Fundacja Partnerstwo dla Środowiska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku
„Specjalisty ds. rozliczeń finansowych Fundacji”
Zainteresowanych prosimy o nadsyłanie listów motywacyjnych wraz z CV na adres e- mail: [email protected] do dnia 31 stycznia 2013 r.
Profil stanowiska Specjalisty ds. rozliczeń finansowo Fundacji
1. Zakres obowiązków:
Obsługa finansowa projektów prowadzonych przez Fundację, zwłaszcza projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i krajowych środków publicznych:
- Prowadzenie czynności administracyjno – finansowych, zwłaszcza rozliczanie otrzymanego dofinansowania wobec donatorów w tym środków Unii Europejskiej i krajowych środków publicznych;
- Prowadzenie monitoringu i oceny wykonania budżetów powierzonych do prowadzenia projektów;
- Opracowywanie raportów finansowych i wniosków o płatność dla poszczególnych projektów;
- Udzielanie porad i konsultacji administracyjno – finansowych na rzecz personelu projektu.
2. Wymagane kwalifikacje:
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości zasad rozliczania projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej i krajowych środków publicznych;
- Wiedzy z zakresu sporządzania odpowiedniej dokumentacji finansowo księgowej;
- Podstawowej wiedzy z zakresu prawa podatkowego, prawa pracy w szczególności umiejętności rozliczania podróży służbowych pracowników i zleceniobiorców, prawa zamówień publicznych;
- Komunikatywnej znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobrej organizacji pracy;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Biegłej znajomość Pakietu Office;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
3. Oferujemy:
- Zatrudnienie na okres próbny (3 miesiące) z możliwością dalszego przedłużenia umowy;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Miłą atmosferę pracy.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację