Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
analizę konkurencji pod względem SEO;
audyt, optymalizację meta tagów i treści do pozycjonowania organicznego;
tworzenie strategii SEO oraz link building;
stałą kontrolę procesu pozycjonowania stron internetowych oraz raportowanie podjętych działań oraz wyników.
Oferujemy:
stałe wynagrodzenie + prowizję od efektów pracy (przy stacjonarnym trybie pracy, w przypadku pracy zdalnej ustalenia indywidualne);
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
dostęp do niezbędnego oprogramowania;
komfortowe warunki pracy.
doświadczenie w pozycjonowaniu stron po najnowszych zmianach algorytmu google oraz udokumentowane osiągnięcia;
znajomość obecnych trendów SEO;
znajomość HTML;
dobra znajomość narzędzi Google AdWords;
umiejętność analitycznego myślenia;
samodzielność i chęć ciągłego rozwoju;
komunikatywność, zaangażowanie i systematyczność w pracy.
CV prosimy wysyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.