Zadania na stanowisku pracy:
- tworzenie i prowadzenie bazy Klientów przy pomocy dostępnych narzędzi,
- aktualizacja i weryfikacja danych zawartych w istniejących bazach klientów,
- telefoniczne pozyskiwanie kontaktów do nowych, potencjalnych klientów,
- budowanie długofalowych relacji z pozyskanymi Klientami,
- badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań,
- przygotowanie dokumentów zamówień do realizacji,
- realizacja zakładanych celów ilościowych i sprzedażowych,
- raportowanie efektów pracy do przełożonych,
- prowadzenie obsługi posprzedażowej Klientów,
- identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Wymagania:
- mile widziane co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (w telefonicznej obsłudze Klienta,w działach Call Center, Telemarketingu)
- wykształcenie minimum średnie,
- język angielski na poziomie bardzo dobrym w mowie i w piśmie,
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność, swoboda wypowiedzi, wysoki poziom kultury osobistej,
- nienaganna dykcja, miły głos,
- dokładność i terminowość,
- wytrwałość i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów,
- dobra organizacja własnej pracy, samodzielność w działaniu,
- inicjatywa, energia, zapał do pracy, zaangażowanie,
- wysoka odporność na stres;
- inicjatywa i pomysłowość w docieraniu do grupy docelowej,
- wprawa w radzeniu sobie ze standardowymi obiekcjami klientów, odporność na rutynę i „nie” klienta.
Oferujemy:
- pracę w miłym środowisku i w przyjaznej atmosferze
- umowę o dzieło i atrakcyjny system prowizyjny
- narzędzia do pracy: laptop, telefon komórkowy
- istniejącą już bazę klientów i gotowy skrypt do rozmów
Prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected]
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację