Czego szukasz

6 pomysłów na sklep internetowy dla mam

Zazwyczaj słyszymy od młodych mam, że chcą poświęcić się opiece nad swoim dzieckiem, jednak z drugiej strony pragną rozwijać się zawodowo. Jak połączyć życie rodzinne z pracą, kiedy w domu jest mała pociecha, która potrzebuje uwagi? Kobiety często znajdują szansę na rozwiązanie tego dylematu w założeniu sklepu internetowego. Jednak wtedy powstaje kolejne pytanie: co sprzedawać w sieci. Przedstawiamy 6 pomysłów na e-biznes dla mam, które pochodzą ze sklepów internetowych, działających na platformie Sky-Shop.pl.

Kreatywna osoby w pracy - biurko, komputery, paczki z rękodziełem, kawa

1. Sklep internetowy z rękodziełem

Produkty hand made jeszcze do niedawna były w Internecie niszowe. Kupowała je tylko wąska grupa klientów. Jednak w ostatnim czasie rękodzieło stało się popularne i zyskało grono miłośników. Odbiorcy poszukują w sieci unikatowych produktów, których nie znajdą w sieciówkach. Dlatego, jeśli pasjonujesz się rękodziełem, to warto jest otworzyć sklep internetowy z takimi wyrobami. Część z Was pewnie teraz sobie myśli, że ich przedmioty hand made nie nadają się do sprzedaży. Nie daj się zwieść temu przekonaniu! Kobiety często bagatelizują swoje zdolności i mają obawy przed zmonetyzowaniem pasji. Uwierz w siebie i swoje umiejętności! Zrozum, że naprawdę możesz podbić serca konsumentów produktami hand made. Możesz sprzedawać ręcznie robioną biżuterię, ubrania wytwarzane na drutach, poduszki, obrazy, wianki, świecące kule czy mydła. Wszystko zależy od Twojego pomysłu i talentu.

2. E-sklep z ubraniami

Konsumenci najczęściej kupują w Internecie odzież i właśnie dlatego w tej branży wśród sprzedawców jest największa konkurencja. Aby przebić się przez już wypromowane sklepy internetowe, możesz założyć wyspecjalizowaną witrynę. Z naszego doświadczenia wiemy, że wiele młodych mam na początku swojej drogi na rynku e-commerce, handluje ubraniami dla kobiet w ciąży i dzieci. Z pewnością znasz się na tej kategorii odzieży, dlatego będziesz mogła doradzić swoim klientkom. Dzięki temu, kobiety kupujące ubrania ciążowe w Twoim sklepie internetowym, wrócą, gdy będą chciały zaopatrzyć swoje maleństwa w śliczne ciuszki. W ten sposób będziesz budować grupę lojalnych odbiorców, którzy będą zaglądać do Twojej witryny i zapewnią Ci stałe dochody. Z czasem, gdy będziesz miała już ustabilizowaną pozycję na rynku, możesz pomyśleć nad poszerzeniem asortymentu.

3. E-biznes z zabawkami

Jako mama z pewnością wiesz, jak trudno jest wybrać idealną zabawkę dla dziecka. Maskotka powinna być odpowiednia do wieku maluszka i jego upodobań. Powinna też uczyć i edukować. Ponadto zabawka musi być bezpieczna dla dziecka. Wymieniliśmy tylko kilka najważniejszych jej cech, prawda? Jednak wszyscy wiemy, że jest ich znacznie więcej. Na rynku jest mnóstwo różnorodnych zabawek od wielu producentów, przez co rodzice i bliscy, chcący sprawić maluszkowi prezent, gubią się w propozycjach. Może warto posegregować towar od hurtowni i stworzyć sklep internetowy z idealnymi zabawkami? Zagłęb się w temat i sprawdź, czy masz odpowiednią wiedzę o zabawkach. Jeśli tak, to zapewnisz zmęczonym rodzicom ekspercką Obsługę Klienta. Będziesz miała także pole do popisu w kwestii promocji. Przykładowo możesz założyć bloga sklepowego i doradzać na nim w kwestii zakupu zabawki dla dziecka w konkretnym wieku.

4. Handel kosmetykami

Młode mamy często chcą poczuć się bardziej atrakcyjne po ciąży. Dlatego wiele z nich pragnie zainwestować w dobre kosmetyki. Niestety kobiety nie zawsze mają czas na wyjście na zakupy i spędzenie godziny w drogerii. Sama pewnie rozumiesz ten problem. Dlatego możesz spełnić pragnienie młodych mam i umożliwić im kupowanie kosmetyków przez Internet. Jednocześnie zrealizujesz swoje marzenie o posiadaniu sklepu internetowego. Jeśli obawiasz się konkurencji, możesz otworzyć wyspecjalizowaną witrynę, np. z kosmetykami naturalnymi.

5. Sklep internetowy ze zdrową żywnością

Nastała moda na zdrową żywność. Tentacja ta ma zbawienny wpływ na samopoczucie wielu osób. Naturalną żywność doceniają zwłaszcza młodzi rodzice, którzy chcą zapewnić swoim dzieciom pełnowartościową i zbilansowaną dietę. Jeśli w swoim domu praktykujesz dobre nawyki żywieniowe, to powinnaś przełożyć je na e-biznes. Otwórz sklep internetowy ze zdrową żywnością. Dzięki temu odpowiesz na zapotrzebowanie rynku i wejdziesz w trend. Ponadto poprzez swoje zaangażowanie w szerzenie idei zdrowego odżywania, będziesz budowała społeczność wokół swojej marki.

6. Sprzedaż plików cyfrowych

Ostatni pomysł na sklep internetowy skierowany jest przede wszystkim do mam, które prowadzą własnego bloga. Jeśli piszesz artykuły, tworzysz poradniki czy prowadzisz szkolenia, możesz pomyśleć o sprzedawania swojej wiedzy w plikach cyfrowych. Nieważne, czy będą to materiały pisane czy video, ponieważ możesz handlować produktami elektronicznymi w dowolnych formatach, np. PDF, MP3 i MP4. Proces wysyłki odbywa się automatycznie, a treści multimedialne są przechowywane na bezpiecznym serwerze. Więcej na temat sprzedaży plików cyfrowych w Sky-Shop.pl przeczytasz TUTAJ >>

Podsumowanie

Wymieniliśmy tylko 6 pomysłów na sklep internetowy dla mam, jednak jest ich znacznie więcej! W Internecie możesz sprzedawać niemal wszystko. Pamiętaj jednak, aby przede wszystkim handlować produktami, na których się znasz. Dzięki temu staniesz się specjalistką w branży i profesjonalnie będziesz doradzać swoim klientom. Praca powinna Ci także sprawiać satysfakcję, dlatego idź za głosem swojej pasji. Jesteśmy przekonani, że dasz radę połączyć życie rodzinne z rozwojem zawodowym! Gdy już będziesz wiedziała, co chcesz sprzedawać, to załóż sklep internetowy. Możesz to zrobić na platformie sklepowej na abonament Sky-Shop.pl.

Wejdź na stronę Sky-Shop.pl i testuj oprogramowanie przez 14 dni za darmo. Zobacz również sklepy internetowe, działające na naszej platformie TUTAJ. Mamy nadzieję, że znajdziesz inspirację dla swojego e-biznesu!

Artykuł powstał we współpracy z platformą Sky-Shop.pl.

Zdjęcia: własność Sky-Shop.pl

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie