pozyskiwanie reklamodawców,
tworzenie i dysponowanie budżetem na wydatki marketingowe,
budowanie relacji z partnerami biznesowymi,
współpraca z mediami,udział w negocjacjach handlowych, targach branżowych oraz konferencjach,
kontynuacja i rozwój polityki marketingowej firmy oraz opracowywanie i wdrażanie nowych strategii, w tym m.in.:
opracowywanie strategii promocyjnych i ich organizacja,
promocja podejmowanych działań marketingowych,
tworzenie treści do wydawnictwa, oraz portali: youtube, facebook, google +, i in.
tworzenie artykułów na blog,
kontrola produktów na stronach sklepu,
kontrola efektywności reklam zamieszczonych w internecie,
udział w tworzeniu materiałów reklamowych,
udokumentowane minimum 4-letnie doświadczenie pracy na takim lub podobnym stanowisku, w tym znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
praktyka we współpracy z klientami, partnerami biznesowymi,
komunikatywność, rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne,
umiejętność pracy w zespole,
bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych w praktyce,
łatwość w posługiwaniu się słowem mówionym i pisanym,
analityczny, otwarty umysł
umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
konsekwencja w działaniu i silna motywacja do podejmowania nowych wyzwań,
gotowość do wyjazdów służbowych,
wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne,
język angielski- biegły,
Oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
przyjazną atmosferę
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.