Zakres obowiązków :
– tworzenie bazy danych klientów – architekci, biura projektowe, firmy budowlane itp.
– zarządzanie bazą danych klientów
– nawiązywanie kontaktów z klientami – telefon, mail
– przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów
– umawianie spotkań z klientami
Wymagania :
– doświadczenie w sprzedaży (bezpośrednioej / telefonicznej)
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (word, excel)
– wysoko rozwinięte umiejętności organizacji własnej pracy
– komunikatywność i zdolności interpersonalne
– zdolność analitycznego myślenia
Dodatkowe atuty :
– znajomość branży dekoracji i wyposażenia wnętrz
– znajomość programu Photoshop
Oferty z CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres [email protected]. W temacie wiadomości prosimy wkleić nazwę stanowiska.
W ofercie prosimy o podanie możliwości czasowych oraz oczekiwanej stawki godzinowej. Uwaga – zgłoszenia bez powyższych informacji nie będą rozpatrywane. Informujemy jednocześnie, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.