pamiętając o wszystkich niezbędnych akcesoriach biurowych – tych potrzebnych każdego dnia oraz tych, które przydają się od czasu do czasu.

Oprócz materiałów biurowych do archiwizacji dokumentów, codzienny porządek ułatwią drobne akcesoria biurowe, takie jak: zszywacze, spinacze, pinezki oraz dziurkacze, nożyczki i gumki recepturki – nierzadko zapominamy o tych artykułach biurowych podczas zakupów w hurtowni. Tymczasem warto je mieć zawsze pod ręką, aby systematycznie porządkować przestrzeń wokół siebie.

Do skutecznego sporządzania notatek

Aby zarządzać swoją pracą, warto każdego dnia przygotowywać notatki. Dzięki temu o wiele łatwiej jest planować działania i realizować cele krok po kroku. Bez względu na to, jakiego rodzaju są to notatki, warto zakupić artykuły biurowe z Warszawy, które pomogą organizować pracę każdego dnia. Są to karteczki samoprzylepne, bloczki i kołonotatniki, zeszyty i wiele innych materiałów biurowych wysokiej jakości – usztywnianych, foliowanych, różnokolorowych i jednolitych.

W GlobalOffice warto zamówić kostki i wkłady papierowe, które najlepiej mieć zawsze pod ręką na biurku. Sprawdzą się podczas rozmów telefonicznych do notowania informacji oraz do przygotowywania mapy myśli na tablicy korkowej. Są świetną alternatywą dla notatnika, bo można je umiejscowić w wielu przestrzeniach, np. na wysokości oczu przed monitorem lub obok myszki.

Artykuły piśmiennicze niezbędne w biurze

W GlobalOffice znajdziecie ogromną gamę artykułów piśmienniczych, które ułatwią pracę biurową. To artykuły biurowe renomowanych marek, takich jak: Bic, Pentel, Fellowers, Stabilo, Donau i wielu innych. Każde dobrze zorganizowane stanowisko pracy powinno być wyposażone w długopisy, cienkopisy, ołówki, markery i zakreślacze.

Bez względu na to, czy zamawiasz artykuły biurowe w Warszawie, czy w innym mieście, potrzebujesz akcesoriów do pisania różnego typu. W sklepie z wyposażeniem biura znajdziesz także pióra i foliopisy różnego rodzaju oraz bogaty asortyment artykułów kreślarskich.

Zaopatrzenie biura w akcesoria? Tylko z GlobalOffice!

Jeżeli jesteś firmą z Warszawy lub okolic i szukasz sprawdzonej hurtowni artykułów biurowych, to koniecznie zdecyduj się na GlobalOffice. W ich ofercie można znaleźć wszelkiego rodzaju materiały biurowe, bez których trudno wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie w firmie. Zaopatrz swoje biura w akcesoria papiernicze, artykuły piśmiennicze oraz do archiwizacji i organizacji dokumentów. GlobalOffice to sklep, w którym znajdziesz również meble i maszyny oraz urządzenia biurowe – niezbędne elementy wyposażenia każdego stanowiska pracy.

Organizacja i archiwizacja dokumentów

Bez wychodzenia z domu możesz zrealizować kompleksowe wyposażenia biura w Warszawie i nie tylko – w dowolnym momencie możesz zamówić artykuły biurowe w hurtowej ilości. GlobalOffice posiada szeroki asortyment artykułów szkolnych oraz eleganckich akcesoriów, które mogą być świetnym prezentem dla niejednego klienta.

Decydując się na zakup artykułów biurowych w Warszawie lub innym mieście, np. w GlobalOffice, można liczyć na dogodne warunki dostawy produktów oraz przede wszystkim atrakcyjne ceny. Z GlobalOffice można realizować cykliczne zaopatrzenie biur, zapewniając niezakłócone funkcjonowanie firmie. Tutaj masz dostęp także do artykułów spożywczych, środków czystości i artykułów BHP.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcia: partnera portalu.

<

Zobacz więcej

wywiad
Agnieszka Wdowicz
  • Judyta Wałach
  • 5 MIN. CZYTANIA
artykuł
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 1 MIN. CZYTANIA
kobieta ma białe włosy
  • Jagoda Jasińska
  • 3 MIN. CZYTANIA
artykuł
grafika informująca o wydarzeniu w Google
  • Anna Łabno - Kucharska
  • 2 MIN. CZYTANIA
wywiad
ABB Karolina Dziarek-Ciuraszkiewicz
  • Dominika Cienkiewicz
  • 9 MIN. CZYTANIA
artykuł
  • Dominika Cienkiewicz
  • 2 MIN. CZYTANIA
artykuł
dwie dziewczynki finanse bez tajemnic
  • Sylwia Schlegel
  • 4 MIN. CZYTANIA
artykuł
dieta dla nastolatków
  • Dominika Kamińska
  • 3 MIN. CZYTANIA

+3 tys. mam w newsletterze

© Mamopracuj 2024

Przejdź do treści