
Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Finansowych
plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 00-078 Warszawa, Polska
Pełny etat
Opis firmy
Colliers Poland Sp. z o.o. jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 69 krajach, w których zatrudnia 12 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w całym kraju. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu. Colliers Poland Sp. z o.o. jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 roku spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej Aon Hewitt). W 2020 roku Colliers otrzymał również tytuł „Inwestor w Kapitał Ludzki”, przyznawany przez Fundację Digital Knowledge Observatory.
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie umowami najmu
- Wystawianie i wysyłanie faktur do najemców
- Wprowadzanie danych finansowych do praca na systemie
- Nadzór nad procesem obiegu faktur, akceptacji oraz płatności faktur kosztowych
- Udział w przygotowywaniu budżetów dla zarządzanych nieruchomości
- Rozliczanie opłat eksploatacyjnych dla zarządzanych nieruchomości
- Przygotowywanie raportów finansowych: wewnętrznych (dla działu) i zewnętrznych (dla klientów)
- Kontakt i współpraca z działami księgowości klientów (e-maile, spotkania itp.)
- Udział w spotkaniach z Klientami
- Przygotowanie dokumentacji finansowej dla Działu Zarządzania Nieruchomościami
- Nadzorowanie procesu zbierania zabezpieczeń od najemców
- Wspieranie osób zespołu finansowego w codziennej pracy
- Szkolenie pracowników działu finansowego
- Prezentowanie standardów Colliers w zakresie zarządzania nieruchomościami
- Udział i Nadzór nad pracami zespołów projektowych w ramach działu Zarządzania Nieruchomościami, szukanie nowych rozwiązań w zakresie automatyzacji, usprawnianie procesów w dziale.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (mile widziane uzyskane na kierunkach ekonomicznych)
- Preferowane doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 3 lata
- Znajomość procesów finansowych, doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem
- Znajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie (w mowie i w piśmie)
- Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office – w szczególności Excel
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów i szukanie rozwiązań
Te umiejętności zwiększą Twoje szanse:
- tworzenie analiz, wizualizacji, raportów i dashboard’ów dla różnych linii biznesowych w Colliers
- projektowanie i wdrażanie automatyzacji w procesach biznesowych i analitycznych
- znasz narzędzie PowerBI
Oferujemy:
- Pracę w jednym z najlepszych zespołów zarządzających nieruchomościami;
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, Pakiet MyBenefit, dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej;
- Pracę w firmie, która dba o zrównoważony rozwój
- Jasno określone ścieżki kariery, program szkoleń dopasowanych do realnych potrzeb;
- Pracę w firmie z tytułem „Najlepszego Pracodawcy” 2017 oraz 2019 oraz „Inwestor w Kapitał Ludzki” 2020 i 2021.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Sektor nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, wydaje się bardzo męską branżą. To pozory. W Colliers w Polsce około 60% pracowników stanowią kobiety. Stawiamy na profesjonalizm, kreatywność i swobodę działania, dzięki czemu nasi klienci otrzymują usługi doradcze na najwyższym poziomie.