Zakres obowiązków :
– planowanie i organizacja działań promocyjno-sprzedażowych przy użyciu narzędzi marketingu internetowego (SEO, SEM, remarketing, Social Media, mailing)
– zarządzanie rozwojem sklepu internetowego, prowadzenie promocji w sklepie
– kontrola zawartości merytorycznej strony internetowej
– zarządzanie narzędziem Marketing Automation SalesManago
– aktualizacja baz danych klientów oraz tworzenie nowych w oparciu o źródła internetowe (w tym aktualizacja baz mailingowych)
Wymagania :
– praktyczne doświadczenie w marketingu w e-commerce (najchętniej w branży wnętrzarskiej lub zbliżonej)
– znajomość działań SEO, SEM, Remarketing, Social Media
– doświadczenie w prowadzeniu kampanii mailingowych
– znajomość narzędzi promocyjnych allegro oraz porównywarek cenowych
– praktyczna znajomość Google Analytics
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (word, excel)
– wysoko rozwinięte umiejętności organizacji własnej pracy
– komunikatywność i zdolności interpersonalne
– zdolność analitycznego myślenia
Dodatkowe atuty :
– znajomość branży dekoracji i wyposażenia wnętrz
– znajomość programu Photoshop
Oferty z CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres [email protected]. W temacie wiadomości prosimy wkleić nazwę stanowiska.
W ofercie prosimy o podanie możliwości czasowych oraz oczekiwanej stawki godzinowej. Uwaga – zgłoszenia bez powyższych informacji nie będą rozpatrywane. Informujemy jednocześnie, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.