Podstawowe zadania i obowiązki na stanowisku:
– efektywna sprzedaż usług szkoleniowych przez telefon
– udzielanie informacji klientom w zakresie oferowanych usług
– pozyskiwanie nowych klientów przez telefon
– koordynowanie świadczonych usług szkoleniowych
– zawieranie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
– doradztwo dla klientów w zakresie oferowanych usług szkoleniowych
Świadczone usługi szkoleniowe dotyczą zagadnień związanych z psychoprofilaktyką i edukacją społeczną. Odbiorcami usług są jednostki administracji publicznej.
Oferujemy atrakcyjne, negocjowalne wynagrodzenie prowizyjne i możliwość pracy zdalnej.
– wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
– silna motywacja na wynik sprzedażowy
– inicjatywa, wytrwałość i zaangażowanie do pracy
– samodyscyplina i samodzielność
– doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta oraz sprzedaży usług szkoleniowych
– dobra znajomość podstawowych programów z pakietu MS Office oraz produktów Google
Aplikuj:[email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.