Specjalista ds. Marketingu Internetowego (nr ref. EC12)
Niezależnie od tego, czy specjalizujesz się w e-mail marketingu, kampaniach internetowych, social media, e-PR, czy buzz marketingu – jeżeli czujesz się fachowcem i szukasz środowiska, które pomoże Ci realizować własne pomysły – szukamy właśnie Ciebie! Szukamy ludzi, którzy potrafią przełożyć swoją pasję na efektywną realizację wyznaczonych celów.
Zadania:
- współtworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży poprzez sklepy internetowe,
- efektywne zarządzanie budżetem reklamowym poprzez kreowanie, prowadzenie i optymalizację działań marketingowych w Internecie,
- współpraca z portalami internetowymi, społecznościowymi, wydawcami oraz programami afiliacyjnymi,
- współpraca z dostawcami rozwiązań IT, kreowanie potrzeb i atrakcyjnych funkcjonalności,
- uczestniczenie w rozwoju oferty – współpraca z pozostałymi działami firmy,
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu internetowym,
- znajomość zagadnień i narzędzi związanych z promocją i sprzedażą w Internecie,
- samodzielność, chęć do pracy, kreatywność i determinacja w realizacji zadań oraz projektów,
- umiejętność poprawnego posługiwania się językiem polskim, posiadanie lekkiego pióra,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym,
- mile widziane wykształcenie związane z marketingiem, PR lub dziennikarstwem,
- mile widziane osoby, prowadzące własnego bloga, vloga lub inne projekty społecznościowe i internetowe.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku,
- możliwość kreowania i realizowania własnych pomysłów,
- stałe wynagrodzenie adekwatne do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników,
- dodatkowy system premiowy,
- niezbędne środki i narzędzia pracy, potrzebne do realizacji wyznaczonych celów,
- możliwość rozwoju, szkoleń i kształcenia, a także dużo… bardzo dużo, ciekawej pracy..
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację