„Najambitniejsza instytucja kultury utworzona w Polsce od upadku komunizmu.”
Rick Lyman, The New York Times, 22.10.2014
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN jest nowoczesnym centrum edukacji i kultury o międzynarodowym zasięgu. Naszą misją jest przywracanie pamięci o tysiącletniej historii polskich Żydów i kształtowanie wzajemnego zrozumienia i szacunku wśród Polaków i Żydów, społeczeństw Europy i świata. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Wsparcia IT/ HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: DIT/H
Podstawowe obowiązki:
HelpDesk, w zakresie wsparcia użytkowników oraz administratorów systemów informatycznych, w tym m.in. :
- bieżąca obsługa pracowników Muzeum w zakresie wsparcia IT oraz w obsłudze sprzętu;
- inwentaryzacja sprzętu i zasobów IT zgodnie z wytycznymi Działu IT;
- instalacja, utrzymywanie systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych;
- podstawowe czynności w zakresie budowy i utrzymania sieci komputerowych LAN i WLAN;
- przygotowanie do pracy w systemie informatycznym kompatybilnych urządzeń przenośnych, takich jak tablety czy telefony komórkowe;
- wsparcie w zakresie informatycznej obsługi wystaw;
- tworzenie i modyfikacja kont użytkowników w systemach informatycznych Muzeum;
- nadawanie uprawnień użytkownikom;
- monitorowanie i zgłaszanie usterek urządzeń sieciowych, serwerów plików i wydruku;
- kontakt z dostawcami i wsparciem zewnętrznym w obszarze IT;
- realizacja zakupu sprzętu w ramach Działu IT;
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie informatyczne, mile widziane ukończone studia wyższe na kierunku związanym z IT;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min B2;
- wiedza na poziomie administratora dot. systemów operacyjnych Microsoft Windows, 7/8/10 , MS Office 2010 i nowsze wersje oprogramowania;
- podstawowa wiedza z zakresu MS Active Directory, MS Exchange, MS Sharepoint;
- praktyczna wiedza z zakresu sieci komputerowych (LAN, WAN) i systemów mobilnych (Windows Phone, iOS);
- znajomość działania wielofunkcyjnych urządzeń drukujących i serwerów wydruku;
- znajomość infrastruktury stacji roboczych i środowisk serwerowych;
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność zrozumienia potrzeb oraz bieżącego wsparcia klienta wewnętrznego w obszarze IT;
- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole;
- komunikatywność.
Mile widziane:
- doświadczenie w zakresie inwentaryzacji zasobów i sprzętu IT;
- praktyczna znajomość języka SQL i HTML będzie dodatkowym atutem;
- doświadczenie w obszarze systemów audiowizualnych.
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego.
CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do 15.06.2018 r.
W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DIT/H
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO.”.
A teraz prześlij swoje dokumenty za pośrednictwem formularza.
Trafią bezpośrednio do Pracodawcy.
Dziękujemy za przesłanie aplikacji. Twoje dokumenty trafiły już do osoby odpowiedzialnej za rekrutację. Zatem zaczynamy mocno trzymać kciuki za Ciebie!
Zespół Mamo Pracuj