Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji działające przez Centrum Integracja w Gdyni, w Katowicach, w Krakowie, w Warszawie, w Zielonej Górze realizujące projekt „Wsparcie osób niepełnosprawnych ruchowo na rynku pracy III” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poszukuje osoby na stanowisko:
Grupa szkoleniowa to 10 osób z otoczenia osób niepełnosprawnych ruchowo (rodzina, osoby bliskie, asystenci), w większości kobiety o zróżnicowanym wieku. Warsztaty realizowane będą na terenie województwa małopolskiego (z wyłączeniem miasta Krakowa). Blok ekonomiczny prowadzony będzie w 2 dniach, w okresie 11-12.12.2012, każdego dnia po 6 godzin.
Organizator: Centrum Integracja w Krakowie Forma współpracy: umowa zlecenie, samo zatrudnienie/ usługa zewnętrzna
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania aplikacji!
Przeprowadzenie dwudniowego warsztatu (6h dziennie) z możliwością sfinansowania 1 noclegu i wyżywienia
1) Wykształcenie wyższe
2) Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów o tematyce edukacji ekonomicznej 3) Doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością 4) Wysoka kultura osobista i doskonałe umiejętności komunikacyjne
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.”
Aplikacja zawierająca:
winna być złożona e-mailowo do dnia 27.11.2012 na adres [email protected] Temat wiadomości e-mail – odpowiednio: trener psycholog Kraków imię i nazwisko
Aplikacje złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Decyzja o podjęciu współpracy zostanie dokonana na podstawie złożonych ofert oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszeni zostaną tylko wybrani kandydaci.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.