Edukacyjna Fundacja im. prof. Romana Czerneckiego EFC jest organizacją wspierającą zdolną młodzież z terenów wiejskich, o trudnej sytuacji materialnej. Obecnie Stypendystami EFC jest 240 licealistów z całej Polski. Finansujemy naszym Stypendystom naukę w najlepszych liceach w regionie, stały pobyt w mieście w trakcie nauki, podręczniki i pomoce naukowe. Stypendyści EFC nie otrzymują pieniędzy. Zamiast tego wspieramy ich rozwój poprzez: udział w zajęciach pozaszkolnych, warsztatach, szkoleniach, lekcjach języków obcych, wyjazdy na ferie zimowe oraz wakacje, pomoc psychologa i Koordynatora Regionalnego EFC.
W związku z rozwojem działań Fundacji, poszukuje do Zespołu EFC osoby odpowiedzialnej za Dział Finansów i Administracji EFC.
Rola Szefa Działu Finansów i Administracji – osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za;
- zarządzanie finansami EFC;
- sporządzanie raportów dla Zarządu EFC;
- nadzór nad opracowywaniem budżetu całości EFC i kontrola jego realizacji;
- realizację budżetu podległych komórek finansów, administracji i księgowości;
- zarządzanie podległymi pracownikami;
- współudział w tworzeniu i realizacji polityki finansowej EFC;
- tworzenie długoterminowej oraz bieżącej strategii finansowej EFC;
- koordynowanie i nadzorowanie systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej EFC;
- dostarczanie informacji na temat aktualnej kondycji finansowej EFC, możliwości zwiększenia efektywności finansowej oraz wszelkich analiz i raportów finansowych wymaganych przez Zarząd;
- kontrola kosztów działalności struktur EFC względem budżetu, zapewnienie optymalizacji kosztowej jego funkcjonowania;
- nadzór zgodności procedur finansowych z przepisami prawnym i podatkowymi;
- kontakt z zewnętrznymi instytucjami finansowymi, negocjacja umów, zatwierdzanie płatności;
- pozyskiwanie finansowania ze środków publicznych i ich rozliczanie;
- zarządzanie płynnością;
- kadry.
Osoba, z którą nawiążemy współpracę będzie pracować w siedzibie EFC w Bukwałdzie,15 km od Olsztyna. Szef Działu Finansów i Administracji będzie również zobowiązany do udziału w zjazdach Zespołu EFC (5 Zjazdów rocznie) oraz cotygodniowych telekonferencjach.
Szukamy osoby, która:
- posiada wykształcenie wyższe związane z finansami lub księgowością;
- posiada minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku dyrektora finansowego;
- posiada umiejętność zarządzania zespołem;
- posiada udokumentowane pozytywne doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania ze środków publicznych, negocjacjach z instytucjami finansowymi, budżetowaniu i controllingu;
- posiada doświadczenie w pracy zespołowej;
- jest zorganizowana, samodzielna, kreatywna, komunikatywna, pewna siebie i gotowa doskonalić swój indywidualny warsztat pracy;
- posiada umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów;
- posiada wysokie zdolności analityczne;
- jest samodzielna w działaniu, umie podejmować decyzje;
- jest zorientowana na wyniki;
- posiada wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoką kulturę osobistą;
- płynnie komunikuje się w przynajmniej jednym języku obcym;
- posiada prawo jazdy kat. B i ma możliwość wykorzystywania własnego samochodu do celów służbowych;
- posiada zdolności negocjacyjne i autoprezentacyjne;
- jest odporna na stres i wytrwała;
- mile widziane doświadczenie w organizacjach pozarządowych.
- W ramach współpracy oferujemy:
- stałe wynagrodzenie w okresie próbnym (marzec-maj 2014 r.);
- po pozytywnym przyjściu okresu próbnego: długoterminowa umowa o podobnym zakresie lub umowa na pełen etat z atrakcyjnym wynagrodzeniem;
- zwrot kosztów podróży służbowych;
- współpracę z dynamicznym zespołem z całego kraju;
- wsparcie Koordynatorów;
- elastyczne godziny pracy;
- niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego (zawierających klauzulę: „Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji”) na adres: [email protected] do dnia 9 lutego 2014 roku koniecznie z dopiskiem FINANSE w tytule.
Jednocześnie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się 12 lutego 2014 roku (środa) w Bukwałdzie, pod Olsztynem, zaproszone zostaną tylko wybrane osoby, spełniające odpowiednie kryteria. W przypadku podjęcia współpracy, oczekujemy od Szefa Działu Finansów i Administracji obecności na szkoleniu w dniach 25-27 lutego w siedzibie Fundacji EFC w Bukwałdzie pod Olsztynem i podjęcia pracy od 1 marca 2014 roku.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację