Camaieu to największa francuska sieć sprzedaży odzieży damskiej prêt-à-porter. Posiadamy ponad 1000 sklepów w 18 krajach, z czego około 90 w Polsce i nieustannie się rozwijamy. W codziennej pracy ważne są dla nas nasze wartości, przekładające się na przyjazną atmosferę i otwartą komunikację pomiędzy pracownikami. Dzięki nim tworzenie i sprzedaż modnych kolekcji damskich jest naszą pasją.
Do naszych sklepów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Miejsce pracy: Bydgoszcz – C.H. Auchan
(Ref: ZK/874/BD/01024)
Pracując na tym stanowisku wraz z Kierownikiem odpowiadasz za realizację planów sprzedażowych sklepu. Zarządzasz zespołem poprzez szkolenie jego członków, ich rozwój, a także planowanie i organizację codziennej pracy. Jesteś wzorem w profesjonalnej obsłudze naszych klientek i inspirujesz swój zespół do zdobycia wyznaczonego celu. Dbasz o wystrój sklepu i ekspozycję kolekcji zgodnie z naszą polityką merchandisingu.
Jesteś idealną osobą, jeśli:
Dlaczego warto?
Ponieważ oferujemy stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, która stawia na relacje między ludźmi – proste, naturalne i szczere. Pozwala to każdemu z nas ukazać swój potencjał i w pełni rozwijać siebie zgodnie z wartościami CAMAIEU. Stawiamy na rozwój zawodowy naszych Pracowników – blisko 62 % rekrutacji w roku 2015 zakończyło się promocją wewnętrzną. Zapewniamy również atrakcyjne wynagrodzenie i benefity.
Prosimy o przesłanie aplikacji (CV, LM) na adres mailowy: [email protected]
Odwiedź nas na stronie www.camaieu.pl
Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Camaieu Polska (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.