Zakres obowiązków :
– koordynowanie kampanii reklamowych i PR
– przygotowywanie i koordynowanie działań promocyjnych
– kontakty z prasą, pisanie artykułów tematycznych
– planowanie i wdrażanie działań w social media
– tworzenie treści marketingowych
– przygotowywanie newsletterów
– działania na forach internetowych
– kontakty z projektantami i architektami
– analiza działań, tworzenie raportów
Wymagania :
– bardzo dobra znajomość branży dekoracyjnej / wyposażenia wnętrz
– doświadczenie w marketingu branży dekoracyjnej, w tym w marketingu internetowym
– znajomość obsługi MS Office
– otwartość i umiejętność szybkiego uczenia się
– sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy
Dodatkowe atuty :
– praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego i społecznościowego, Adwords, Analytics, podstaw html
– wykształcenie / umiejętności plastyczne
– znajomość programu Photoshop
Praca zdalna i w sklepie stacjonarnym na Ursynowie, blisko metro Natolin. Najchętniej osoba z Ursynowa.
Oferty z CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres [email protected]. W temacie wiadomości prosimy wkleić nazwę stanowiska.
W ofercie prosimy o podanie możliwości czasowych oraz oczekiwanej stawki godzinowej. Uwaga – zgłoszenia bez powyższych informacji nie będą rozpatrywane. Informujemy jednocześnie, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.