Czego szukasz
Oferty pracy
To ogłoszenie jest już nieaktualne.
Przejdź do ofert pracy aby zobaczyć inne ogłoszenia.

Specjalista ds.sprawozdawczości i kontroli finansowej w projekcie POKL

  • Wymiar czasu: Niepełny wymiar czasu pracy
  • lokalizacja: Dobre Miasto
  • Data ważności oferty: 18.02.2013
Lokalna Grupa Działania "Warmiński Zakątek"

Lokalna Grupa Działania „WARMIŃSKI ZAKĄTEK” jako realizator projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

(PO KL 2007 – 2013, działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia)

Z POMYSŁEM PO DOTACJĘ

ogłasza nabór kadry projektowej:

SPECJALISTA DS.SPRAWOZDAWCZOŚCI I KONTROLI FINANSOWEJ

Umowa – zlecenie / umowa o pracę od dnia wyboru do 31.05.2015 roku w wymiarze czasu pracy odpowiadającym 1/2 etatu

  1. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Obywatelstwo polskie,
  • Znajomość podstaw prawnych dotyczących rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby fizyczne,
  • Udokumentowane doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych z UE (co najmniej 2), w tym co najmniej 1 projektu realizowanego przez /realizowanego na rzecz sektora MŚP,
  • Znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów w ramach PO KL,
  • Podstawowa znajomość planowania biznesowego działalności gospodarczej (biznesplany),
  • Biegła obsługa komputera, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych, Generatorze Wniosków Płatniczych, PEFS, tworzenia arkuszy kalkulacyjnych w Excel,
  • Umiejętność współdziałania w zespole,
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Kreatywność i samodzielność, umiejętność dostrzegania problemów, analizy, generowania adekwatnych rozwiązań,
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Obsługa administracyjno – biurowa projektu w ścisłej współpracy z Asystentem Koordynatora,
  • Sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej i merytorycznej,
  • Wprowadzanie danych do PEFS,
  • Monitoring udzielanych dotacji oraz wsparcia pomostowego, a także weryfikacja dokumentów dostarczanych przez BO ,
  • Doradztwo projektowe na rzecz beneficjentów projektu,
  • Kontrola prowadzonej działalności gospodarczej przez Beneficjentów ostatecznych.
  1. Wymagane dokumenty:
  • Życiorys (CV),
  • List motywacyjny,
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przygotowanie do realizacji projektów unijnych (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • Kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w terminie do 18 lutego 2013 roku, do godziny 14.00 w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „WARMIŃSKI ZAKĄTEK” osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do LGD), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: NABÓR KADRY PROJEKTOWEJ EFS

  1. Informacje dodatkowe:
  • Zgłoszenia, które wpłyną do LGD po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  • Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej LGD oraz na tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie LGD
  • Przewidywany termin rozmów kwalifikacyjnych: 20.02.2013 (od godziny 12.00)
  • Zgłoszenia odrzucone i nie odebrane do 31.03.2013 zostaną zniszczone komisyjnie.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację

Inne oferty w tym regionie

baza
pracodawców
Pracodawca przyjazny rodzicom

Rekrutują u nas

Reklama