
Specjalista ds. Property Marketingu i PR
plac Marszałka Józefa Piłsudskiego, Warszawa, Polska
Pełny etat
Opis firmy
Colliers International jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 69 krajach, w których zatrudnia 12 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w całym kraju. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu. Colliers International jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 roku spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej Aon Hewitt). W 2020 roku Colliers otrzymał również tytuł „Inwestor w Kapitał Ludzki”, przyznawany przez Fundację Digital Knowledge Observatory.
Opis stanowiska
- Tworzenie i realizowanie strategii marketingowych i PR dla nieruchomości komercyjnych klientów Colliers
- Realizowanie i koordynowanie zaplanowanych działań
- Przygotowywanie treści do materiałów marketingowych w języku polskim i angielskim (m.in.: broszury, prezentacje, treści na strony internetowe, treści do kampanii reklamowych)
- Przygotowywanie i dystrybuowanie informacji prasowych, treści na media społecznościowe, pisanie artykułów, wywiadów, przemówień itp.
- Prowadzie biura prasowego i bieżący kontak z mediami, organizowanie spotkań prasowych
- Monitorowanie mediów i przygotowywanie raportów podsumowyjących działania PR
- Oraganizowanie eventów (m.in.: dla klientów, społeczności lokalnych)
Nasze wymagania:
- Masz przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znasz branżę nieruchomości komercyjnych i interesujesz się nią
- Masz doświadczenie we współtworzeniu i realizowaniu strategii marketingowej i/lub PR
- Lubisz pisać różnorodne treści i nie sprawia ci to trudności
- Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i w piśmie
- Orientujesz się w trendach na rynku nieruchomości, jesteś ciekawy/a nowych rozwiązań i lubisz wyszukiwać o nich informacje
- Znasz zasady funkcjonowania i obsługi serwisów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram) oraz potrafisz analizować skuteczność zamieszczanych tam treści
- Lubisz współpracę z innymi
- Masz dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i nie boisz się wystąpień publicznych
- Jesteś kreatywny/a i lubisz realizować swoje pomysły
- Jesteś gotowy na podróże służbowe (ok. raz w miesiącu, na terenie Polski)
To oferujemy
- Pracę na ciekawych projektach dla naszych klientów
- Dużą samodzielność i możliwość realizacji swoich pomysłów
- Współpracę w kreatywnym, otwartym zespole
- Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019, przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki
- Elastyczność i hybrydowy model pracy (w biurze / home office)
- Program szkoleń wewnętrznych
- Umowę o pracę, opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Sektor nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, wydaje się bardzo męską branżą. To pozory. W Colliers w Polsce około 60% pracowników stanowią kobiety. Stawiamy na profesjonalizm, kreatywność i swobodę działania, dzięki czemu nasi klienci otrzymują usługi doradcze na najwyższym poziomie.