Czego szukasz
Oferty pracy
To ogłoszenie jest już nieaktualne.
Przejdź do ofert pracy aby zobaczyć inne ogłoszenia.

Szef Działu Administracji

  • Wymiar czasu: Niepełny wymiar czasu pracy, Pełen wymiar czasu pracy
  • lokalizacja: Bukwałd
  • Data ważności oferty: 09.02.2014
Edukacyjna Fundacja im. prof. Romana Czerneckiego EFC

    Edukacyjna Fundacja im. prof. Romana Czerneckiego EFC jest organizacją wspierającą zdolną młodzież z terenów wiejskich, o trudnej sytuacji materialnej. Obecnie Stypendystami EFC jest 240 licealistów z całej Polski. Finansujemy naszym Stypendystom naukę w najlepszych liceach w regionie, stały pobyt w mieście w trakcie nauki, podręczniki i pomoce naukowe. Stypendyści EFC nie otrzymują pieniędzy. Zamiast tego wspieramy ich rozwój poprzez: udział w zajęciach pozaszkolnych, warsztatach, szkoleniach, lekcjach języków obcych, wyjazdy na ferie zimowe oraz wakacje, pomoc psychologa i Koordynatora Regionalnego EFC.

    W związku z rozwojem działań Fundacji, poszukuje do Zespołu EFC osoby odpowiedzialnej za Dział Finansów i Administracji EFC.

    Rola Szefa Działu Finansów i Administracji – osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za;

    • zarządzanie finansami EFC;
    • sporządzanie raportów dla Zarządu EFC;
    • nadzór nad opracowywaniem budżetu całości EFC i kontrola jego realizacji;
    • realizację budżetu podległych komórek finansów, administracji i księgowości;
    • zarządzanie podległymi pracownikami;
    • współudział w tworzeniu i realizacji polityki finansowej EFC;
    • tworzenie długoterminowej oraz bieżącej strategii finansowej EFC;
    • koordynowanie i nadzorowanie systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej EFC;
    • dostarczanie informacji na temat aktualnej kondycji finansowej EFC, możliwości zwiększenia efektywności finansowej oraz wszelkich analiz i raportów finansowych wymaganych przez Zarząd;
    • kontrola kosztów działalności struktur EFC względem budżetu, zapewnienie optymalizacji kosztowej jego funkcjonowania;
    • nadzór zgodności procedur finansowych z przepisami prawnym i podatkowymi;
    • kontakt z zewnętrznymi instytucjami finansowymi, negocjacja umów, zatwierdzanie płatności;
    • pozyskiwanie finansowania ze środków publicznych i ich rozliczanie;
    • zarządzanie płynnością;
    • kadry.

    Osoba, z którą nawiążemy współpracę będzie pracować w siedzibie EFC w Bukwałdzie,15 km od Olsztyna. Szef Działu Finansów i Administracji będzie również zobowiązany do udziału w zjazdach Zespołu EFC (5 Zjazdów rocznie) oraz cotygodniowych telekonferencjach.

    Szukamy osoby, która:

    • posiada wykształcenie wyższe związane z finansami lub księgowością;
    • posiada minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku dyrektora finansowego;
    • posiada umiejętność zarządzania zespołem;
    • posiada udokumentowane pozytywne doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania ze środków publicznych, negocjacjach z instytucjami finansowymi, budżetowaniu i controllingu;
    • posiada doświadczenie w pracy zespołowej;
    • jest zorganizowana, samodzielna, kreatywna, komunikatywna, pewna siebie i gotowa doskonalić swój indywidualny warsztat pracy;
    • posiada umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów;
    • posiada wysokie zdolności analityczne;
    • jest samodzielna w działaniu, umie podejmować decyzje;
    • jest zorientowana na wyniki;
    • posiada wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoką kulturę osobistą;
    • płynnie komunikuje się w przynajmniej jednym języku obcym;
    • posiada prawo jazdy kat. B i ma możliwość wykorzystywania własnego samochodu do celów służbowych;
    • posiada zdolności negocjacyjne i autoprezentacyjne;
    • jest odporna na stres i wytrwała;
    • mile widziane doświadczenie w organizacjach pozarządowych.
    • W ramach współpracy oferujemy:
    • stałe wynagrodzenie w okresie próbnym (marzec-maj 2014 r.);
    • po pozytywnym przyjściu okresu próbnego: długoterminowa umowa o podobnym zakresie lub umowa na pełen etat z atrakcyjnym wynagrodzeniem;
    • zwrot kosztów podróży służbowych;
    • współpracę z dynamicznym zespołem z całego kraju;
    • wsparcie Koordynatorów;
    • elastyczne godziny pracy;
    • niezbędne narzędzia pracy.

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego (zawierających klauzulę: „Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji”) na adres: [email protected] do dnia 9 lutego 2014 roku koniecznie z dopiskiem FINANSE w tytule.

    Jednocześnie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się 12 lutego 2014 roku (środa) w Bukwałdzie, pod Olsztynem, zaproszone zostaną tylko wybrane osoby, spełniające odpowiednie kryteria. W przypadku podjęcia współpracy, oczekujemy od Szefa Działu Finansów i Administracji obecności na szkoleniu w dniach 25-27 lutego w siedzibie Fundacji EFC w Bukwałdzie pod Olsztynem i podjęcia pracy od 1 marca 2014 roku.

    Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację

    Inne oferty w tym regionie

    Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.

    baza
    pracodawców
    Pracodawca przyjazny rodzicom

    Rekrutują u nas

    Reklama