Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta poprzez organizację i obsługę logistyczną spotkań, szkoleń, uroczystych kolacji itp.
Opis stanowiska:
• Obsługa klientów w zakresie logistycznej organizacji imprez
• Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, partnerami, trenerami Klienta,
• Nadzór nad przebiegiem obsługiwanych spotkań,
• Tworzenie ofert i negocjowanie warunków cenowych z dostawcami typu: hotele, centra konferencyjne, restauracje, firmy transportowe itp.,
• Rozliczanie wydarzeń
• Tworzenie raportów, uzupełnianie baz na potrzeby klientów,
• Analiza rynku hotelarskiego;
Zapewniamy:
• Zatrudnienie na zasadzie umowy zlecenia, po okresie próbnym podpisanie umowy o pracę;
• Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
• Stałe wynagrodzenie, możliwe premie;
• Dobrą atmosferę w miejscu pracy;
Wymagania
Oczekujemy:
• Minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie obsługi logistycznej (organizacji) spotkań, szkoleń, wyjazdów integracyjnych ect.
• Wysokich umiejętności komunikacyjnych oraz budowania trwałych relacji z Klientami, dostawcami, partnerami;
• Dbanie o dobry wizerunek firmy;
• Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb;
• Znajomości rynku usług eventowych;
• Zaangażowania i determinacji w negocjowaniu warunków ofert w hotelach, restauracjach, ośrodkach konferencyjnych;
• Znajomości j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym (w mowie i piśmie)
• Dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Office;
• dużej energii.
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
• Dyspozycyjności, zaangażowania i dbałości o szczegóły.
Twoim dodatkowym atutem będą:
1. Uzyskane referencje na stanowiskach związanych z logistyczną obsługą spotkań, wydarzeń o różnym charakterze.
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.