Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Sprzedaż szkoleń
- Zdobywanie nowych klientów
- Przyjmowanie i realizację zamówień szkoleń otwartych i zamkniętych
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- Budowanie relacji tworzenie systemowej obsługi klienta (CRM)
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w procesie obsługi zamówień
- Aktywny kontakt i budowanie relacji z klientami
- Prowadzenie ewaluacji wszystkich działań szkoleniowych
- Tworzenie sugestii dotyczące nowych produktów szkoleniowych na podstawie informacji rynkowych • Prowadzenie monitoringu działań rynkowych
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w sprzedaży
- Udokumentowanych wyników w pracy w dowolnym okresie
- Wyższego wykształcenie
- Umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z rozmówcą
Oferujemy:
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w ramach organizacji;
- Przyjazną atmosferę
- Formę zatrudnienia i wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia/negocjacji
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Uczestnictwo w tworzeniu oferty szkoleniowej
Osoby spełniające powyższe wymagania proszone są o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail [email protected] do 15 lutego 2013. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 )”.