W związku z zaplanowaną realizacją projektu innowacyjnego w obszarze flexicurity, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VIII PO KL), Fundacja „Fundusz Inicjatyw” poszukuje osoby do zespołu projektowego.
Projekt ma na celu wypracowanie innowacyjnego produktu w obszarze flexicurity, tj. modelu godzenia przez kobiety życia zawodowego z rodzinnym przy zastosowaniu elastycznych form zatrudnienia. Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w realizacji projektów oraz wiedzę w zakresie kwestii genderowych i/lub flexicurity i jest rzeczywiście (osobiście) zainteresowaną tą tematyką.
Forma zatrudnienia i wymiar czasu pracy: umowa o pracę, 1 etat
Miejsce pracy: Radom (ul. Żeromskiego)
Termin rozpoczęcia pracy: 01.03.2013
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji projektu, szczególnie dotyczącej wypracowanego produktu,
Organizacja logistyczna badań ankietowych i fokusowych na terenie woj. mazowieckiego,
Udział w rekrutacji ekspertów/ek – autorów/ek innowacyjnego produktu,
Bieżąca współpraca i wsparcie techniczne i merytoryczne ekspertów/ek, w tym dbałość o spójność poszczególnych części modelu z główną ideą i celami projektu,
Organizacja logistyczna spotkań ekspertów/ek, nadzór nad harmonogramem ich prac,
Udział w opracowywaniu strategii wdrażania produktu (wsparcie eksperta/tki odpowiedzialnego/ej za ten element),
Organizacja i obsługa działań testujących, m.in. szkoleń, doradztwa, seminariów, w tym: rekrutacja kadry merytorycznej (wykładowcy, doradcy), zabezpieczenie technicznych aspektów szkoleń (sala, materiały, catering),
Współpraca z pracodawcami testującymi wypracowany model, udzielanie im wskazówek wyjaśnień dotyczących produktu,
Udział w organizacji działań upowszechniających produkt i włączających go w główny nurt polityki.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie wyższe,
Doświadczenie w pracy przy realizacji min 2-óch projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
Wiedza/doświadczenie zawodowe związane z zagadnieniami: gender a rynek pracy, flexicurity, partnerski podział obowiązków domowych, elastyczne formy zatrudnienia, itp.,
Znajomość Systemu Realizacji PO KL, w szczególności Zasad Finansowania PO KL oraz Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków, Wytycznych w zakresie promocji projektów, Wytycznych dotyczących realizacji projektów innowacyjnych.
Umiejętność biegłej obsługi komputera i programów biurowych,
Otwarty umysł, umiejętność niestandardowego myślenia, kreatywność,
Zainteresowanie tematyką projektu,
Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy,
Odpowiedzialność, dokładność.
Wymagania pożądane:
Wykształcenie z zakresu socjologii/badań społecznych/ gender studies/prawa pracy/zarządzania zasobami ludzkimi.
Ukończone studia podyplomowe/szkolenia z zakresu funduszy europejskich/zarządzania projektami.
Doświadczenie w realizacji badań/projektów badawczych,
Doświadczenie w realizacji projektów innowacyjnych (Equal, PO KL).
Oferujemy:
Umowę o pracę na okres próbny (3 m-ce) następnie na czas określony (do 30.06.2015).
Możliwość realizacji własnych pomysłów, udziału w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań dotyczących kwestii genderowych.
Możliwość współpracy z ciekawymi osobami (autorzy/autorki poszczególnych elementów innowacyjnego modelu).
Zapewniamy pełną poufność procesu rekrutacji.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV do 15 lutego 2013 roku na adres [email protected] wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji prowadzonym przez Fundację „Fundusz Inicjatyw”, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U. Nr. 133 poz.883)”. W tytule widomości prosimy wpisać nazwę stanowiska.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Otrzymanych dokumentów nie zwracamy.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.