OPS Dzielnicy Targówek poszukuje:
Specjalistki/specjalisty ds. zamówień publicznych
Zakres zadań:
- obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- przygotowanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustwą prawo zamówień publicznych,
- udział w postępowaniach prowadzonych przez Ośrodek,
- przygotowywanie projektów umów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – prawo, administracja, ekonomia,
- 3 lata stażu pracy,
- doświadczenie w przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w administracji samorządowej.
Dokładne informacje www.ops-targowek.waw.pl w zakladce „rekrutacja”.
Rozpatrywane będą tylko oferty złożone w formie papierowej. Miejsce skladania ofert: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację