Zadania:
– przygotowanie organizacyjne szkoleń otwartych i zamkniętych
– telefoniczny kontakt z klientem
– sprzedaż szkoleń potencjalnym klientom
– tworzenie baz danych klientów
– wykonywanie czynności związanych z reklamą internetową firmy i social media
– przygotowanie tekstów sprzedażowych szkoleń
Wymagania:
– osoba zarejestrowana w Grodzkim Urzędzie Pracy
– bardzo dobra organizacja pracy
– komunikatywność
– kreatywność
– elastyczność
– znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
Dyspozycyjność:
Staż na pełny etat
Oferta:
– uzyskanie specjalistycznej wiedzy
– praca w doświadczonym zespole
– wynagrodzenie z Grodzkiego Urzędu Pracy
Po odbyciu stażu istnieje możliwość zatrudnienia na stanowisku Specjalista ds. szkoleń i marketingu
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.