Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Kujawsko-Pomorskie Biuro FRDL zatrudni osobę na stanowisko:
SPECJALISTKA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ I KOORDYNACJI
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- doświadczenie zawodowe,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie
- umiejętność negocjacji
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- dyspozycyjność,
- znajomość aplikacji MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook) oraz środowiska Internetu.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w sprzedaży oraz organizacji szkoleń,
- prawo jazdy kat. B (samochód będzie dodatkowym atutem),
- orientacja w tematyce samorządowej/instytucji publicznych, – znajomość programów mailingowych.
Obowiązki:
- przygotowywanie i promocja oferty szkoleniowej,
- kontakt z potencjalnymi klientami,
- pozyskiwanie zleceń,
- aktualizowanie bazy klientów,
- kompleksowo obsługa organizowanych szkoleń,
- bieżąca koordynacja działań biura.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia/umowy o pracę,
- etap wdrożeniowy,
- możliwość rozwijania swoich umiejętności w organizacji uczącej się, – pracę w miłej atmosferze.
Opis dodatkowy: CV i list motywacyjny prosimy przesyłać do 22 lutego 2016 roku na adres:
[email protected]
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015. poz. 2135).”