Wymiar zatrudnienia: 1 etat – umowa o pracę
Miejsce pracy: Dobre Miasto
a) Wykształcenie wyższe w kierunkach (opcjonalnie): finanse, księgowość, ekonomia, prawo
b) Staż pracy minimum 1 rok na stanowisku zbieżnym z planowanym zakresem czynności (doświadczenie w co najmniej 3 z poniższych zakresów merytorycznych w tym ppkt 2 i 3 obowiązkowo), tj:
1) obsługa doradcza organizacji pozarządowych, w szczególności w zakresie zasad prawnych funkcjonowania sektora pozarządowego, funduszy dostępnych dla inicjatyw społecznych,
2) obsługa zadań z zakresu planowania strategicznego i biznesowania działalności gospodarczej,
3) przygotowanie /obsługa / rozliczanie zadań projektowych finansowanych ze środków zewnętrznych,
4) obsługa klientów / Partnerów anglojęzycznych w zakresie komunikatywnym w mowie i piśmie,
5) realizacja przedsięwzięć finansowanych z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich,
6) obsługa ruchu turystycznego, współpracy z Partnerami krajowymi / zagranicznymi,
Staż potwierdzony kopiami dokumentów (umów o pracę, zleceń, o dzieło, protokołami odbioru) lub zaświadczeniami.
c) Doświadczenie w pracy społecznej (organizacje pozarządowe, fundacje, instytucje społeczne), potwierdzone listami referencyjnymi, umowami cywilno – prawnymi lub umowami wolontariatu- fakultatywnie,
d) obsługa komputera, w tym umiejętność pracy w edytorach tekstów, tworzenia arkuszach kalkulacyjnych (Excel), programach do prezentacji,
e) Umiejętność współdziałania w zespole,
f) Komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
g) Kreatywność i samodzielność, umiejętność dostrzegania problemów, analizy, generowania adekwatnych rozwiązań,
h) Czynne prawo jazdy kat. B.
Doświadczenie zawodowe lub udokumentowana wiedza w zakresie realizacji operacji lub projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
Kopie dokumentów należy potwierdzić „za zgodność z oryginałem” zgodnie z obowiązującymi przepisami (z datą i czytelnym podpisem).
Oferty należy składać w terminie do 12 października 2017 roku, do godziny 14.00 w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „WARMIŃSKI ZAKĄTEK” osobiście, pocztą lub mailowo (liczy się data wpływu do LGD), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: NABÓR KADRY PROJEKTOWEJ PROW
Adres doręczenia: Lokalna Grupa Działania „Warmiński Zakątek” ul. Grunwaldzka 6 11-040 Dobre Miasto.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 89 6160058 (Pani Agnieszka Wolf) ub mailowo pod adresem: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.