Specjalista ds. Logistyki (Customer Contact)
Wrocławska 43, 55-095 Mirków, Poland
Pełny etat
Legal Entity: Robert Bosch Sp. z o.o.
Opis firmy
Czy chcesz, aby Twoje pomysły kształtowały technologie, które zmieniają standardy życia? Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak i dostarczania energii oraz technicznego wyposażenia budynków – z nami będziesz mieć wpływ na poprawę jakości życia na całym świecie. Witaj w Bosch.
Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak i dostarczania energii oraz technicznego wyposażenia budynków, nieustannie dostarczamy efektywne rozwiązania na całym świecie. Nasz sukces definiujemy nie tylko wzrostem ekonomicznym, ale w szczególności poprawą jakości życia ludzi i zaangażowaniem w wartości bazujące na odpowiedzialności. Jest to możliwe dzięki ponad 410,000 zaangażowanym pracownikom na całym świecie, pionierom, którzy każdego dnia dokonują przełomów technicznych. Zastanawiasz się nad stworzeniem czegoś wartego zapamiętania?
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysyłek do klientów z zachowaniem terminowości, ilości i jakości z uwzględnieniem specjalnych wymagań
- Terminowe przetwarzanie reklamacji klienta
- Nadzorowanie wskaźników działu (LIWAKS-terminowość, reklamacje klientów, poziom zapasu)
- Sporządzanie długoterminowej prognozy sprzedaży
- Proponowanie oraz wdrażanie optymalizacji procesów logistycznych i łańcucha dostaw (LEAN, wnioski racjonalizatorskie; udział w projektach)
- Zarządzanie opakowaniami klienta oraz współpraca ze Specjalistą ds. opakowań
- Ciągła analiza fluktuacji zamówień klienta i przekazywanie informacji do pozostałych pracowników logistyki (planista / kontakt z dostawcami / przełożeni)
- Wsparcie procesu planowania produkcji z wykorzystaniem narzędzi LEAN (leveling / KANBAN)
- Zapewnienie sprawnej współpracy z działem produkcji i innymi działami wspierającymi
- Uczestnictwo w procesie wprowadzania nowych produktów i wygaszania produkowanych referencji zgodnie z zamówieniami klientów
- Uczestnictwo w projektach od strony logistycznej
Kwalifikacje
- Wykształcenie wyższe w obszarze Logistyki
- Min. 3lata doświadczenia na stanowisku specjalisty w obszarze kontaktu z klientem w firmie produkcyjnej (preferowana branża motoryzacyjna)
- Wiedza z zakresu systemów MRP (SAP)
- Rozwinięte zdolności negocjacyjne oraz analityczne
- Znajomość narzędzi z pakietu Microsoft (znajomość VBA jako dodatkowy atut)
- Znajomość Procesów oraz narzędzi LEAN, PSS, 8D, ISHIKAWA, 5 WHY
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
- Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, odporność na stres
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
W Boschu możesz być sobą. Rozwiązania takie jak elastyczny czas pracy, półkolonie dla dzieci pracowników czy home office pozwolą Ci znaleźć równowagę między karierą a życiem osobistym, niezależnie od tego, jakie wyzwania przed Tobą stoją. U nas work-life balance idzie...