Fundacja Nowy Staw poszukuje dla swojego klienta osoby na stanowisko:
Specjalistka ds. obsługi klienta
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Wycenianie konstrukcji zadaszeń
- Obsługa mailowa i telefoniczna przychodzących zapytań
- Współpraca z handlowcami terenowymi oraz działem marketingu
Oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
- Posiadanie kompleksowej wiedzy w zakresie budowy i wyceniania konstrukcji zadaszeń
- Posiadanie zmysłu technicznego
- Znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym
- Komunikatywność
- Mile widziane doświadczenie z obszaru Call Center
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę z doświadczonym zespołem, w dynamicznie rozwijającej się Firmie
- Duże możliwości rozwoju zawodowego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Osoby spełniające wymagania prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej list motywacyjny i CV na adres: [email protected]
wraz z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację