
Specjalista / Specjalistka ds. kadr
plac Marszałka Józefa Piłsudskiego, Warszawa, Polska
Pełny etat
Opis firmy
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021 i 2022 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Do naszego zespołu People Services poszukujemy osoby, która specjalizuje się w obszarze kadr oraz posiada zrozumienie procesów w zakresie płac. Każdy/a z nas lubi to co robi, z przyjemnością i satysfakcją wykonujemy swoje codzienne zadania. Zależy nam na tym, żeby osoba, która do nas dołączy, również była pasjonatem/pasjonatką tej dziedziny. Bardzo ważna jest dla nas wysoka jakość pracy naszego działu, pozytywne doświadczenia naszych pracowników i kandydatów. Jeśli takie podejście jest Ci bliskie – dołącz do nas! Zobacz czym będziesz się zajmować:
Zadania dla Ciebie:
- Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz zakończeniem stosunku pracy oraz innymi umowami;
- Nadzór nad obiegiem dokumentów kadrowych i obsługiwanych przez dział HR;
- Archiwizacja dokumentów HR-owych zgodnie z przyjętym standardem;
- Obsługa systemu urlopowego;
- Kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP; przygotowywanie skierowań na badania;
- Zarzadzaniem obszarem związanym z nieobecnościami rodzicielskimi;
- Obsługa programu PPK;
- Obsługa programu Płatnik;
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
- Wprowadzanie i kontrola danych w programie kadrowo-płacowym;
- Przygotowywanie raportów, analiz;
- Obsługa klienta wewnętrznego: pracownicy, menedżerowie, zarząd;
- Udział w pracach projektowych związanych z HR, wdrażanie nowych narzędzi i nowych rozwiązań usprawniających pracę HR;
- Udział we wdrażaniu, aktualizowaniu i tworzeniu wewnętrznych procedur personalnych.
Nasze oczekiwania:
- 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w tym min. 1 rok pracy w wewnętrznym dziale HR;
- Dobra znajomość programu Płatnik, atutem będzie znajomość systemów płacowych SAP i Symfonia;
- Znajomość i zrozumienie procesów płacowych;
- Praktyczna znajomość przepisów KP i ubezpieczeń społecznych;
- Pasjonuje Cię ten obszar i po prostu lubisz tę pracę;
- Znajomość języka angielskiego (w tym angielski biznesowy) na poziomie przynajmniej dobrym;
- Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, sprawne oraz dokładne wykonywanie zadań, systematyczność;
- Komunikatywność i chęć do pracy z ludźmi.
W zamian zapewnimy Ci:
- Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanym przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021 oraz 2022;
- Elastyczność i hybrydowy model pracy (w biurze / home office);
- Pracę w zespole, który pasjonuje się tym co robi, nie ustaje w szukaniu nowych rozwiązań i budowaniu dobrych praktyk HR, a przy okazji po prostu lubi ze sobą być i pracować;
- Umowę o pracę, opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport), dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity;
- Program szkoleń wewnętrznych dostosowany do indywidualnych potrzeb;
- Rozwój w obszarze HR poprzez praktyczne działania, zaangażowanie w różnorodne projekty, codzienną pracę z biznesem, wspólne szukanie rozwiązań, przestrzeń na realizowanie swoich pomysłów;
- Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji.
Przewidujemy 3 etapy rekrutacji:
- Spotkanie z członkami zespołu (online lub w biurze);
- Testy predyspozycji;
- Spotkanie z szefem oraz managerem zespołu (w biurze).
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Sektor nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, wydaje się bardzo męską branżą. To pozory. W Colliers w Polsce około 60% pracowników stanowią kobiety. Stawiamy na profesjonalizm, kreatywność i swobodę działania, dzięki czemu nasi klienci otrzymują usługi doradcze na najwyższym poziomie.