Główne zadania do realizacji:
Tworzenie koncepcji i organizacja akcji promocyjnych – w tym:
- współpraca z dostawcami w ramach organizowanych akcji promocyjnych
- realizacja barterów
- przygotowanie i koordynacja akcji lokalnych
- rozliczanie akcji promocyjnych
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy w dziale marketingu firmy z branży retail
- min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu akcji promocyjnych
- znajomość i umiejętność odpowiedniego doboru narzędzi marketingowych – szczególnie BTL
- umiejętność planowania i rozliczania promocji
- znajomość funkcjonowania barterów i przygotowania umów barterowych
- znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie komunikatywnym
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Power Point)
- samodzielność i otwartość na niestandardowe działania marketingowe
- umiejętność kompleksowego spojrzenia na projekt
- nastawienie na realizację celu
- mile widziane doświadczenie w pracy w dziale kreatywnym, w agencji reklamowej, przy projektowaniu materiałów POS
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość bezpłatnego dojazdu autokarem dla osób z Warszawy
- bony rabatowe na zakupy w sieci Drogerie Natura
Na oferty zawierające CV i list motywacyjny (zdjęcie mile widziane) Z PODANIEM NUMERU REFERENCYJNEGO czekamy pod każdym z poniższych adresów (do wyboru):
e-mail: [email protected]
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację