Team Manager
Warsaw, Poland
Customer Service
Job Description
Zakres zadań na stanowisku:
- Zarządzanie zespołem operacyjnym, poszukiwanie i promowanie rozwoju talentów w podległym zespole oraz wspieranie pracowników w uzyskiwaniu najlepszych rezultatów ich pracy
- Realizacja strategii biznesowej firmy poprzez zgłaszanie nowych inicjatyw i rozwiązań optymalizujących funkcjonujące procesy oraz wspierających obsługę Klienta
- Bieżące monitorowanie założonych KPI oraz postępów w realizacji celów
- Uczestnictwo w działowych i międzydziałowych projektach
- Współpraca z innymi liderami w celu kompleksowej obsługi klienta
- Współpraca i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi i zakładami ubezpieczeń
- Obsługa klienta zgodnie ze standardami Aon wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych oraz umów współpracy
- Przygotowywanie raportów i zestawień danych dla potrzeb przełożonych, klienta, ubezpieczyciela, lub innych upoważnionych osób zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie elektronicznym, zgodnie z procedurami Aon
- Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
Wymogi kwalifikacyjne dla kandydatów wewnętrznych
- Doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku starszego specjalisty/ specjalisty ds. obsługi ubezpieczeń oraz w zarządzaniu pracą formalnego/nieformalnego zespołu
- Wiedza z zakresu wycen pojazdów będzie dodatkowym atutem
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość MS Office (ze wskazaniem na Excel i Power Point)
- Pozytywna rekomendacja przełożonego
Wymogi kwalifikacyjne dla kandydatów zewnętrznych
- Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu wycen pojazdów, a także doświadczenie we współpracy z podmiotami zajmującymi się wyceną pojazdów będą dodatkowym atutem
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość MS Office (ze wskazaniem na Excel)
Oferujemy
- Zróżnicowane i integracyjne miejsce pracy – cenimy otwartość i autentyczność oraz wierzymy w moc informacji zwrotnej.
- Elastyczne środowisko pracy zdalnej.
- Kulturę doceniania pracowników (liczne programy motywacyjne).
- Najlepszą na rynku opiekę medyczną wraz z opieką stomatologiczną.
- Wellbeing – dostęp do bezpłatnej infolinii zdrowia psychicznego, dodatkowe dni wolne od pracy, wykłady ekspertów, zajęcia sportowe i inne.
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków, platforma kafeteryjna, a w jej ramach bony towarowe, karta multisport i liczne inne świadczenia dopasowane do preferencji pracownika)
- Możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia i zasoby służące rozwojowi zawodowemu.
- Współpracę z rynkami zagranicznymi w ramach międzynarodowych zespołów projektowych.
#LI-KF1
2500675
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności. „Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość...